سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

شیشه های نوین؛ قسمت پنجم: شیشه شب تاب

معرفی شیشه شب تاب

طراحان و سازندگان امروزه با توجه به مسئله ذخیره انرژی و توجه روز افزون به انرژی خورشیدی، در پی جذب انرژی آن هستند. شیشه رنگی شب تاب از جمله محصولات خورشیدی هستند که با استفاده از صفحه های جاذب نور خورشید ساخته می شوند. در ضمن می توان از این پنل ها و صفحات خورشیدی، برای عمل فتوسنتز گیاهان و بکارگیری در گلخانه ها نیز مورد استفاده قرار داد.

شیشه رنگی شب تاب نوعی از شیشه‌های لاکوبل رنگی می باشد. با این تفاوت که در تولید این شیشه از مواد فلورسنت و رنگ های فسفری جهت بازتاب نور استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات کافی است به سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی www.piroozanshop.com مراجعه نمایید

کاربرد شیشه شب تاب

شیشه شب تاب با توجه به ویژگی و خاصیتی که دارد، در صورت قرار گرفتن در معرض نور و انرژی خورشید، این نور و انرژی را از خورشید جذب و در خود نگه داری می کند تا در مواقع نیاز از خود نور و انرژی داشته باشد.

از شیشه شب تاب بیشتر در خیابان ها یا مکان هایی که در صورت تاریک بودن موجب ایجاد رعب و وحشت و یا عدم امنیت می شود، می توان استفاده نمود.

همچنین برای استفاده در نمای ساختمان نیز کاربرد دارد. از این شیشه شب تاب و صفحات خورشیدی، برای فتوسنتز گیاهان نیز به کار می رود به همین دلیل در گل خانه ها بسیار کاربردی و مفید است.

مورد دیگری که از شیشه شب تاب در آن استفاده می شود، در راه رو ها و پله ها و مکان هایی است که نیاز به وجود راهنما دارد.

استفاده از شیشه شب تاب در این مکان و فضاها سبب راهنمایی افراد در مسیریابی می شود. همچنین از این رنگ ها و شیشه ها برای ساخت تابلوها و اعلانات نیز استفاده می شود تا در زمان تاریکی و عدم وجود نور از خود نور تولید کند.

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین مکان ها برای استفاده از شیشه شب تاب، در جاده هاست. این عمل موجب جلوگیری از تصادفات و بروز اتفاقات ناگوار می شود.

از کاربرد دیگر شیشه های شب تاب می توان به ساخت لیوان و گلدان و لوازم تزئینی نیز اشاره نمود.

 


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


نوار چسب شب تاب بدون نیاز به باتری،نوارچسب شب تاب قابل شارژ جنس عالی

قیمت شیشه شب تاب

شیشه شب تاب با توجه به ویژگی هایی که دارد، جاذب نور و انرژی خورشیدی به شمار می آید، نسبت به سایر شیشه های معمولی که فاقد این ویژگی هستند، قیمت بسیار بالاتری دارد.

به همین دلیل و با در نظر گرفتن قیمت بالای آن، استفاده از این شیشه شب تاب مقرون به صرفه نبوده و کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که عوامل مختلفی در قیمت نهایی شیشه شب تاب تأثیرگذار است. عواملی نظیر ابعاد شیشه شب تاب، متراژ به کار رفته برای آن و … بر هزینه و قیمت نهایی شیشه شب تاب مؤثر است. به عنوان مثال هرچه ابعاد و متراژ به کار رفته از شیشه شب تاب بیشتر باشد، هزینه نهایی آن نیز بیشتر و بالاتر می رود.

منبع: tetraform

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شش − 2 =