سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

طراحی دکوراسیون ساختمان های ویلای با شیشه | قسمت اول

طراحی دکوراسیون:امروزه برای ساخت و ساز انواع ساختمان ها از جمله ویلا، بیشتر تمرکز روی استفاده از مصالح شیشه ای است و دلیل آن هم روشن است: شیشه منبع پایدارتری است و می تواند به ایجاد فضای داخلی سازگار با محیط زیست کمک کند. البته جنبه های زیبایی شناسی را نیز در طراحی دکوراسیون ویلا با شیشه نمی توان نادیده گرفت.شیشه زیبا و جذاب است و ظاهر بسیار مدرن تری به ساختمان می بخشد. همچنین به طراحی هوشمندانه کمک می کند از جمله این که فضا را بزرگتر از اندازه واقعی اش نشان می دهد. از درب های شیشه ای کشویی و پنجره گرفته تا پارتیشن های اتاق و شیشه بالکن، همگی راه حل های مدرنی برای ورود نور طبیعی به داخل ویلا هستند. در ادامه به مقوله طراحی دکوراسیون ویلا با شیشه خواهیم پرداخت و به تفصیل کاربرد این عنصر جذاب را در جای جای ساختمان بررسی خواهیم کرد.

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.

مزایای استفاده از نرده‌های شیشه ای در فضای باز ویلا و باغ (بخش اول) - الودر

مزایای طراحی دکوراسیون ویلا با شیشه

در دنیای امروز، تلاش می شود تا بهره وری انرژی افزایش یابد و لازم است تا رد پای کربن با استفاده از شیشه کاهش یابد. زیرا این المان در مقایسه با بتن، آجر و سایر مواد مشابه سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد. از مهمترین مزایای طراحی دکوراسیون ویلا با شیشه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عایق صوتی مناسبی برای جلوگیری از ورود سر و صداهای اضافی محیط بیرون است.
  • در برابر آب و هوا مقاوم است و نسبت به چوب و فولاد کمتر دچار تخریب می شود و گزینه پایدارتری است.
  • شیشه چندین بار قابل بازیافت است.
  • وجود نور مصنوعی کمتر در ویلا، تاثیر مثبتی بر سلامت روانی ساکنان دارد.
  • کیفیت هوا در فضای داخلی، به طور طبیعی در ساختمان های شیشه ای بهتر است.
  • چشم اندازی بدون مانع و یکپارچه با فضای بیرون ایجاد می کند، انگار تا چشم کار می کند فضای داخلی در فضای باز امتداد یافته است

به دلایل فوق، استفاده از مصالح شیشه ای به عنوان بخشی از برنامه های ساخت، بازسازی و تزئینات می تواند کلید ایجاد یک فضای ایده آل برای خانه، دفترکار و یا محیط های تجاری باشد. و حال سوال این مطرح می شود که چگونه می توان از شیشه استفاده کرد؟

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.

انواع نماهای شیشه ای ویلا

روش های هوشمندانه طراحی دکوراسیون ویلا با شیشه

استفاده از شیشه به عنوان دیوار شیشه ای

استفاده از پارتیشن ها در طراحی دکوراسیون ویلا با شیشه، باعث ایجاد فضایی کاربردی تر شده و از بهم ریختگی آن نیز جلوگیری می کند. این پارتیشن ها، عایق حرارتی محسوب می شوند و از هدر رفتن انرژی و حرارت جلوگیری می کنند. همچنین قابلیت های دکوراتیو دارند و به زیباسازی فضایتان کمک می نمایند.
با وجود این المان ها قادر خواهید بود فضاهای کاری، مطالعه، غذاخوردن و یا استراحت را به نحوی کارآمد و موثر در ویلایتان از یکدیگر تفکیک کنید. این دیوار های شیشه ای، ارزان و ماندگار هستند و به صرفه جویی در هزینه هایتان کمک می کنند.

گفتنی است که چنین پارتیشن هایی در طراحی دکوراسیون ویلا با شیشه، در طرح ها و کیفیت های متنوعی ارائه می شوند. نوع شفاف این عناصر، امکان استفاده حداکثری از نور را در محیط فراهم می کنندپارتیشن های شیشه ای مات و طرح دار نیز به شما کمک می کنند فضای خصوصی ایجاد کنید. و در نهایت پیشنهاد می کنیم یک میز شیشه ای برای فضاهای کوچک مانند سالن ورودی خود پیدا نمایید تا ضمن ایجاد زیبایی و روشنایی بیشتر، فضا را بزرگتر جلوه دهید.
اما لازم است حتما از متخصصین حرفه ای در این رابطه کمک بگیرید تا بتوانید سالیان متمادی از ساختاری با دوام و بی عیب و نقص همراه با پشتیبانی مناسبی برخوردار شوید. در این رابطه رامادُر با کادری مجرب، شما را در رسیدن به بهترین اجرا در زیباترین حالت از پارتیشن های شیشه ای یاری می رساند

نورپردازی با اِلمان های شیشه ای

نوآوری هوشمندانه در طراحی دکوراسیون ویلا با شیشه، به این معنی است که این روزها تقریبا هر شی بکار رفته در خانه از این عناصر برخوردار است. وسایل روشنایی شیشه ای، یک روش عالی برای افزایش فضایتان به شمار می آیند. چراغ های آویز شیشه ای، چراغ های رومیزی یا حتی لوسترها همه گزینه های محبوبی هستند که می توانند بلافاصله زیبایی بیشتری به محیط ببخشند. و برای سایبان لامپ، چه گزینه ای بهتر از یک کره شیشه ای که تا سالها به مدرن و شیک بودن ویلا کمک می کند؟

بهترین پنجره برای ساختمان های ویلایی و اداری - سالکو ⭐

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شش × 3 =