سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
قيمت و هزينه شيشه اسپايدر

قیمت و هزینه شیشه اسپایدر

قیمت شیشه اسپایدر

با گذشت چندین دهه از تولید شیشه برای مصارف ساختمانی، تولیدکنندگان و متخصصین این عرصه وارد دوره جدیدی از ساخت نمای شیشه ای  شده اند. در این میان تعداد زیادی از محصولات را شاهد هستیم که برای نمای شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند. سیستم نمای اسپایدر از جمله این محصولات است که با تکنولوژی بالا تولید و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه ساختار آنها نیز در حال تحولات بزرگی است.

دیوارهای شیشه ای اسپایدر که کاملاً عنکبوتی هستند، با استفاده از انواع مختلفی از سازه های سبک و سنگین و از طریق انواع مختلفی از اجزای اسپایدر، شیشه ها را کاملاً به یکدیگر وصل می کنند تا از این طریق کاربرد نمای اسپایدر شیشه ای منعطف و بدون مانع را تشکیل دهند

قیمت نمای اسپایدر برحسب متر مربع تعیین می شود. از عوامل تأثیر گذار در قیمت نمای اسپایدر نوع شیشه اسپایدر، سازه نگهدارنده شیشه ها، کیفیت یراق آلات اسپایدری و ارتفاع نمای اسپایدری می باشند.

با این حال حدود قیمت نمای شیشه اسپایدر برای شیشه سکوریت های با ضخامت های مختلف بین 450 تا 800 هزار تومن می باشد. در بین انواع مختلف سازه های نگهدارنده نمای اسپایدر (فین گلس، استیل و کابلی)، سازه نگهدارنده فین گلس از بقیه گرانتر است.

قیمت اجرای نمای شیشه اسپایدر

در قیمت و هزینه های اجرای نمای اسپایدر نوع شیشه به کاررفته و کیفیت آن (سکوریت، لمینت، تک یا دوجداره بودن)، ابعاد و ضخامت شیشه های نما، سازه نگهدارنده نمای اسپایدر و کیفیت یراق آلات نما دخیل هستند. لازم به ذکر است که قیمت ها با توجه به کیفیت ونوع شیشه هم ممکن است دچار تغییراتی شود. به عنوان مثال چنانچه شیشه ها لمینت شود قیمت نمای اسپابدر افزایش خواهد یافت.

اجرای نمای اسپایدر

برتری نمای شیشه اسپایدر

نمای شیشه ای اسپایدر (عنکبوتی) به این صورت است که قالب های شیشه برای نصب به هیچ گونه فریم و قابی نیاز ندارند. این قالب های شیشه ای از داخل نما توسط نگهدارنده هایی به شکل عنکبوتی نگهداشته می شوند و در جای خود ثابت می شوند. این باعث می شود که نمای ساختمان از بیرون فقط شیشه دیده شود و فریم های اطراف شیشه ها زیبایی و خاص بودن نما را از بین نمی برند.

مسلم است نمایی که یکپارچه شیشه ای است، زیبایی و جذابیت بیشتری نسبت به نمایی که در اطراف شیشه ها فریم و نگهدارنده موجود است، دارد.از طرفی به دلیل عدم وجود فریم در نما، وسعت دید بیشتری را به مخاطبان داخل ساختمان می دهد.

افراد داخل ساختمان به راحتی می توانند از منظره بیرونی لذت ببرند بدون اینکه چیزی دید آنها را مختل کند.

سیستم نمای اسپایدر چیست؟

سیستم نمای اسپایدر گونه ای از نماهای مدرن شیشه‌ای هستند که کاملا خود ایستا بوده و در آن شیشه به وسیله اتصالات نقطه‌ای به سازه اصلی ساختمان متصل می شود؛ و نمایی کاملا شفاف و مدرنی را برای کاربری های مختلف از جمله؛ مدرسه، دانشگاه، هتل، ساختمان های نظامی، تجاری و اداری و هر ساختمانی که فکرش را بکنید ایجاد می کند.

سازه شیشه اسپایدر 

سازه اسپایدر بدون قاب و با استفاده از شیشه ها در ساختار لعاب دار پیاده سازی می شود و پیاده سازی کلی این نمونه از سازه ها دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. آشنایی با انواع سازه اسپایدر می تواند به شما کمک کند تا بتوانید بهتر از این نمونه از سازه ها استفاده داشته باشید.

شرکت ایمن جام پیروزان با بیش از 15 سال سابقه در زمینه صنعت شیشه و درب اتوماتیک آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه شیشه اسپایدر است. کافی است به سایت ما مراجعه فرمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شش × = 18