سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
اجرای نمای اسپایدر

قیمت شیشه اسپایدر

اجرای نمای شیشه ای اسپایدر

اجرای نمای اسپایدر با شیشه لمینیت ، سکوریت و کریستال و … به علت نداشتن فریم های فلزی اطراف شیشه سبب شده ، وسعت دید بسیار بالاتری نسبت به شیشه های ساختمانی دیگر را داراست .

سازه اسپایدر بایستی بصورت کاملا مهندسی طراحی و اجرا شود.

از دیگر ویژگی های این نما انعطاف پذیری بالا در اجرا ( به صورت خم و صاف ) و با طرح های متفاوت جهت پوشش اسانسور ، راه پله ، نمای ساختمانهای اداری و تجاری و همچنین بانکها جهت ایمنی بسیار بالا می باشد .

قیمت نمای شیشه ای اسپایدر و قیمت شیشه اسپایدر

قیمت نمای اسپایدر بر اساس متر مربع می باشد. در برآورد قیمت نمای اسپایدر نوع شیشه اسپایدر و سازه نگهدرانده شیشه ها کیفیت یراق آلات اسپایدری و ارتفاع نما تعیین کننده هستند. حدود قیمت برای نمای شیشه اسپایدر برای شیشه های سکوریت با ضخامت های مختلف متغیر می باشد .

همچنین قیمت سازه نگهدرانده شیشه های نمای اسپایدر همچون نمای اسپایدر فین گلس و دیگر نماهای شیشه ای اسپایدر یعنی نمای اسپایدر استیل و کابلی در این موضوع موثر است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02155803615  شرکت ایمن جام پیروزان تماس حاصل نمایید

قیمت اجرای نمای اسپایدر

در نحوه بر آورد قیمت اجرای نمای اسپایدر مواردی چون نوع و کیفیت شیشه به کار رفته در نمای ساختمان از نظر سکوریت یا لمینت و تک جداره یا دو جداره بودن و ابعاد شیشه ها و ضخامت شیشه ها و همچنین کیفیت یراق آلات اسپایدری از این لحاظ که ساخت کدام کارخانه و برندی هستند و چند شاخه بودن یراق آلات اسپایدری و از همه مهمتر در ساخت سازه پشتیبان نمای اسپایدر از چه متریالی و چه نوع سیستمی استفاده شده باشد تاثیر گذار هستند.

شیشه اسپایدر

نحوه طراحی نمای شیشه ای اسپایدر

طراحی و ساخت سازه های شیشه ای آمیزه ای از هنر و تکنولوژی روز دنیا می باشد که در معماری نوین امروزی با دیدگاهها و روشهای متفاوتی انجام می گیرد. در این مقاله سازه های شیشه ای از لحاظ ساختارهای مسطح و هندسی که متحمل بار هستند و شیوه های برخورد با این سازه ها مورد بررسی قرار گرفته است. این پروژه به روش کتابخانه ای و مطالعه مورد به مورد از منابع مختلف و ترجمه متون مرتبط با بحث انجام شده است .

در سازه های شیشه ای ساختار شبکه های مسطح و هندسی ، رفتارهای متفاوت در سازه ساختمان را دارد. انتخاب ساختار و هندسه خاص برای سازههای شیشه ای ، منوط به نحوه انتقال بار بین عناصر متحمل بار است.

خصوصیات و اجزای تشکیل دهنده نمای شیشه ای اسپایدر :

  • شیشه های با ابعاد بزرگ که به وسیله تکنیک های مختلف لمینت و سکوریت کاملاً ایمن گردیده است.
  • اتصالات و بستهای اسپایدر که تمام استیل می باشد و به صورت چنگکی دارای اتصالی به شیشه است.
  • بادبندها و استراکچرهای کاملاً محاسبه شده که اسکلت اصلی نما را تشکیل می دهد با در نظر گرفتن فشارهای داخلی مانند باد، زلزله و وزن، ارتفاع شیشه های نما طراحی می گردد.
  • پر کردن فاصله مورد نیاز در بین شیشه ها با چسب های تلفیقی که ضامن سلامت شیشه ها و ایزولاسیون نما می باشد

استفاده از نمای شیشه ای اسپایدر :

نمای شیشه ای ساختمان های مدرن در معماری باعث می شود تا فضای اطراف ساختمان بر بخشی از سطح ساختمان منعکس شود، همچنین موجب می شود تا این حس بوجود آید که فضا باز می باشد. نماهای شیشه ای معمولا در ساختمان ها استفاده می شوند و به تازگی مهندسان از اینگونه نماها در خانه ها هم استفاده می کنند، به عنوان مثال پوشش سطوح بزرگ یا کوچک فضاهایی مانند اتاق نشیمن با یک دید باز و… با شیشه انجام می شود.

انواع متعددی از نماها وجود دارد. امروزه استودیوهای معماری معاصر بسیاری وجود دارند که طیف گسترده ای از نماهای دیواری و آتریم ها را ارائه می دهند و آنها تمامی نیازها را در ترکیب باکیفیت، طرح های مختلف و انعطاف پذیر پوشش می دهند. درحال حاضر ما مجموعه ای از شگفت انگیزترین خانه های معاصر با نمای شیشه ای را برای شما جمع آوری کرده ایم، امیدواریم الهام بخش شما برای ساختن خانه رویاییتان باشد.

نمای شیشه ای اسپایدر در معماری نوین:

با گسترش سبک مدرن در معماری، نقش شیشه ها در ایجاد زیبایی بصری اهمیت روز افزون پیدا کرد و از آنجایی که پوسته ی خارجی هویت یک بناست، معماران تمایل به طراحی و خلق پوسته های جدید پیدا کردند. از این رو نمای اسپایدر پا به عرصه گذاشت.

این نما که ترکیبی از مصالح فولادی یا استیل به عنوان سازه و یراق آلات اسپایدری استیل و شیشه می باشد، استفاده بیشتر از نور و انرژی خورشید در ساختمان ها را که یکی از اساسی ترین راه های استفاده بهینه انرژی نیز می باشد، تامین می نماید.

 همچنین اجرای سطوح پیچیده و در عین حال ساده را نیز ممکن می کند.

از مزایای این نما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱– سبک بودن

۲– سهولت و سرعت اجرای بالا

۳– قابلیت نصب لایه های مقاوم در برابر حرارت و تابش شدید نور خورشید در شیشه ها

۴– لرزه پذیر بودن – قابلیت میرا کردن تغییر مکانهای جانبی ناشی از لرزش سازه و زلزله

۵– قابلیت تلفیق با پوشش های دیگر

۶– قابلیت استفاده در دکوراسیون داخلی به عنوان پارتیشن و جدا کننده فضاها

۷– امکان استفاده از شیشه با ابعاد بزرگ و خاص و استفاده یراق آلات متنوع

۸– امکان طراحی و محاسبه جهت بارهای ثقلی و جانبی (باد و زلزله)

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نُه − = 7