سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
درب اتوماتيک شيشه اي

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای: شامل ایجاد آسایش و رفاه برای افراد استفاده کننده، عدم نیاز به استفاده از دست، اتوماتیک بودن درب، بی صدا بودن درب هنگام باز و بسته شدن و جلوگیری از اتلاف انرژی است. مزایای درب اتوماتیک شیشه ای نسبت به درب سنتی و قدیمی بسیار بیشتر است.

تفاوت درب اتوماتیک با درب قدیمی

در گذشته به علت عدم پیشرفت تکنولوژی فقط از درب های قدیمی استفاده می شد. امروزه به دلیل افزایش جمعیت و تمایل به ایجاد راحتی و آسایش بیشتر، از تجهیزات ساختمانی مدرن استفاده می شود. یکی از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای نسبت به درب قدیمی را می توان عدم نیاز به استفاده از دست و نیروی بدنی برای باز و بسته کردن درب می باشد. این ویژگی موجب استفاده راحت و آسان افراد معلول و کسانی که از صندلی چرخدار استفاده می کنند، می شود.

از دیگر مزایای درب اتوماتیک شیشه ای می توانیم به امنیت آن اشاره کنیم.  ایمنی این درب ها به علت هماهنگی با  سیستم های حفاظتی مانند دزد گیر و همچنین به کار بردن شیشه سکوریت که یک شیشه ی ایمن می باشد، بسیار بالا می باشد. درب های معمولی و قدیمی این خواص را ندارند.

ویژگی انواع درب اتوماتیک شیشه ای

از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای که در انواع مختلف نیز تولید می شود، می توانیم به زیبایی ورودی اشاره کرد. با استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در واقع موجب تکریم مراجعه کننده را فراهم می کنیم. یک ورودی جذاب و زیبا نوعی خوش آمدگویی به افراد استفاده کننده است. این درب با داشتن طیف وسیعی از محصولات متنوع برای ورودی های مختلف و عملکرد های متفاوت، کاربرد دارد. انواع درب اتوماتیک شیشه ای هر کدام مزایایی دارند که برای مکان خاصی استفاده می شوند.

انواع درب اتوماتیک و ویژگی های آنها

درب اتوماتیک شیشه ای شامل انواع مختلف برای عملکرد های مختلف می باشد. از انواع درب اتوماتیک شیشه ای می توانیم به درب اتوماتیک کشویی، درب اتوماتیک تلسکوپی، درب اتوماتیک زاویه دار، درب اتوماتیک منحنی یا دایره، درب اتوماتیک گردان یا چرخشی و درب های اتوماتیک مخصوص بیمارستان اشاره کرد. معمولا از درب اتوماتیک کشویی که با نام درب کشویی استاندارد یا اسلایدینگ شناخته می شود، بیشتر استفاده می شود.

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای کشویی می توان به سادگی در عملکرد و باز و بسته شدن آسان اشاره کرد. این درب به دلیل همین ویژگی ها در انواع مکان ها مانند ورودی منازل و مجتمع های مسکونی، مغازه ها و فروشگاه ها و مراکز تجاری و اداری استفاده می شود. درب کشویی از دو لنگه به صورت ثابت و دو لنگه به صورت متحرک تشکیل شده است.

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای

انواع درب اتوماتیک شیشه ای را می توان در مکان های مختلف نصب کرد. به دلیل ویژگی اتوماتیک بودن درب از آن در منازل، بانک، مرکز خرید و بیمارستان ها و هتل ها استفاده می شود. این درب در ورودی های مختلف قابلیت نصب دارد. نصب درب اتوماتیک نیز به وسیله نصاب با تجربه انجام می شود.

دیگر مزایای درب اتوماتیک شیشه ای

  • کنترل دمای فضای داخل و جلوگیری از ورود گرد و غبار در هنگام عبور و مرور افراد
  • مناسب برای ورودی های پرتردد
  • موجب استفاده از حداکثر فضای موجود
  • قابلیت هماهنگی با سیستم امنیتی
  • با قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن

یراق آلات درب اتوماتیک شیشه ای

از یراق آلات درب اتوماتیک شیشه ای می توانیم به اپراتور درب اتوماتیک، کنترل باکس، موتور، شیشه، فریم و سنسور اشاره کرد. استفاده از یراق آلات با کیفیت روی روند کارکرد درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر گذار است. سایر یراق آلات درب اتوماتیک شامل ریموت، قفل، ریل و رسیور می باشند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نُه + = 10