سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

مزایای استفاده از کابین دوش لولایی

امروزه استفاده از کابین‌های دور دوشی در حمام بسیار رایج شده است. کابین‌های دوش به محفظه ‌ای شیشه ‌ای گفته می شود که در اطراف دوش حمام قرار می گیرد و از نفوذ آب به سایر بخش‌های حمام جلوگیری می‌کند. این کابین‌ها ضد آب هستند و امکان ساخت آن‌ها در اندازه‌های متفاوت نیز وجود دارد.

امروزه استفاده از کابین دوش لولایی در دکوراسیون و مدرن بسیار مورد توجه قرار می گیرد و به یکی از آپشن‌های پر طرفدار در معماری مدرن تبدیل شده است.

کابین دوش لولایی چیست؟

کابین دوش لولایی به نوعی از کابین‌های دوش حمام گفته می شود که در آن به صورت لولایی طراحی شده و به وسیله دسته ای که روی درب آن تعبیه شده است، باز و بسته می شود. برای یراق آلات این نوع کابین‌های دوش معمولاً از استیل ضد زنگ استفاده می شود.

این کابین‌ها معمولاً از جنس شیشه تولید می شوند و امکان نصب آن‌ها هم در حمام‌های کوچک و هم حمام‌های بزرگ وجود دارد تنها لازم است مقداری فضا برای باز شدن درب در نظر بگیرید. طبعاً هر چقدر فضایی که در حمام دارید کوچک تر است، باید از کابین‌های کوچک تری برای دور دوش استفاده کنید. کابین دوش لولایی معمولاً ظاهر ساده و مینیمالیستی دارد و با دکوراسیون مدرن نیز بسیار سازگار است.

این کابین‌های دور دوشی طوری طراحی شده اند که شیشه آن‌ها در همه بخش‌ها به جز یک بخش ثابت است. یک شیشه متحرک به عنوان درب شیشه ای به صورت لولایی نصب می شود و شما می توانید همانند درب‌های عادی اتاق درب کابین شیشه ای را باز یا بسته کنید. از این کابین‌ها هم برای دور دوش و چه دور وان استفاده می شود. معمولاً برای ساخت کابین دوش لولایی از پارتیشن‌های شیشه ای فریم لس از جنس شیشه سکوریت و با ضخامت ۸ تا ۱۰ میل استفاده می شود و این موضوع به دلیل عدم وجود فریم در شیشه است.

 


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


مزیت استفاده از کابین‌ دوش لولایی چیست؟

کابین دوش لولایی - تترافرم

کابین‌های دور دوشی انواع مختلفی دارند و هر یکی از آن‌ها ویژگی‌های خاصی دارد. کابین دوش لولایی یکی از رایج ترین مدل‌های کابین دور دوشی است که استفاده از آن بسیار راحت است و از همین رو طرفداران زیادی دارد. در ادامه می توانید با مهم ترین مزیت‌های کابین دوش لولایی آشنا شوید.

  • امکان باز و بسته کردن درب کابین دوش لولایی بسیار راحت است و این موضوع موجب می شود تا هر فرد به راحتی بتواند از آن استفاده کند.
  • امکان نصب کابین دوش لولایی در هر بخش و قسمتی از حمام وجود دارد.
  • این نوع از کابین‌های دوش لولایی معمولاً قیمت مناسبی نسبت به بسیاری از انواع کابین‌های دور دوشی دارند.
  • ترکیب دستگیره استیل روی کابین دوش لولایی جذابیت بی نظیری به آن می بخشد و موجب می شود ظاهر زیباتری پیدا کند.
  • کلیه یراق آلات و دستگیره و بست‌های این نوع کابین دور دوشی از جنس استیل ضد زنگ است و نسبت به زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارند و آبکاری شده اند.
  • شما می توانید برای یراق آلات و دستگیره کابین دوش لولایی از رنگ‌های نقره ای مات، نقره ای براق و رنگ طلایی استفاده کنید.
  • امکان ساخت کابین‌های دوش لولایی در شکل‌های مربع، مستطیل، صاف و ۱۳۵ درجه یا زاویه دار وجود دارد. شما می توانید کابین لولایی حمام خودتان را مطابق با شرایط و فضایی که دارید طراحی کنید.
  • عدم وجود فریم در کابین‌های دوش لولایی موجب می شود تا ظاهر زیباتری نسبت به سایر انواع کابین‌های دور دوشی داشته باشند.
  • برای ساخت کابین‌های دور دوشی لولایی از شیشه سکوریت استفاده می شود. این شیشه‌ها مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت دارند و به سختی می شکنند. در صورت شکستن این شیشه‌ها به ذرات ریز و برنده تبدیل نمی شوند و به همین دلیل خطری برای افراد ایجاد نمی کنند.
  • نداشتن فرم در کابین دوش لولایی موجب می شود تا تمیز کردن آن نسبت به سایر انواع کابین‌های دور دوشی ساده تر باشد.
  • امکان ساخت کابین‌های دوش لولایی با شیشه‌های رنگی و طرح دار نیز وجود دارد. شما می توانید این نوع کابین‌های دور دوشی را با هر رنگ و طرحی که دوست دارید سفارش دهید و تولید کنید.
  • شما می توانید دستگیره کابین دوش لولایی را با رنگ روشویی و آینه خود ست کنید و یک دکوراسیون فوق العاده شیک برای حمام خود طراحی کنید.

 


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


کابین‌های دور دوشی یکی از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از ورود آب به سایر بخش‌های حمام هستند. شما می توانید با نصب یک کابین دور دوشی در حمام فضای حمام خود را از بخش روشویی متمایز کنید و ظاهر مدرن و زیباتری به آن ببخشید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دو × 2 =