سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

معرفی آینه گریم

مدل‌های مختلفی از آینه برای گریم در این سال‌ها تولید شدن که بسیار هم مورد توجه قرار گرفتن. سالن‌های زیبایی تهران در چند سال گذشته به صورت قابل توجهی پیشرفته شدن و میشه جدیدترین مدل‌های آینه رو در اونا دید مخصوصا آینه گریم هالیوودی محبوبیت زیادی داره. آینه گریم با نام آینه هالیوودی هم شناخته میشه. چرا که مخصوص گریم و آرایش تولید شده. در این آینه‌ها از چراغ‌های led استفاده میشه که نور مناسبی رو برای گریم فراهم میکنن. البته آینه های گریم از نظر شکل ، ابعاد ، آپشن‌های استفاده شده ، نوع قاب و … بسیار متنوع هستن. با توجه به این موارد خرید یه آینه گریم حرفه‌ای مخصوص در سالن‌های آرایشی تهران اهمیت زیادی داره. چرا که اکثر سالن‌های زیبایی مناطق مختلف تهران از مدل‌های حرفه‌ای آینه گریم استفاده میکنن.

معرفی آینه گریم

این آینه‌ها هم کاربردی هستن هم باعث حرفه‌ای شدن دکور سالن میشن. برای آشنایی بیشتر با جدیدترین مدل‌های آینه گریم در ادامه همراه ما باشید.

آینه گریم از آینه‌هاییه که نور پردازی خیلی زیادی داره که موقع آرایش کردن میتونه کمک زیادی بهتون کنه. نور این آینه از طریق نوارهای LED ایجاد میشه و میتونه یه درخشندگی خاصی رو براتون توی اون محیط بوجود بیاره.
چراغ‌های این آینه روی قاب یا دور تا دور شیشه آینه نصب میشه و اینجوری میتونه روشنایی رو به همه جا یکسان القا کنه.
این آینه حتی توی دید هم تاثیر داره به خاطر نور زیادش و القا شدن نور توی فضا دید رو وسیع میکنه بخاطر همینم بین افراد محبوبیت زیادی پیدا کرده.

آینه گریم به آینه هالیوودی هم معروفه و دلیل این اسم اینه که بازیگرای مشهور هالیوود موقع گریم و پرو لباس از این آینه استفاده میکنن اما توی بازار بیشتر به اسم آینه چراغدار میشناسن.
حالا اگه دوست داری یا آینه‌ی شیک توی سالنت داشته باشی که مشتری موقع میک آپ لذت ببره حتما آینه گریم بخر و حرفه‌ای بودنتو به رخ مشتری بکش چون با خرید این آینه میتونی به مشتری بگی که دنبال بهترینهایی.

مزایای آینه گریم

آینه گریم تهران از لحاظ خوشگلی و زیبایی حرف اولو میزنه،اینو وقتی تو محیط بزارینش کاملا میتونین متوجهش بشین‌.

بخاطر این زیبایی توی سالن آرایشی خیلی پیشنهاد میکنیم و به جز آرایشگاه توی خیلی جاها میتونه به کارتون بیاد.

یکی از قابلیت‌های این آینه چراغای روی آینه هست که میتونین نورشو کم و زیاد کنید یا کلا تغییر بدین که این میتونه به فضای داخلی سالنتون زیبایی خاصی رو القا کنه

مزیتای دیگه این آینه نمایش ساعت و دمای هوای محیطه که روی آینه مشخصه و یه چیز جالب تر اینکه عددهای انگلیسی یا فارسی هم خودتون میتونین تعیین کنین.

مزیت دیگه‌ی این آینه آپشن هوشمند بودنشه که مثلا میتونین با بلوتوث بهش وصل بشین و موزیک یا کلیپ مد نظرتونو تماشا کنین
این مزیت خودش تنهایی میتونی تفاوت زیاد این آینه با بقیه آینه رو یاداور بشه.

و مزیت آخر این آینه که واقعا جذابه قابلیت زوم این آینه هست که میتونین تصویر بزرگ شده‌ی صورت خودتونو ببینین.
همه‌ی این قابلیتا اگه شما بخواین روی آینه گریم ایجاد میشه و هر چی شما بگید و اجرا میکنیم.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 7 = یک