سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
معرفی دیوار پوش شیشه ای | قسمت دوم

معرفی دیوار پوش شیشه ای | قسمت دوم

انواع دیوارپوش شیشه ای رنگی

معرفی دیوار پوش شیشه ای:البته دیوارپوش های شیشه ای امروزه در انواع متنوعی عرضه می شوند اما در ادامه می خواهیم به مهمترین این انواع اشاره کنیم:

  • کاشی دیواری

به طور معمول عادت داریم کاشی های دیواری سرامیکی را روی دیوارهای آشپزخانه و حمام ببینیم. اما اخیرا افراد بیشتری به دنبال بک اسپلش ها و کاشی دیواری شیشه ای صاف و یا بافت دار هستند. نگهداری و تمیز کردن این المانها بسیار راحت است، در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند و البته به کاهش میکروب ها و باکتری ها نیز کمک می کنند. بنابرانی بکاربردن این دیوارپوش های شیشه ای به عنوان بک اسپلش در پشت اجاق گاز، کاشی های حمام و سرویس بهداشتی می تواند صاحبان خانه را از مزایای بهداشتی و ایمنی و زیبایی بی نظیری برخوردار کند.

دیوارپوش شیشه ای چیست و در چه مکان هایی کاربرد دارد؟ - عکسنگ

  • کاغذ دیواری شیشه ای

کاغذ دیواری های شیشه ای وقتی روی دیوار نصب می شوند، خیره کننده هستند. اما پوشاندن تمام دیوارها با این المانها باعث ایجاد احساس سردرگمی در مخاطبان می شود. برخی از آنها جلوه ای آیینه مانند دارند و می توانند واقعیت را تحریف کنند و یا عمق بیشتری به فضا ببخشند. بنابراین در کل پیشنهاد می شود در صورتی که تمایل به استفاده از این نوع دیوارپوش های شیشه ای دارید، فقط یک دیوار خاص را به عنوان نقطه کانونی پوشش دهید

  • مهره شیشه ای انعطاف پذیر

این دیوارپوش های شیشه ای، محصولی بسیار جدید و مدرن در بازار به شمار می آیند. این گزینه ها نور را به گونه ای منعکس می کنند که انگار سطح دیوار برجسته و زنده است. رنگ دیوار بسته به بازتاب نور طبیعی و مصنوعی، در ساعات مختلف روز متغیر است و بدین نحو جلوه های بصری جذاب و شگفت انگیزی ایجاد می شود. از این نوع دیوارپوش های شیشه ای برای ستون ها، سقف ها، قاب عکس ها، ویترین ها استفاده می شود. این المان های انعطاف پذیر، فوق العاده با دوام و ماندگار هستند و در رنگ ها و طرح های سفارشی متنوعی عرضه می شوند

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.​

  • دیوارپوش شیشه ای مغناطیسی

این دیوارپوش های شیشه ای، ابزاری فوق العاده انعطاف پذیر برای نمایش انواع اعلان ها، پوسترها و سایر اشکال هنری به شمار می آیند. این المانها به دیوارها اجازه می دهند تا در صورت لزوم به مناطق کارکردی بدل شوند، اما بدون مانع هستند و در مواقع دیگر با محیط اطراف اتاق ترکیب می شوند.
دیوارپوش های شیشه ای مغناطیسی توسط بسیاری از طراحان دکوراسیون به عنوان وایت برد شیشه ای در موسسات آموزشی نظیر مدارس، کالج ها، دانشگاه ها و همچنین در هتل ها و شرکت های بازاریابی برای نمایش و پرزنت پروژه ها استفاده می شوند. این گزینه ها، به خوبی سطح آسیب دیده دیوار را پوشش می دهند و در انواع رنگ ها موجودند

وایت برد شیشه ای مغناطیسی | وایت برد شیشه ای رنگی | وایت برد شیشه ای پایه  دار | وایت برد شیشه ای مگنت

قیمت دیوارپوش شیشه ای رنگی

قیمت شیشه رنگی بر اساس ابعاد و متر مربع ارزیابی می شود. البته پارامترهای دیگری نظیر ضخامت شیشه، نوع شیشه، کیفیت شیشه، سوراخکاری های لازم برای نصب جاساز و جابجایی شیشه تا مکان مورد نظر نیز در این قیمت گذاری موثرند.

شوروم انواع شیشه های رنگی

همان طور که متوجه شدید، در بسیاری از ساختمان های مسکونی و اداری برای شکستن ساختار دیوارهای بزرگ و پر کردن سایر فضاهای خالی، از نصب پانل های شیشه ای رنگی به عنوان دیوارپوش شیشه ای کمک گرفته می شود. در ادامه به موارد قابل توجه در بورس شیشه رنگی در تهران خواهیم پرداخت تا با کاربردهای این المان های قابل توجه و شگفت انگیز بیشتر آشنا شویم:

  • از شیشه رنگی می توان به عنوان شیشه حمام  و سرویس بهداشتی به عنوان دیوارپوش شیشه ای استفاده کرد، زیرا به خوبی در برابر رطوبت مقاومت دارد و نیز تمیزکردن آن آسان است. درب دوش شیشه ای، دیوارهای حمام و فضای پشت روشویی و وان بهترین بخش ها برای نصب شیشه های رنگی هستند.
  • دیوار پشت اجاق گاز شیشه ای، بهترین مکان برای نصب شیشه های رنگی لاکوبل است. این المان ها در برابر حرارت بسیار مقاوم بوده و در عین حال از پاشیده شدن مواد غذایی در حین آشپزی روی سطح دیوار جلوگیری می کنند. به علاوه عایق حرارتی به شمار می آیند و مانع از گسترش گرمای پخت و پز در فضای آشپزخانه می شوند.
  • دیوارپوش های شیشه ای در فروشگاه ها و بوتیک ها، جلوه ای خاص برای جلب توجه مشتریان ایجاد می کنند و آرم برند را به نحوی مطلوب به چشم مخاطبان می آورند و در خاطرشان ثبت می نمایند.
  • استفاده از شیشه های رنگی به عنوان دیوارپوش شیشه ای در کافه ها و رستوران ها معمولا با هدف ایجاد محیطی زیبا و آرامش بخش و گسترده شدن فضا صورت می گیرد
  • مزون ها، گالری های هنری و آرایشگاه ها نیز از دیگر مشتاقان دیوارپوش های شیشه ای رنگی همراه با طرح و نقش زیبا هستند تا از این رهگذر ضمن تبلیغ برند خود، جذابیت و درخشندگی و روشنایی قابل توجهی را در کنار دیوارپوش های آیینه ای به فضای خود بیفزایند
  • دفاتر کاری عمدتا برای ارتباط بهتر با مشتریان و ایجاد حس آرامش و تعامل بهتر از دیوارپوش های شیشه ای رنگی کمک می گیرند و در ضمن در کنار پارتیشن های شیشه ای، از این المانها برای ایجاد فضاهای خصوصی نیز استفاده می کنند.
  • در هتل ها این گزینه ها بیشترین کاربرد را در بخش هایی از لابی، اتاق نشیمن و اتاق خواب دارند و عمدتا چاپ هایی خاص و هدفمند و زیبا روی شیشه های رنگی این مکانها ثبت می شوند.

شیشه دیوارپوش-صنایع شیشه وی گلس-09126049208

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.​

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 − = چهار