سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
نحوه سفارش و خريد شيشه بالکن

نحوه سفارش و خرید شیشه بالکن

شیشه بالکن:امروزه بسیاری از افراد به فکر زیبایی ساختمان های خود می باشند و از بهترین تجهیزات شیشه ای برای طراحی نمای بیرونی ساختمان خود استفاده می کنند. شیشه بالکن یکی از بهترین تجهیزات شیشه ای می باشد که شما می توانید آنها را در مدل های متنوعی خریداری کرده و در ساختمان های خود نصب کند.  شرکت ایمن جام پیروزان یکی از شرکت های تولید کننده شیشه های بالکن می باشد که انواع این نوع از تجهیزات شیشه ای را تولید کرده و به مشتریان خود ارائه می دهد.
شما می توانید برای خرید هر یک از انواع شیشه های بالکن با کارشناسان شرکت ایمن جام پیروزان مشورت کنید تا بهترین نمونه آنها را بر اساس متراژ و مدل تراس تان به شما معرفی نمایند. پیش از خرید هر یک از انواع شیشه های بالکن باید در مورد ویژگی های هر یک از انواع آنها آشنایی لازم را به دست آورید تا با آگاهی کامل از آنها استفاده کنید. قیمت هر یک از مدل های آن هم با یکدیگر متفاوت می باشد و برای خرید هر یک از آنها باید هزینه متفاوتی را پرداخت کنید.

تفاوت قیمت شیشه بالکن

بسیاری از افراد شاید این پرسش برایشان به وجود آید که چرا مدل های متنوع شیشه بالکن از نظر قیمتی با یکدیگر تفاوت دارند. شما باید بدانید عوامل و ویژگی های منحصر به فردی روی این عامل نقش مهمی بر عهده دارد. برخی از مهمترین این نمونه ها عبارت می باشد از :
1. تولید کنندگان و طراحان شیشه بالکن در شرکت ایمن جام پیروزان از انواع تجهیزات وارداتی و داخلی استفاده می کنند تا مدل های متنوعی از شیشه های بالکن را تولید نمایند. همین مورد یکی از مهمترین و اصلی ترین دلیل تفاوت قیمتی آنها می باشد که شما باید به این مورد دقت بسیار زیادی داشته باشید. البته که کارشناسان شرکت ایمن جام پیروزان به خوبی این مورد را برای شما بیان می کنند تا شما آگاهی بیشتری در این مورد داشته باشید.
2. توانایی اجرا کردن مدل های متنوع شیشه های بالکن در متراژهای نامحدود از جمله مهمترین ویژگی های نصابان
شرکت ایمن جام پیروزان می باشد. تراس و یا روف گاردن شما هر اندازه و در هر متراژی باشد به وسیله شیشه های بالکن به
بهترین نحو ممکن طراحی می شود تا زیبایی منحصر به فردی به دست آورد.
3. توانایی استفاده کردن از شیشه با رنگ های متعدد از دیگر عوامل تغییر قیمت شیشه بالکن می باشد.  شیشه هایی که در تولید شیشه های بالکن به کار می رود در رنگ بندی های متنوعی می باشد و هر یک از آنها هم قیمت متنوعی دارند. شما زمان انتخاب رنگ شیشه باید به دکوراسیون و طراحی ساختمان خود توجه زیادی داشته باشید.
4. استحکام سازه ای که در شیشه های بالکن وجود دارد بسیار بالا می باشد و همچنین آنها قابلیت ایجاد بستر مناسب جهت سازه های اجرا دارند. برخی از آنها در متراژ بیشتری نصب می شود و بر همین اساس هزینه بالاتری دارند، ولی باید بدانید آنها در هر متراژی که نصب شوند استحکام زیادی دارند.
5. توانایی اجرا در ابعاد و طرح های متنوع شیشه های بالکن از دیگر تفاوت های قیمت می باشد که شما باید به آن نظر داشته باشید. برخی از مدل های آن صاف، گرد و زاویه دار می باشد که شما هر یک را که با تراس تان مطابقت بیشتری دارد باید خریداری کنید.

نحوه سفارش شیشه بالکن

شیشه بالکن:شما برای خرید هر یک از انواع شیشه های بالکن باید با مراحل سفارش آن آشنایی داشته باشید. در این صورت می توانید
بهترین نمونه شیشه  بالکن را که مناسب تراس شما می باشد خریداری کرده و نصب کنید.
برخی از مهمترین مراحلی که در سفارش دادن این نوع از تجهیزات شیشه یا باید رعایت کنید عبارت می باشد از :
1. طول و عرض تراس و یا هر ناحیه دیگری که می خواهید روی آن اقدام به نصب شیشه بالکن کنید باید به خوبی و درستی اندازه گیری کنید. دقت داشته باشید که اندازه گیری آنها اهمیت زیادی دارد و باید نسبت به این مورد حساسیت به خرج دهید.
2. شما اگر می خواهید به صورت اینترنتی سفارش نصب و تولید هر یک از انواع شیشه های بالکن را ارائه دهید باید از محل پروژه تان عکس بگیرید و برای کارشناسان ارسال کنید. کارشناسان زمانی که فضای موجود و مد نظر شما را مشاهده کنند می توانند بهترین نوع شیشه های بالکن را که مناسب فضای مد نظرتان می باشد را به شما معرفی کنند.
3. در صورتی که در تراس شما باربیکیو، آبگرمکن، پکیج و یا موارد دیگری وجود دارد باید به کارشناسان آن را اعلام کنید. این مسئله در نحوه ساخت و تولید شیشه های بالکن اهمیت زیادی دارد و باید آن را به کارشناسان اعلام نمایید.
4. به خوبی فضای داخلی تراس را مورد بررسی قرار دهید، تا متوجه شوید که شیشه های تراس را به کدام سمت مایل هستید که هدایت کنید. شما در این مورد باید به فضایی که در اختیار دارید توجه بسیار زیادی نشان دهید تا بهترین نمونه آنها را برای نصب انتخاب نمایید.

5. اگر شما قصد دارید شیشه های را از قسمت کف فضا نصب کنید باید از طرح هایی که سند بلاست هستند نهایت استفاده را ببرید.

شما در این مورد بهتر است قسمتی از شیشه را به خوبی در نظر بگیرید تا متوجه زیبایی آن روی این طرحی که در نظر دارید شوید.

کارشناسان شرکت به خوبی این مورد را برای شما توضیح می دهند تا اطلاعات بیشتری در این مورد داشته باشید.

شیشه بالکن ریلی

6.  شیشه بالکن دارای انواع متعدد در مدل های متنوع می باشد، برخی از آنها ریلی، برخی کشویی، ثابت و یا … هستند که شما باید بر اساس مدل تراس خود یکی از آنها را انتخاب کنید. اینکه کدام یک از آنها را انتخاب کنید و یا اینکه کدام یک بهتر است بستگی به فضای تراس شما دارد.

شما در هر مرحله از ثبت سفارش شیشه های بالکن خود می توانید با مشاوران و کارشناسان شرکت ایمن جام پیروزان تماس بگیرید تا شما را در مورد این مسئله راهنمایی کنند. در این صورت می توانید بهترین نمونه آنها را خریداری کرده و در تراس خود نصب کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 − یک =