سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
چه نوع شیشه ای برای بالکن مناسب است؟

چه نوع شیشه ای برای بالکن مناسب است؟

بالکن شیشه ای یا شیشه تراس ابزاری است برای تفکیک و جداسازی فضاهای داخلی ساختمان از فضای خارجی. با استفاده از آن می توان نمای ساختمان را زیبا تر و مدرن تر نشان داد. با نصب شیشه بالکن در تمامی فصل ها حتی فصول سرد سال می توانید از فضای بالکن استفاده کرد. در گذشته از شیشه برای بالکن استفاده نمی شد. همین امر موجب میشد فضای تراس در زمستان و در هنگام بارش برف و باران یا در روزهای سرد سال کاملا بی استفاده باشد.

 

با نصب شیشه بالکنی می توان یک فضای امن خصوصی همراه با مبلمان مناسب ایجاد کرد. در واقع این امر موجب اضافه شدن یک بخش به سایر فضاهای ساختمان می شود. این موضوع در منازل کوچک با متراژ پایین یک ایده مناسب برای گسترش فضا است. هرچند استفاده از شیشه بندی بالکن در ساختمان های اداری و تجاری و انواع ساختمان توصیه می شود. علاوه بر ایجاد دید و ویو بهتر موجب ورود نور طبیعی بدون اشعه مضر می شود. در صورت نیاز می توان برای حفظ حریم خصوصی از انواع ششه مات و رنگی برای بالکن استفاده کرد. در حال حاضر از شیشه بالکن متحرک برای بالکن استفاده می شود.

 

مزیت های بالکن شیشه ای

از مزیت های استفاده از آن تاشو بودن آن و جمع کردن آن در صورت عدم نیاز است. همچنین به راحتی می توانیم دو سمت شیشه تاشو مورد نظر را از آلودگی ها تمیز کنیم. شیشه بالکن تاشو به دلیل مزیت های بسیاری که دارد گزینه اول برای اجرای بالکن می باشد. شیشه برای بالکن معمولا از جنس سکوریت شده انتخاب و نصب می شود. به دلیل ایمنی بالای شیشه سکوریت در ایجاد اکثر پارتیشن های مود استفاده در ساختمان از آن استفاده می شود.

شیشه بازشو بالکن باید مقاوم، ایمن، عایق صوتی و حرارتی باشد. استفاده از شیشه میرال برای بالکن یک روش مناسب برای ایجاد ایمنی بیشتر در این فضا می باشد. نصب آن موجب می شود گرد و غبار و آلودگی کمتری به محیط زندگی وارد شود.

انواع شیشه های بالکن

شیشه بالکن اغلب به صورت فریم دار و فریم لس نصب و اجرا می شود. از انواع بالکن شیشه ای در تراس منازل و ادارات، گلخانه، پنت هاوس و … استفاده می شود. تراس شیشه ای در نوع تاشو و ریلی نصب می شود. پارتیشن متحرک بالکن شامل پانل های شیشه ای تاشویی می باشد که به آسانی در کنار دیوار تراس جمع می شوند. بالکن شیشه ای در فصول گرم تر مانند تابستان می توان تراس را به طور کامل در کنار دیوار جمع کرد و در مواقع نیاز دوباره به حالت اول برگرداند.

در حالت های مختلف کاملا باز، نیمه باز و کاملا بسته میتوانیم از تراس شیشه ای استفاده کنیم. پوشش بالکن و تراس به وسیله شیشه راه حلی برای ایجاد آسایش و آرامش بیشتر می باشد. چون با نصب آن از انواع صدا های مزاحم رفت و آمد وسایل نقلیه و آلودگی های صوتی خیابان و همچنین آلودگی و گرد و غبار در امان خواهیم بود. شیشه ریلی تاشو را می توان در تراس ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری و کلیه ساختمان ها با کاربری های مختلف به کار برد.

طراحی تراس و بالکن

طراحی تراس باید به گونه ای باشد که به عنوان یک بخش خصوصی نیز بتوان از آن استفاده کرد. همان طور که در متن اشاره شد در حال حاضر فضا و مساحت خانه ها به دلیل آپارتمان نشینی بسیار کوچک تر از گذشته شده است. یک راه حل بسیار مناسب برای این مشکل نصب شیشه بالکن می باشد. اما تنها نصب و اجرای بالکن شیشه ای نمی تواند راه گشا باشد.

برای ایجاد یک فضای خصوصی باید از مبلمان مناسب برای این فضا استفاده کرد. همچنین می توان با استفاده از گل های آپارتمانی این فضا را تزیین و زیبا کرد. یک ایده نو برای زیبا تر کردن تراس استفاده از چمن مصنوعی برای کف تراس می باشد. حتی در برخی موارد می توان کف تراس را فرش کرد.

بالکن مدرن نقش یک نشیمن خصوصی برای اوقات فراقت اعضای خانواده را ایفا می کند. در صورت اهمیت دادن به این فضا و طراحی مناسب آن، موجب افزایش ارزش ساختمان و همچنین زیبایی آن می شویم. دکوراسیون مورد استفاده در این بخش تاثیر زیادی در جلوه و زیبایی آن دارد. ار تراس شیشه ای می توان به عنوان یک فضای نشیمن یا فضایی برای مطالعه استفاده کرد.

مزایای شیشه بالکن

  • اضافه شدن فضای تراس به فضای خانه و در نتیجه افزایش مساحت آن
  • عدم نفوذ گرد و غبار، سرما، گرما، برف، باران و آلودگی های هوا به داخل منزل
  • عایق بودن در برابر صوت، گرما، سرما و نفوذ آب ناشی از بارندگی به داخل تراس
  • کاهش 70 درصدی آلودگی صوتی با نصب شیشه بالکن
  • جلوگیری از هدر رفت انرژی در فصل های مختلف مانند زمستان و تابستان
  • ایمنی بیشتر و مقاومت بالای آن
  • نظافت و شستشوی راحت و آسان با توجه به شیشه ای بودن و متحرک بودن آن
  • مکان پرورش انواع گل و گیاه آپارتمانی
  • ایجاد یک فضای نشیمن خصوصی در تراس شیشه ای

شیشه بالکن ریلی تاشو

شیشه بالکن ریلی تاشو به علت استفاده راحت و آسان به عنوان یک محافظ برای تراس استفاده می شود. به علت تاشو بودن بالکن شیشه ای می توان به راحتی آن را در مواقعی که نیاز نداریم به طور کامل درکنار دیوار جمع کنیم. برای زیبایی بیشتر از نوع فریم لس آن در بالکن شیشه ای استفاده می شود. قیمت بالکن شیشه ای ریلی با توجه به ابعاد تراس و میزان استفاده از شیشه تعیین می شود. بالکن شیشه ای ریلی متشکل از 4 پروفیل یا فریم آلومینیومی در 4 طرف شیشه شامل سقف و کف و دیواره های کناری می باشد. بالکن شیشه ای متحرک را از شیشه سکوریت یا ضخامت 8 میل انتخاب می کنند.

شیشه سکوریت به کار رفته در شیشه بالکن ایمن، مقاوم در برابر ضربه و عایق صوتی و حرارتی می باشد. پنل های شیشه متحرک تراس در اندازه های مختلف نصب می شوند. با توجه به فضای تراس و ابعاد آن پنل مناسب انتخاب یا سفارش داده می شود.

به دلیل اینکه شیشه را بعد از سکوریت شدن نمی توان برش داد باید ابعاد شیشه مورد نظر سفارش داده شود. بعد از طی مراحل سکوریت شدن شیشه برای نصب به محل فرستاده شود. پانل شیشه ای بالکن روی یک ریل حرکت می کند و موجب باز و بسته شدن در حالت های مختلف را دارا می باشد. در شیشه بالکن می توانیم از انواع شیشه خم و مسطح استفاده کنیم. نوع و شکل شیشه انتخابی با توجه به سلیقه مشتری تعیین می شود. قیمت بالکن متحرک با توجه به نوع شیشه، ابعاد و اندازه فضای تراس مشخص خواهد شد.

قیمت شیشه بالکن ریلی

ابعاد تراس در ساختمان های مختلف با یکدیگر متفاوت است. در برخی ساختمان ها که فضای و ابعاد بیشتری دارند مانند پنت هاوس فضایی بززرگتری را به تراس اختصاص می دهند. به همین علت قیمت ساخت بالکن شیشه ای در ساختمان های مختلف با یکدیگر متفاوت است. ایجاد تراس های مدرن در ساختمان موجب افزایش قیمت و ارزش ساختمان می شود.

بنابراین در صورتی که قصد فروش خانه دارید می توانید با بازسازی قسمت تراس و تبدیل آن به تراس شیشه ای ملک خود را با قیمت بیشتری به فروش برسانید. بالکن تاشو به دلیل ویژگی های فراوان یک گزینه بسیار مناسب برای تغییر و بازسازی تراس قدیمی می باشد.

جایگزینی بالکن سنتی با تراس شیشه ای مدرن سبب تغییر اساسی در محیط زندگی می شود. با توجه به کارایی شیشه بالکن، قیمت آن نیز مقرون به صرفه است. قیمت شیشه برای بالکن بستگی به نوع شیشه مصرفی در آن دارد. شیشه های سکوریت شده از نظر کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند و در قیمت بالکن شیشه ای تاثیر گذارند. علت این امر نیز نوع کوره تولید سکوریت می باشد. نوع کوره تولید شیشه سکوریت برکیفیت آن و تولید یک شیشه یکدست و یکنواخت اثرگذار می باشد.

از دیگر مواردی که در تعیین قیمت آن نقش دارد، پروفیل نصب شده می باشد. به طور کلی یراق آلات به کار رفته در بالکن شیشه ای نیز قیمت های مختلفی با توجه به کیفیتشان دارند. در هنگام خرید شیشه بالکن و یراق آلات مربوط به آن حتما باید به کیفیت و مرغوبیت این قطعات توجه داشته باشیم. در صورت استفاده از قطعات و تجهیزات نا مرغوب در آینده ناچار به تعویض و تعمیر یراق آلات نصب شده خواهیم بود. نصب شیشه بالکن تراس در تهران و کرج و شهرهای بزرگ به علت آلودگی صوتی و گرد غبار بیشتر یک نیاز اساسی برای ساختمان های امروزی تبدیل شده است. نصب بالکن شیشه ای ثابت به دلیل یکنواختی و نداشتن ویژگی های بالکن متحرک اصلا توصیه نمی شود.

نرده شیشه ای بالکن

گاهی اوقات مشتری نصب نرده شیشه را به نصب شیشه بالکن ترجیح می دهد. نصب نرده شیشه ای بجای بالکن شیشه ای برای تراس هزینه کمتری دارد. اما ویژگی های بالکن شیشه ای را نخواهد داشت. در برخی مناطق به دلیل معتدل بودن آب و هوا از نرده شیشه ای برای ایجاد محافظ برای بالکن استفاده می گردد. در مناطق معتدل با آب و هوای مناسب و شهر های کوچک که مشکل آلودگی هوا و آلودگی صوتی وجود ندارد، نصب نرده توصیه می شود.

قیمت نرده شیشه ای

قیمت نرده شیشه ای نسبت به بالکن شیشه ای کمتر می باشد. پارتیشن نرده بالکن با ارتفاع مشخص با استفاده از بست و یراق آلات مربوطه در جلوی تراس نصب می گردد. یکی از ویژگی های نصب نرده در جلوی تراس جلوگیری از سقوط افراد به پایین می باشد. نرده شیشه ای در پشت بام با نام جان پناه شیشه نصب و اجرا می شود.

یراق آلات بالکن شیشه ای

یراق آلات شیشه سکوریت شامل دستگیره، فریم، قفل، لولا و … می باشند. همانگونه که می دانید از شیشه سکوریت در فضاهای مختلف در ساختمان استفاده می شود. یکی از این بخش ها تراس یا بالکن خانه است. شیشه سکوریت به کار رفته در این بخش باید با استفاده از یراق آلات مربوطه تجهیز شود. در صورت استفاده از تجهیزات با کیفیت ، طول عمر بالکن شیشه ای تضمین می شود.

در واقع با استفاده از یراق آلات با کیفیت های مناسب نیاز به تعمیر و تجهیز به حداقل ممکن می رسد. هر کدام از این یراق آلات نقش مهمی در کارکرد درب شیشه ای و بالکن ایفا می کنند. در برخی مواقع به دلیل استفاده مداوم از شیشه و باز و بسته کردن درب شیشه ای متحرک برخی از قطعات فرسوده می شوند.

بنابراین این قطعات در مواقعی حتی در صورت کیفیت مناسب در اثر استفاده زیاد و یا استفاده نامناسب باید تعویض شوند. تعویض و تعمیر یراق آلات توسط نصاب انجام می شود. یراق آلات در کارکرد تراس شیشه ای نقش اساسی و اصلی را ایفا می کنند. در صورت ایجاد اشکال در عملکرد هر یک از قطعات، عملکرد شیشه بالکن با اختلال مواجه می شود.

به همین دلیل انتخاب یراق مناسب یک موضوع مهم در نصب بالکن شیشه ای می باشد. از تجهیزات به کار رفته در نصب بالکن می توان به درزگیر، روپوش، درپوش، هدایتگر مفصل دار، قفل مورد استفاده در شیشه بالکنی، پین لولایی و پیچ و اتصالات شیشه بالکنی اشاره کرد. یکی از قطعات مهم در نصب بالکن، شیشه آن می باشد. درر واقع بخش اعظمی از کارکرد و زیبایی بالکن های مدرن مربوط به شیشه این محصول می باشد. بنابراین در انتخاب شیشه مناسب و مقاوم باید دقت کافی را به عمل آوریم.

در صورت انتخاب نادرست شیشه و عدم کیفیت و مقاومت آن، تراس کارایی لازم را نخواهد داشت. تمام ویژگی هایی که نصب تراس شیشه ای در ساختمان به وجود می آورد، بستگی به کیفیت شیشه سکوریت آن خواهد داشت. شیشه به کار رفته در آن باید دارای ویژگی هایی از جمله ایمنی، عایق بودن و مقاومت باشد.

ساخت بالکن متحرک

ساخت بالکن متحرک شیشه ای در حال حاضر به یک نیاز اساسی برای ساختمان های مسکونی، تجاری و ادرای مدرن تبدیل شده است. صنعت ساختمان سازی همواره تلاش در ایجاد راحتی و آسایش بیشتر افراد استفاه کننده از ساختمان را دارد. با ساخت شیشه بالکن متحرک هم زیبایی ساختمان و هم کارایی آن دو چندان می شود. تاثیرات مثبتی که شیشه بالکن بر ظاهر و افزایش عملکرد ساختمان دارد، انکار ناشدنی است.

پارتیشن بالکن که به صورت پانل های شیشه قابلیت جابه جایی و باز و بسسته شدن را دارند، موجب استفاده بهینه از این فضا در ایام مختلف سال می شوند. یکی از انگیزه های اصلی برای اجرا و نصب بالکن با استفاده از شیشه، ایجاد یک فضای چندکاره در محیط زندگی است. این فضا قابلیت استفاده به صورت های مختلف را داراست و همین یک امتیاز برای این بخش محسوب می شود.

محافظ شیشه ای تراس

از شیشه بالکن با نام محافظ شیشه ای تراس نیز یاد می شود. علت این امر تاثیری که نصب شیشه بالکن در محافظت و ایمنی دارد، می باشد. یکی از ویژگی های تراس های شیشه ای همین ایمنی و محافظت از افراد استفاده کننده از سقوط می باشد. همچنین در صورت بروز حوادثی مانند زلزله این سیستم، ایمنی لازم را داراست و از ایجاد آسیب های جانی به افراد ساکن در خانه جلوگیری می کند.

نصب محافظ برای تراس یکی از الزامات ساختمان ها می باشد. در گذشته از تراس سنتی و محافظ هایی به صورت چوبی یا فلزی به صورت نرده استفاده می شد. امروزه علاوه بر تولید نرده های شیشه ای از شیشه بالکن به عنوان یک محافظ سرتاسری متحرک استفاده می شود.

بالکن شیشه ای گرد

بالکن شیشه ای گرد به عنوان یک بالکن لوکس برای ساختمان شیک به کار می رود. در نصب تراس شیشه ای گرد از شیشه خم استفاده می شود. این محصول طی فرایند مقاوم سازی شیشه و تبدیل آن به شیشه سکوریت تولید می شود. در واقع عملیات خم کردن شیشه در خلال این فرایند انجام می شود. قیمت شیشه خم بیشتر از نوع مسطح آن می باشد.

بالکن شیشه ای گرد به راحتی با سایر المان ها و عناصر منحنی در نما و دکوراسیون خانه هماهنگ می شود. در پنت هاوس ها برای ایجاد جذابیت بیشتر در نمای ساختمان و فضای تراس از شیشه بالکن گرد استفاده می شود. شیشه منحنی و دایره شکل علاوه بر زیبایی تحمل وزن و استحکام بیشتری نسبت به انواع مسطح دارد.

شیشه بالکن تهران

در شهر های بزرگ به علت جمعیت بالا، ترافیک و وجود کارخانه های دودزا آلودگی بیشتری وجود دارد. بنابراین همواره تلاش بر این است که از نفوذ این آلودگی ها به داخل ساختمان جلوگیری شود. شیشه بالکن با ایجاد یک سد مقاوم و عایق از نفوذ این آلودگی های به محیط زندگی جلوگیری می کند. همچنین با نصب آن از نفوذ سر و صدای خیابان به داخل ساختمان نیز می توان جلوگیری کرد. همانگونه که می دانید شیشه میرال مورد استفاده در شیشه تراس در برابر آلودگی صوتی عایق است.

همین امر موجب استفاده بیشتر از شیشه میرال در ساختمان سازی شده است. در شهر تهران و کرج و سایر کلان شهرها به دلیل افزایش جمعیت و حجم بالای وسایل نقلیه طبیعتا آلودگی بیشتری وجود دارد.

نصب شیشه بالکن در تهران بیشتر از سایر شهر ها کاربرد دارد. بنابراین یکی دیگر از نکات مهم در هنگام بازسازی یا ساخت خانه در شهر های بزرگ و آلوده نصب تراس شیشه ای می باشد. کارخانه هایی زیادی در پایتخت شیشه مناسب برای بالکن را تولید می کنند. به همین علت نصب شیشه بالکن در تهران بدون تحمیل هزینه های اضافی در حمل نقل شیشه و یراق آلات به قیمت مناسب تری انجام می شود. البته نصب شیشه بالکن برای کلیه شهرهای کوچک و بزرگ مانند تهران، کرج،تبریز، شیراز، همدان، رشت و .. همه نقاط ایران میسر می باشد.

ساخت برج های بلند مرتبه در کلان شهر ها نیاز به نصب حفاظ برای بالکن را بیشتر کرده است. در صورت عدم نصب حفاظ امکان سقوط افراد بسیار زیاد است. در ساختمان سازی مدرن نیز بیشتر از حفاظ شیشه ای برای بالکن استفاده می شود. در واقع برای برج های مسکونی و تجاری بهترین گزینه نصب تراس شیشه ای می باشد.

شیشه سکوریت بالکنی

تولید شیشه سکوریت طی یک عملیات حرارتی جهت مقاوم سازی شیشه تولید می شود. شیشه خام مصرفی در این عملیات همان شیشه معمولی می باشد. فرایند تولید شیشه سکوریت به گونه ای است که آن را تاحدود 700 درجه سانتی گراد و تا رسیدن به درجه نرمی و ذوب شدن شیشه حرارت می دهند. بعد از این مرحله با وارد کردن شیشه به قالب ها مرحله دمیده شدن هوای سرد آغاز می شود. در پایان این مرحله شیشه مقاومت لازم جهت استفاده در ساختمان را کسب می کند. از شیشه های سکوریت شده در انواع و شکل های مختلف در شیشه بالکن و پارتیشن های شیشه ای استفاده می شود.

مقاومت این شیشه حدودا 5 برابر بیشتر از یک شیشه معمولی است. به همین دلیل همواره استفاده از آن در ساختمان سازی توصیه می شود. شیشه بالکن معمولا از جنس شیشه سکوریت موغوب و مستحکم می باشد. یکی از علت های مهم که موجب استفاده از شیشه های سکوریت در شیشه بالکن شده است، ایمنی بالای آن است.

در هنگام برخورد اشیا و شکستن شیشه بر خلاف شیشه معمولی به تکه های ریز و بی خطری تبدیل می شود. اما در هنگام شکستن شیشه معمولی، این شیشه به تکه های بزرگ و برنده که بسیار خطرناک هستند تبدیل می شود. موارد استفاده این محصول در تمام مکان هایی که نیاز به شیشه مقاوم و نشکن است، می باشد. در ساختمان سازی و خودروسازی محصولات سکوریت شده کاربرد فراوانی دارند.

در شیشه های عقب خودرو از شیشه میرال استفاده می شود. از آن در ساخت لوازم خانگی نیز استفاده می شود. بنابراین این شیشه علاوه بر کاربرد در ساختمان و بخش هایی مانند بالکن شیشه ای در سایر بخش های صنعتی نیز کاربرد خاص خود را دارد.

شیشه بالکن

شیشه آکاردئونی بالکن

شیشه آکاردئونی در فضاهای مختلف کاربرد دارد. یکی از ویژگی های نصب شیشه آکاردئونی در تراس تاشو بودن آن می باشد. البته این سیستم برای بالکن هایی که عرض دهانه آنها بیشتر از 2 متر باشد، استفاده می شود. بنابراین در تراس های بزرگ و با مساحت زیاد استفاده از شیشه آکاردئونی تراس گزینه مناسبی می باشد.

شیشه به کار رفته در این سیستم از نوع سکوریت شده و با ضخامت 8 میل انتخاب می شود. این ضخامت موجب می شود اتلاف انرژی از آن به حداقل برسد. کارکرد این سیستم به گونه ای است که درب شیشه ای بالکن به صورت آکاردئونی یا تاشو باز و بسته می شود. این روش موجب استفاده بهینه از فضای تراس می شود.

در این روش اجرای بالکن می توان از انواع شیشه به صورت فریم دار یا بدون فریم استفاده کرد. در حال حاضر انواع فریم شیشه سکوریت با متریال های مقاوم مانند استیل و آلومینیوم تولید می شود. به علت تماس دائمی فریم شیشه بالکن با رطوبت و بارش برف و باران، بهتر است از نوع مقاوم فریم با روکش های ضد زنگ استفاده شود.

در غیر این صورت ممکن است فریم نصب شده دچار فرسودگی، هوازدگی و زنگ زدگی شود. عدم انتخاب صحیح یراق آلات موجب تعویض زود هنگام آنها می شود. شیشه تاشو آکاردئونی علاوه بر کاربردی بودن و اشغال فضای کم جلوه خاص و زیبایی را به تراس و نمای ساختمان می بخشد.

بالکن شیشه ای گلخانه

در گلخانه باید فضای مناسب برای رشد و نمو گیاهان مهیا شود. در صورت عدم نصب پوشش مناسب این عملکرد با اختلال مواجه می شود. با توجه به ویژگی های بالکن شیشه ای از آن برای پوشش گلخانه استفاده می شود. همه ویژگی های شیشه بالکن مانند شفافیت، جلوگیری از عبور اشه مضر، مقاومت و ایمنی برای نصب بالکن شیشه ای گلخانه در نظر گرفته می شود.

در حقیقت وجود این ویژگی ها موجب نصب آن به عنوان پوشش گلخانه می باشد. به علت اینکه برخی در فضای آپارتمان راغب به پرورش گل ها و گیاهان زینتی و آپارتمانی هستند، می توان از تراس خانه برای این امر بهره برد. با نصب شیشه بالکن عملا یک گلخانه در آپارتمان خود ایجاد کرده ایم.

به دلیل نفود ناپذیری این سیستم می توانیم از رشد گیاهان خود مطمئن باشیم. در دنیای امروز به دلیل دوری از طبیعت و همچنین ماشینی شدن زندگی همواره سعی بر ایجاد فضاهای سرسبز و طبیعی در کنار عناصر مصنوعی شهری وجود دارد. تراس شیشه ای یک روش مناسب برای رسیدن به این ایده آل می باشد. تراس های شیشه با ایجاد اثر گلخانه ای مکان مناسبی برای پرورش گیاهان محسوب می شوند. همچنین از بالکن شیشه ای به عنوان یک فضای چند کاره نیز می توان بهره برد. یعنی در کنار پرورش گل و گیاه، فضایی را نیز به عنوان یک فضای خصوصی مانند نشیمن ایجاد کنیم. در این حالت علاوه بر ایجاد یک فضای قابل استفاده برای اعضای خانواده از طبیعت موجود در گلخانه نیز استفاده مفید خواهیم داشت. همین امر موجب محبوبیت گلخانه شیشه ای در بالکن منازل شده است.

تراس تمام شیشه

امروزه به زیبایی نمای ساختمان بسیار توجه می شود. زیبایی نمای ساختمان موجب ایجاد حس مثبت در افراد مراجعه کننده به ساختمان می شود. همچنین نمای زیبا موجب تاثیر بر زیبایی شهری نیز می شود. شهری با ساختمان های زیبا را تصور کنید که به ظاهر و نمای ساختمان ها توجه شده است. مطمئنا زیبایی شهر تاثیر زیادی در روحیه شهروندان خواهد داشت. استفاده از شیشه در نمای ساختمان به عنوان یک مصالح جدید و مدرن رو به افزایش است.

با تولید شیشه های مقاوم استفاده از آن در صنعت ساختمان سازی دو چندان شده است. علاوه بر زیبایی، استفاده از نور طبیعی موجب همه گیر شدن استفاده از آن شده است. در شهرهای بزرگ در سراسر دنیا ساختمان ها و برج های شیشه ای بسیاری بنا می شود. استفاده از شیشه در تراس نیز در کنار مصالح دیگر جلوه زیبایی به ساختمان می دهد. تراس تمام شیشه ای تاشو یک ایده مناسب برای افزایش جلوه و زیبایی نما می باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 2 = چهار