سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

کاربرد انواع کانکس شیشه ای

کانکس شیشه ای

کانکس  یکی از مهمترین وسیله ای است که در دنیای امروزه  مورد  استفاده قرار می‌گیرد و در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود می باشد. علت اصلی استفاده از انواع مختلف کانکس را می‌توان قیمت نسبتاً مناسب آنها عنوان کرد که باعث می‌شود محصول مورد نظر با قیمت کاملا اقتصادی به دست مصرف کنندگان برسد، اما در این میان کانکس شیشه‌ای به عنوان یکی از بهترین انواع این محصول به شمار می رود که استفاده از آن دارای مزایای بی شماری است و برای موارد متعدد انجام می پذیرد.

در این مقاله قصد داریم به کانکس شیشه‌ای مزایای استفاده از آن و موارد استفاده از این محصول بپردازیم به همین دلیل اگر به دنبال خرید محصولی با کیفیت بالا هستید، بهتر است این مقاله را دنبال کنید تا با دید بازتری درباره خرید انواع مختلف کانکس شیشه‌ای تصمیم‌گیری کنید.


کاربرد کانکس شیشه ای

کانکس شیشه ای را می‌توان یکی از محصولاتی دانست که امروزه برای موارد متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرد و از موارد پیش پا افتاده تا موارد کاملاً لوکس و لاکچری را شامل می‌شود، به همین دلیل اگر بخواهیم به صورت موردی به برخی از موارد استفاده از کانکس شیشه‌ای بپردازیم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

کانکس گلخانه

یکی از مهمترین موارد استفاده از انواع مختلف این کانکس ها را می توان استفاده از این محصول به عنوان گلخانه شیشه ای عنوان نمود. در بسیاری از موارد گلخانه ها به نور کافی خورشید نیاز دارند و همچنین دما و رطوبت باید داخل آنها به صورت کامل حفظ گردد، کانکس شیشه‌ای با دارا بودن تمامی این مزایا می‌تواند به عنوان محلی مناسب برای استفاده به عنوان گلخانه به شمار برود و بهترین فضا را برای پرورش انواع مختلف گل ها فراهم نماید.

کانکس نمایشگاه

کانکس شیشه ای در بسیاری از نمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان غرفه عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد. یکی از مهمترین دلایل استفاده از این محصول به عنوان غرفه را می توان شکل ظاهری نسبتا مناسب آن عنوان نمود که باعث می شود بسیاری از مشتریان به سمت خرید از محل مورد نظر جذب گردند.

کانکس نگهبانی

یکی از مهمترین دلایل استفاده از انواع مختلف کانکس را می‌توان با استفاده از این محصول به عنوان اتاقک نگهبانی و حراست عنوان نمود، این در حالی است که کانکس شیشه‌ای با دارا بودن شکل ظاهری مناسب برای نگهبانی از مکان های لوکس و همچنین کارخانه های لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از مهمترین مزایای استفاده از آن را می‌توان در این مورد دانست که تمامی محل‌های مختلف از این اتاقک نگهبانی به خوبی قابل مشاهده هستند.

کانکس شهرداری

شاید تا به حال در نقاط مختلف شهر انواع مختلف کانکس شیشه ای را دیده باشید که برای محل هایی مانند ایستگاه اتوبوس مورد استفاده قرار گرفته اند به صورت کلی می‌توان گفت کانکس شیشه‌ای به دلیل دارا بودن طول عمر بسیار بالا می‌تواند توسط شهرداری ها در محل های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

انواع کانکس شیشه ای

با توجه به استقبال بی نظیر مشتریان از کانکس شیشه‌ای تولیدکنندگان سعی نمودند این محصول را در دو نوع مختلف در اختیار خریداران قرار بدهند که در دو نوع کلی زیر دسته بندی می شود:

1. کانکس بدنه فلزی

در بعضی از موارد مشتریان مختلف به دلیل مقاومت بالاتر فلز سعی می کنند کانکس هایی را خریداری نمایند که دارای بدنه فلز باشند و تنها در قسمت های میانی آنها شیشه به کار رفته باشد به صورت کلی می‌توان گفت قیمت کانکس فلزی تا حدودی از کانکس های تمام شیشه بالاتر است.

2. کانکس بدنه شیشه ای

این سازه همانند دیگر کانکس ها بوده با این تفاوت که فقط دیواره کانکس شیشه ای و یا تمام سطح کانکس آن ها شیشه ای می باشد. این دسته از سازه ها برای کاربری های اداری و عمومی مانند دفتر کار، اتاق انتظار مراجعین، کیوسک شو کردن محصولات ویژه، آزمایشگاه، نمایشگاه و اتاق گفتگو معمولا استفاده می شود و کمتر در محیط های کارگاهی و صنعتی دیده می شوند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


چهار × 2 =