سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
کاربرد شیشه رنگی ؛ سفارش شیشه رنگی

کاربرد شیشه رنگی ؛ سفارش شیشه رنگی

شیشه رنگی :استفاده از شیشه‌های رنگی در طراحی این اجازه را می‌دهند که با استفاده از نورهای طبیعی و مصنوعی، بتوانیم در بازه‌های مختلف زمانی رنگ‌های متفاوتی در محیط داشته باشیم.

برای اطلاع از قیمت انواع شیشه رنگی و مشاهده نمونه کارها تنها کافی است به سایت   شرکت ایمن جام پیروزان  به آدرس    www.piroozanshop.com مراجعه نمایید.

شیشه‌های رنگی در معماری ایرانی جایگاه قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند و علاوه در بناهای مشهور در سایر ساختمانها نیز استفاده می‌شده‌اند. اما متأسفانه در معماری امروزی، شیشه‌های رنگی تقریباً بدون استفاده مانده‌اند و در کمتر پروژه‌ای از آنها استفاده می‌شود. این در حالی ست که استفاده از شیشه‌های رنگی علاوه بر زیبایی، اثرات روانشناختی قابل ملاحظه‌ای هم دارند.

در این زمینه می‌توان یکی از شاه نشین‌های خانه طباطبایی‌ها در کاشان را مثال زد که استفاده از شیشه‌های رنگی در پنجره باعث شده است که در بازه‌های متفاوت و با تغییر زاویه خورشیدیکی از رنگ‌های پنجره، رنگ غالب اتاق باشد.

به عنوان مثال در هنگام ظهر رنگ غالب قرمز است که سبب افزایش اشتها می‌شود. در بعد از ظهر رنگ بنفش غالب می‌شود که سبب فراری دادن حشرات از اتاق می‌شود (به علت اینکه حشرات چشم مرکب دارند) و بدین ترتیب حشرات مانع استراحت بعد از ظهر ساکنین نمی‌شدند.

از دیگر نتایج مثبت شیشه‌های رنگی می‌توان به ایجاد احساس آرامش ورفع تنش‌های محیطی اشاره کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی علاوه بر طرح‌های سنتی، می‌توان به شکلهای دیگری نیز از شیشه‌های رنگی استفاده کرد.

برای ثبت سفارش انواع مختلف شیشه، یراق آلات و درب شیشه ای و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شش − = 5