سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
شیشه میرال ریلی

آشنایی با شیشه میرال ریلی و یراق آلات و ریل های به کار رفته در آن

شیشه میرال

شیشه میرال یکی از انواع شیشه های نشکن و سکوریت می باشد که امروزه شما در بسیاری از فروشگاه ها و مغازه ها می توانید آن را مشاهده کنید. شیشه های میرال که به صورت ریلی طراحی شده اند یکی از جدیدترین انواع شیشه میرال می باشد که در بسیاری از ساختمان ها نصب می شود. شما می توانید هر یک از انواع آن را که بیشتر برای فضای مورد نظر خود می پسندید را انتخاب کنید تا کارشناسان برای نصب آن شما را راهنمایی کنند.

هر یک از انواع شیشه های میرال دارای ویژگی های متنوعی می باشد و در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. شما باید بر اساس نوع ساختمان خود یکی از انواع آن را انتخاب کرده و سفارش دهید. کارشناسانی که در شرکت ایمن جام پبروزان حضور دارند شما را برای خرید و نصب شیشه های میرال  راهنمایی می کنند تا یکی از بهترین مدل ها و طراحی های آن را خریداری کنید.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ما همراه باشید تا درباره آشنایی با شیشه میرال ریلی و یراق آلات و ریل های به کار رفته در آن اطلاعاتی به دست آورید.

طراحی شیشه میرال ریلی

شیشه های میرال ریلی یکی از محصولات جدیدی می باشد که در تجهیزات شیشه ای شرکت ایمن جام پیروزان تولید می شود. از نظر کیفیت و ساخت شیشه میرال ریلی بسیار عالی و بی نظیر می باشد و تمامی یراق آلاتی که در این نوع از شیشه ها به کار می رود  استیل می باشد. بر همین اساس مقاومت یراق آلات در برابر رطوبت و زنگ زدگی بسیار زیاد می باشد.

جلوه ای که شیشه های میرال  ریلی دارند بسیار زیبا می باشد و به همین دلیل اگر شما می خواهید زیبایی مکان های خود را بیشتر کنید می توانید از این نوع یراق آلات استفاده نمایید. برای نصب شیشه میرال ریلی شما باید از افرادی که در این زمینه تخصص دارند راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از آنها درخواست نمایید که شیشه های میرال ریلی را برای شما نصب کنند.

یراق آلاتی که در شیشه های میرال به کار می رود بسیار زیاد می باشد ولی باید بدانید با انواع دیگر تفاوت زیادی ندارد. با این وجود بسیاری از افرادی که به زیبایی فضای ساختمان خود اهمیت می دهند از این نوع شیشه میرال  استفاده می کنند. بسیاری از اداره ها، فروشگاه ها و مغازه ها از این نوع شیشه های سکوریت استفاده می کنند و آنها را نصب می نمایند. در واقع باید بدانید از آنجایی که تمامی استانداردهای لازم در تولید یراق آلات شیشه های میرال ریلی به کار رفته است تا سال های طولانی می توانید از آنها استفاده نمایید.

ریل به کار رفته شده در شیشه های میرال

شیشه میرال یکی از مهمترین اختراعاتی بوده است که با وجود آن تحول بسیار بزرگ و عظیمی در زمینه ساخت و ساز ساختمانی به وجود آمده است. همه شما به خوبی می دانید که امروزه افراد زیادی از شیشه استفاده می کنند. اما امروزه بسیاری از تجهیزات زیبای ساختمان ها شیشه ای شده است و به همین دلیل آن را در انواع مدل های متنوعی وارد بازار می نمایند.

یراق آلاتی که برای درب شیشه سکوریت ریلی مورد استفاده قرار می گیرد ریلی اسپایدری می باشد و هر یک از آنها هم خارجی است. بر همین اساس بهترین کیفیت را دارا می باشد و شما تا سال های زیادی می توانید از آن استفاده کنید. شرکت ایمن جام پیروزان با امکاناتی که به شما می دهد بهترین و به صرفه ترین خرید شیشه های میرال  ریلی را به شما ارمغان خواهد داد.

یراق آلاتی که برای درب شیشه های میرال ریلی مورد استفاده قرار می گیرد ریلی اسپایدری می باشد و هر یک از آنها هم خارجی است.

قیمت ریل شیشه های میرال

قیمت ریلی که در شیشه های میرال  به کار می رود بستگی به عوامل مختلفی دارد که شما باید برای خرید با آن آشنایی کامل داشته باشید. برخی از مهمترین عواملی که در قیمت ریل به کار رفته شده در شیشه های میرال تاثیر دارد عبارت می باشد از :

  1. اندازه و متراژ ریل هایی که در شیشه های میرال به کار می رود بسیار مهم می باشد. هرچه که اندازه و مساحت ریل ها بیشتر باشد شما باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.
  2. یراق آلاتی که برای تولید ریل های شیشه میرال به کار می رود هم از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت آن می باشد. در واقع شما باید بدانید تمامی یراق آلاتی که تکنسین های شرکت ایمن جام پیروزان برای تولید ریل های شیشه های میرال به کار می گیرند از بهترین کیفیت می باشد و آنها از برند های مشهور خارجی هستند. به همین دلیل شما می توانید تا سال های سال از آن استفاده کنید.
  3. جنس ریل هایی که در شیشه میرال به کار می رود با یکدیگر متفاوت می باشد. برخی از آنها دارای جنس بسیار عالی و بی نظیری می باشند که بدون شک مقاومت آنها در برابر رطوبت و زنگ زدگی زیاد است. هزینه ای که شما باید برای نصب ریل های خارجی پرداخت کنید بدون شک بیشتر از ریل های بی کیفیت می باشد. البته که به طور کلی شرکت ایمن جام پیروزان از یراق آلات و ریل های بی کیفیت استفاده نمی کند.

انواع یراق آلات و ریل های به کار رفته شده در شیشه های میرال

شما باید بدانید که ریل های به کار رفته شده در شیشه های میرال دارای انواع مختلفی می باشد که برخی از آنها عبارت می باشد از :

  1. جنس ریل های به کار رفته شده در شیشه های میرال از آلیاژ می باشد و هرچه که درصد این آلیاژ بیشتر باشد بدون شک کیفیت بسیار بهتری دارد و به زودی در برابر رطوبت ، دوام و ماندگاری اش را از دست نمی دهد.
  2. یکی از نکاتی که اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید با آن آشنایی داشته باشید این است که یراق آلات به کار رفته شده در شیشه های سکوریت علاوه بر زیبایی باید کیفیت بسیار عالی و بی نظیری داشته باشند.
  3. ضخامت هر یک از انواع ریل های به کار رفته شده در شیشه میرال باید 8 میلیمتر باشد و همچنین باید آنها 90 درجه ای باشند تا به خوبی در جای مناسب ساختمان قرار بگیرند.
  4. ریل ها دارای پوشش خاصی هستند که این پوشش ها موجب می شود گرد و خاک به درون فضا وارد نشود.
  5. نصب و ساخت ریل های شیشه های میرال به وسیله تکنسین های حرفه ای طراحی می شود به همین دلیل آنها هیچ مشکلی نخواهند داشت. اینکه تکنسین ها با بهترین روش ها بتوانند ریل های شیشه های میرال را طراحی کنند در طول عمر آنها بسیار نقش دارد و تا چندین سال عملکرد و کارکرد آنها مفید خواهد بود.
  6. دقت داشته باشید که اگر شما از هر نوع از ریل های شیشه های میرال استفاده کنید باید از آنها مراقبت های مخصوص و ویژه ای که دارند را انجام دهید. برای حرکت روان و سریع باید آنها را هر زمان که نیاز به روغن کاری داشتند روغن کاری کنید تا از این طریق کیفیت عملکرد آنها بالاتر رود.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + سه =