سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
شیشه میرال

قیمت شیشه میرال چقدر است و این نوع شیشه ها چه ویژگی هایی دارند؟

شیشه میرال برای مغازه به کار می رود و دارای انواع مختلفی می باشد که بر اساس نوع مغازه و فروشگاه خود می توانید یکی از آنها را انتخاب و نصب کنید. شیشه مغازه باید از نوع شفاف باشد تا اجناس درون آن را به خوبی به افراد نشان دهد و به نمایش بگذارد. مشتری زمانی که اجناس را از درون این شیشه ها مشاهده کند جذب مغازه شما می شود و برای خرید به درون فروشگاه می آید.

تحمل وزن شیشه های میرال بسیار زیاد است، به همین دلیل در بسیاری از فروشگاه های بزرگ که خطرات زیادی امکان دارد آن فروشگاه ها را تهدید کند مورد استفاده قرار می گیرد. شاید شما در نگاه اول تفاوت شیشه های میرال  را با شیشه های معمولی به خوبی متوجه نشوید، ولی برای نصب آنها در مکان های مورد نظر خود باید در مورد آنها اطلاعات بیشتری به دست آورید.

پیشنهاد میکنیم اگر علاقه مند به دانستن مطالبی درباره شیشه میرال ، قیمت شیشه میرال و ویژگیهای آن هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید

شیشه میرال چیست ؟

شیشه های میرال نام دیگر شیشه سکوریت می باشد و مقاومت بسیار زیادی دارد. عملیاتی که روی شیشه های میرال انجام می شود مقاومت آن را بسیار بالاتر می برد که همین امر موجب جذب مشتری شما می شود.برای اینکه اطلاعات کافی در مورد نصب شیشه میرال داشته باشید باید ابتدا در مورد این شیشه اطلاعات خود را افزایش دهید.

امروزه در بیشتر فروشگاه ها و مغازه هایی که در سطح شهر وجود دارد شما می توانید این شیشه ها را در اندازه و شکل های متنوع تماشا کنید. شیشه های معمولی با این نوع از شیشه ها تفاوت بسیار زیادی دارد، چرا که برای تولید شیشه های میرال حرارت بیشتری را به آنها وارد کرده اند و مدت زمان تولید آنها زمان بیشتری برده است.

نحوه سرد کردن این شیشه ها به گونه ای می باشد که مقاومت آن را در برابر ضربه ها بسیار بالاتر می برد، به همین دلیل از آن استفاده بسیار بیشتری می شود. در واقع شما زمانی که شیشه های معمولی را در کنار شیشه های میرال قرار دهید تفاوت زیادی در آنها مشاهده نمی کنید، ولی تفاوت اصلی آنها در مقاومتی می باشد که دارند.

ایمنی و مقاومت شیشه میرال

شیشه های میرال  علاوه بر اینکه شفافیت و درخشندگی زیاد ی دارند دارای مقاومت بسیار بیشتری نسبت به شیشه های معمولی می باشند. در واقع باید به خوبی بدانید که یکی از مهمترین و اساسی ترین تفاوت هایی که شیشه میرال با شیشه های معمولی دارند این است که آنها با یک ضربه شکسته نمی شوند و اگر به آنها ضربه شدیدی وارد شود به ذرات بسیار ریزی تبدلی می گردند.

یکی از مهمترین و اساسی ترین تفاوت هایی که شیشه میرال با شیشه های معمولی دارند این است که آنها با یک ضربه شکسته نمی شوند و اگر به آنها ضربه شدیدی وارد شود به ذرات بسیار ریزی تبدلی می گردند.

این ذرات به قدری ریز می شوند که برای هیچ فردی خطری را به همراه نخواهند داشت. بنابراین به طور کلی می توانیم بیان کنیم که شیشه های میرال یکی از محصولات ایمن به شمار می رود.

ویژگی های استفاده از شیشه میرال

طول عمر بالای این شیشه ها

ایمنی که در شیشه های میرال وجود دارد به اندازه ای بالا است که خیال افراد را بسیار آسوده می سازد. آنها بدون اینکه از وجود این شیشه ها احساس نگرانی کنند تا سال های سال می توانند از آن استفاده نمایند. طول عمر مفیدی که شیشه های میرال دارند بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل تا سال های زیادی می توانید از آنها استفاده کنید. یکی از نکاتی که در مورد استفاده کردن از این شیشه ها اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن  توجه زیادی داشته باشید این است که گوشه های آن با جایی برخورد نکند، در این صورت امکان دارد عمر مفید آن کمتر شود و یا اینکه شما از آن نتوانید به خوبی استفاده کنید.

تحمل بالای شیشه های میرال

مسئله ایمنی در شیشه های میرال از جمله مسائل بسیار مهمی می باشد که تولیدکنندگان شرکت به این امر توجه بسیاری نشان می دهند. شیشه یکی از مهمترین و اصلی ترین متریال هایی می باشد که در دید عموم قرار دارد و از آنجایی که بسیار شفاف است شاید مشتریان به خوبی از وجود آن آگاهی نداشته باشند و به همین دلیل فشار زیادی را برای برداشتن اجناس به شیشه وارد کنند و یا به آن تکیه دهند.

زمانی که افراد بخواهند به شیشه های میرال تکیه دهند شیشه هیچ آسیبی نمی بیند، ولی باید بدانید شدت آسیب شیشه های معمولی بسیار بیشتر است. زمانی که فرد بخواهد به این شیشه ها تکیه دهد امکان دارد که آنها بشکنند و به فرد هم آسیب جدی وارد نمایند. ولی شیشه های میرال دچار هیچ گونه آسیبی نمی شوند.

بی خطر بودن آن

از دیگر ویژگی هایی که برای شیشه های میرال می توانیم بیان کنیم این است که آنها بسیار بی خطر می باشند. در واقع زمانی که شما از آنها استفاده کنید و دچار ضربه ای شوند تکه های آن برای شما خطری به وجود نمی آورد. شیشه های معمولی در صورت شکسته شدن خطرات زیادی به بار می آورند ولی شیشه های میرال اصلا خطری ندارند و امنیت افراد را تضمین می کنند.

برخی از افراد بر این باور می باشند که شاید شیشه های میرال خطرات زیادی به همراه داشته باشد و جراحت های سختی را برای فرد رقم بزند، چرا که این شیشه ها قطر بیشتری دارند. ولی باید بدانید شیشه های میرال بدون خطر می باشند و در صورت ضربه با اینکه مقاومت بسیار بالایی دارند به تکه های ریزی تقسیم می شوند.

امنیت مشتریان

همانطور که بیان نمودیم شیشه میرال در مغازه ها و فروشگاه ها نصب می شوند که شفافیت آنها از جمله اصلی ترین ویژگی هایی می بادش که دارا می باشند. امنیتی که در شیشه های میرال  وجود دارد موجب می شود از جان مشتریان مراقبت بسیاری نماید. این شیشه ها بسیار شفاف هستند، به همین دلیل امکان دارد افراد به خوبی نتوانند آن را مشاهده کنند و به آن تکیه دهند و یا با ضربه دست محکم بخواهند کالا و جنسی را نشان دهند. مقاومت این شیشه ها بسیار زیاد است، به همین دلیل برای سلامتی افراد و مشتریانی که به مغازه شما وارد می شوند هیچ خطری نخواهد داشت.

برخی از افراد بر این باور می باشند که شاید شیشه میرال خطرات زیادی به همراه داشته باشد و جراحت های سختی را برای فرد رقم بزند، چرا که این شیشه ها قطر بیشتری دارند. ولی باید بدانید شیشه های میرال بدون خطر می باشند و در صورت ضربه با اینکه مقاومت بسیار بالایی دارند به تکه های ریزی تقسیم می شوند.

کارخانه تولید شیشه های میرال

شیشه های میرال  در انواع مختلف قابل تولید و عرضه به مشتریان می باشد. بر همین اساس شما هر نوع و در هر ابعادی که از شیشه های میرال  را درخواست دهید برای شما تولید نصب می کنند. تولیدکنندگان شیشه های میرال تخصص بسیاری در زمینه تولید و نصب شیشه های میرال  دارند، به همین دلیل در کمترین زمان سفارش های شما را پیگیری کرده و آنها را آماده می کنند.

شیشه های میرال در اندازه و طرح های متنوع تولید می شود و شما هر یک از آنها را که بخواهید بر اساس فضای موجود می توانید سفارش دهید. دقت داشته باشید که قیمت شیشه میرال بستگی به سفارش شما دارد که شیشه ها را در چه اندازه و ابعادی سفارش می دهید.

شکل های شیشه های میرال  به صورت مربع، مستطیل، دایره و …. می باشد که شما می توانید هر یک ار که بیشتر می پسندید را انتخاب کرده و سفارش تولید دهید. دقت داشته باشید که شیشه های میرال  شما باید با فضایی که می خواهید شیشه ها را روی آن نصب کنید هماهنگی های لازم را داشته باشد، در غیر این صورت شاید زیبایی لازم را در فضای شما به وجود نیاورد. قیمت شیشه سکوریت ها بستگی به متراژ شما دارد.

اگر شما در مورد انتخاب نوع شیشه های میرال  مردد هستید و نمی دانید کدام یک از آنها برای شما مناسب تر است می توانید با کارشناسان شرکت در مورد هر یک از آنها مشورت کنید تا یکی را که بیشتر برای فضای آن مناسب تر است را معرفی کنند. قیمت شیشه میرال هایی که توسط شرکت ایمن جام پیروزان به شما ارائه می شود بسیار مناسب است و به همین دلیل روز به روز به تعداد مشتریان این شرکت افزوده می گردد، چرا که هزینه های دریافتی آن بسیار معقول می باشد.شما میتوانید با تماس با کارشناسان ما اطلاعاتی درباره شیشه میرال و قیمت شیشه میرال کسب کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 − یک =