سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

انتخاب نوع و اندازه آینه

اکنون که می‌دانید معمولاً چگونه از آینه در هر اتاق خانه استفاده می‌شود، وقت آن است که در مورد انواع آینه‌هایی صحبت کنید که می‌توانید با طراحی و دکوراسیون خانه موجود خود و همچنین اندازه مناسب برای فضا مطابقت دهید. برای یک خانه مدرن با خطوط تمیز، دکوراسیون مینیمالیستی و عناصر تزئینی کمی، با انتخاب یک آینه گرد ساده یا یک آینه بزرگ بدون قاب، موضوع را حفظ کنید تا اطمینان حاصل کنید که این قطعه با محیط اطراف خود ترکیب می شود. برای دکورهای معاصر کاملاً معمول است که “حس کمتری بیشتر است” داشته باشند، بنابراین قاب های نازک یا گزینه های بدون قاب نور سبز را دریافت می کنند!

 

با استفاده از آینه لبه‌های مورب عمق را اضافه کنید

در اتاقی که آینه به چیزی اضافه نیاز دارد تا در میان عناصر تزئینی موجود برجسته شود، آینه های لبه های اریب بهترین گزینه برای شما هستند. آنها به اتاق عمق و شخصیت می افزایند و انتخاب ایده آلی برای طراحی های داخلی مدرن مدرن هستند. اغلب “درخشش” چشم نواز یک اریب باعث ایجاد حس کلاس و ظرافت می شود.

 

یک بیانیه برای یک نقطه کانونی

تقریباً در هر طرح، سبک، شکل و اندازه ای موجود است، آینه های معمولی یا آینه های برجسته را می توان به صورت تزئینی در انواع دکوراسیون داخلی خانه و سبک های دکور گنجاند. در اینجا شما با تنوع بی‌پایانی از قاب‌های آینه آشنا می‌شوید که شامل قاب‌های آراسته، قاب‌های عتیقه، آینه‌های لبه‌دار روی قاب آینه‌ها و قاب‌هایی با طراحی واضح است. یک قاب و پایان دلخواه را انتخاب کنید که با مبلمان شما مطابقت داشته باشد و مهمانان را با طراحی خود شگفت زده کنید تا نقطه کانونی قابل توجهی ایجاد کنید!

 

اگر فضا دارید آینه بزرگ استفاده کنید

آینه های بزرگ به گونه ای تجمل و ظرافت را تراوش می کنند که سایر قطعات با آن مطابقت ندارند. متأسفانه، همه طرح‌های خانه فضایی را برای یک آینه بزرگ باقی نمی‌گذارند تا جذابیت خود را به همراه داشته باشد، زیرا عناصر دیگر این قطعه را شلوغ می‌کنند. با این حال، اگر فضایی برای آن دارید، به اضافه کردن یک آینه بزرگ برای متمرکز کردن اتاق و زیباتر کردن فضای داخلی خود فکر کنید.

 

خانه را با آینه های متعدد تزئین کنید

چرا وقتی می توانید یک گروه آینه برای ایجاد یک الگوی هنری روی دیوار خود داشته باشید، یکی را انتخاب کنید؟ در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف موجود است، تزئین دیوار با آینه‌های متعدد روشی منحصربه‌فرد برای افزودن فاکتور “وای” به اتاق است. بهتر از همه، شما می توانید الگوی دیوار آینه ای را تقریباً در هر نوع سبک دکوراسیون داخلی بگنجانید.

 

آینه های کوچک برای فضاهای کوچک

اگرچه استثنائاتی وجود دارد، اما به طور کلی، آینه های کوچک برای اتاق های کوچکتر مناسب تر هستند. با این حال، با انتخاب طراحی مناسب و قرارگیری استراتژیک قطعه، حتی آینه های کوچک نیز می توانند تأثیرات بزرگی در فضاهای کوچک ایجاد کنند. به عنوان مثال، می توانید با یک آینه کوچک بیضی شکل، رنگ و تزیینی را به یک دیوار خالی و باریک اضافه کنید.

 

چگونه آنلاین آینه بخریم؟ آیا خرید آینه آنلاین ایمن است؟

برخلاف گذراندن چندین ساعت برای بازدید از تعدادی فروشگاه برای جستجوی آینه ای که متناسب با بودجه شما و متناسب با خانه و ترجیح شخصی شما باشد، شرکت ها و فروشندگان آنلاین خرید آینه را به صورت آنلاین نسبتاً آسان می کنند. متأسفانه نمی توان به همه آنها اعتماد کرد. هنگام پرداخت برای یک محصول، انتظار دارید که خرید شما با نوعی تضمین محافظت شود که هر سنت از ارزش پول خود را دریافت می کنید.

Joanna laajisto interior min

در شرکت ایمن پیروزان شاپ، ما فراتر از آن هستیم تا محصولات ممتاز و خدمات عالی به مشتریان را از ابتدا تا انتها ارائه دهیم. این کار با یک مشاوره آنلاین رایگان طراحی شروع می شود تا بتوانیم به شما کمک کنیم آینه ای مناسب برای فضای خود پیدا کنید. اگر قبلاً قطعه‌ای را از خط آینه‌هایی که حمل می‌کنیم انتخاب کرده‌اید، به سادگی تصویری از فضایی که برای آن در نظر گرفته شده است (همراه با نام محصول) برای ما ارسال کنید و ما با قرار دادن آینه مورد نظر در داخل آن، یک طرح مفهومی ایجاد خواهیم کرد. عکس شما. این تصویر ویرایش شده برای تایید برای شما ارسال می شود یا در صورت تمایل کارشناسان ما می توانند گزینه های مناسبی را به شما پیشنهاد دهند. ما ارسال رایگان به سراسر کشور را ارائه می دهیم که نیازی به حمل یک آینه شکننده در صندلی عقب ماشین شما ندارد یا برای تحویل یک قطعه بزرگ به منزل شما هزینه اضافی را پرداخت می کنیم.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 6 = هفت