سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

انواع آینه تزئینی گرد

انواع آینه تزئینی گرد را بیشتر بشناسیم!

در دنیای دکوراسیون، انواع آینه تزیینی گرد یا سایر آینه ها، فقط برای برانداز کردن ظاهر شخصی نیست! آینه‌های تزئینی دکوراتیو، هم در هنر فنگ شویی کاربرد زیادی دارند. از طرف دیگر به دلیل انعکاس نور طبیعی صبح و عصر و از طرفی نورپردازی خانه، می‌توانند نمای کلی هر گوشه خانه را زیباتر سازند. انگار قصری از نور در خانه به پا شده است. طراحان دکوراسیون فقط به قرار دادن یک صفحه آینه در منزل یا هر جا که دکور می‌سازند؛ بسنده نمی‌کنند. بلکه با تزئین قاب‌های زیبا برای انواع آینه و همچنین ترکیب آینه‌های کوچک و بزرگ، دکوری زیبا روی دیوار خانه به وجود می‌آورند. در ادامه انواع مدل‌های آینه تزیینی را مشاهده می‌‌کنید.

 

انواع آینه تزئینی گرد برای منزل

آینه تزئینی گردآینه‌ های تزئینی انواع مختلفی دارند و برای جای جای خانه یا محل کار قابل استفاده هستند. در این میان، چند مدل آینه دکوراتیو هیمشه کاربرد بیشتری داشته‌اند که در ادامه با هم آنها را می‌بینیم:

  • آینه تزئینی سه تیکه
  • آینه تزئینی دیواری
  • آینه تزئینی گرد
  • آینه تزیینی لوزی
  • آینه کریستالی تزئینی
  • آینه تزئینی رومیزی
  • آینه دکوراتیو پروانه ای
  • آینه تزئینی پذیرایی
  • آینه تزیینی دست ساز

 

آینه تزئینی سه تیکه گرد

این مدل آینه‌ها برای اتاق‌های خواب مناسب‌اند و می‌توانید در آنها جهان مختلف چهره خود را ببینید. اگر آینه سه تیکه گرد باشد؛ برای تزئین اتاق نشیمن یا راهرو استفاده می‌شود.

 

انواع آینه تزئینی گرد رومیزی

مدل‌های آینه تزئینی رومیزی برای میز آرایش یا کنار پاتختی مناسب‌اند. اگر در اتاق خواب‌تان کنسول هم دارید، می‌توانید از این مدل آینه‌های زیبا که طراحی مدرن و کلاسیکی دارند، استفاده کنید.

 

انواع آینه تزئینی گرد پروانه ای

آینه‌های تزئینی مدل پروانه معمولا برای اتاق دختر خانم‌ها یا تزئین خانه نوعروس‌ها زیبا هستند. این آینه‌های زیبا را می‌توانید در این جاها نصب کنید:

  • بالای کنسول
  • دیوار راهرو
  • بالای تخت خواب

 

انواع آینه تزئینی گرد برای پذیرایی

آینه به دلیل انعکاس نور به عنوان یک وسیله دکوراتیو زینتی کاربرد دارد. بنابراین می‌توانید انواع آینه تزئینی پذیرایی را برای جاهای مختلف محوطه پذیرایی خانه تهیه کنید:

  • آینه تزئینی کنسول
  • آینه تزئینی کوچک پایه‌دار
  • آینه تزئینی دیواری

 

معرفی انواع آینه تزئینی گرد و کاربردهای آن در دکوراسیون منزل

آینه تزیینی یا آینه دکوراتیو همانطور که از نامش مشخص است نوع آینه شکل داده شده است که جهت استفاده در دکوراسیون منزل و زیبا سازی فضای داخل خانه با آینه کاری به کار می‌رود. همانطور که می‌دانید شیشه و آینه نقش مهمی در دکوراسیون یک خانه دارند و استفاده از آنها یکی از بهترین ایده‌های ممکن برای طراحی دکوراسیون منزل است.

bCO91317d7426383b

با استفاده از آینه‌های تزیینی می‌توان به سادگی چهره‌ای کاملاً مدرن و شیک‌تری به خانه بخشید زیرا علاوه بر زیبایی فضای کمی را اشغال کرده و فضاهای خالی منزل را به راحتی پر می‌کند. همچنین از آنها برای افزایش روشنای یک اتاق نیز می‌توان استفاده کرد. حتی برخی از مدل‌های آینه تزئینی نیز وجود دارد که می‌توان از آنها عنوان کف ساختمان و یا پله نیز بهره برد.

 

انواع شیشه و آینه تزئینی گرد

نمونه‌های مختلفی از آینه‌های تزیینی برای آینه کاری به بازار عرضه شده است که هر کدام ویژگیها و کاربرد خاصی داشته و زیبایی بالایی دارند. هر کدام از آنها می‌تواند دارای جزئیات مختلف بوده و در رنگهای مختلفی تولید شود که می‌توانند با رنگ‌های خود زیبایی خانه را دو چندان کنند. آینه‌‌های تزیینی دکوراتیو یکی از انواع آینه‌های تزئینی هستند که جهت زیبا سازی دکوراسیون منزل از آن‌ها استفاده می‌شود. بهره بردن از آینه‌های تزئینی و دکوراتیو می‌توان به راحتی در دکوراسیون منزل هنری ایجاد کرده و باعث شیک‌تر شدن فضای داخل منزل شد. با استفاده از این آینه‌ها در خانه‌های کوچک و نصب آنها در ارتفاع می‌توان حجم خانه را بزرگتر جلوه داده و همچنین در خانه‌‌های بزرگ که ارتفاع سقف آنها زیادتر است می‌توان با نصب آنها در ارتفاع کم حجم وسایل خانه را افزایش داد و باعث پُر تر شدن فضا شد. این آینه‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید شده و به راحتی با سایر اعضای خانه هماهنگی پیدا خواهد کرد.

 

انواع آینه تزئینی گرد تراش خورده

انواع آینه تزئینی گرد تراش خورده دارای طرح‌های مختلفی بر روی سطح خود هستند. این طرح‌ها برای سطح پایین با استفاده از ابزارهای مختلف تراش، ایجاد شده و به دو صورت طرح های منظم اشکال هندسی و یا طرح‌های نامنظم تولید می‌شوند. بیشترین کاربرد آن‌ها در اتاق خواب، اتاق پذیرایی و راهرو است.

 

تاثیر آینه‌های تزیینی در منزل

استفاده از آینه‌های تزیینی در فضای داخلی ساختمان، نور را بازتاب داده و فضا را بزرگ‌‌تر جلوه می‌‌دهد. آینه‌های تزیینی به ویژه آینه پلکسی دکوراتیو با دستگاه‌های مدرن برش داده شده و می‌‌توان انواع طرح‌های خلاقانه را روی آینه تزیینی ایجاد و برای تزئین دیوار و سقف استفاده کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = پنج