سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

انواع دکور شیشه ای مغازه

دکور شیشه‌ای مغازه

دکورهای شیشه‌ای به این منظور تولید شده‌اند تا محیط های تجاری و همین طور محیط های داخلی دیگر را در طراحی بهبود دهند و تولیدات یا لوازم ویژه را به گونه‌ای اثرگذار به عموم افراد نشان دهند. مکان برگزاری، نوع کاربرد و اشیاء داخلی، مشخص‌کننده ساختار و سبک دکور شیشه‌ای است. لازم به ذکر است که این موارد، خیلی سریع می‌توانند توجه مخاطبان را به خود معطوف سازند و مرکزیتی مهم در دکوراسیون محسوب می‌شوند چون که ذات جذب کننده و درخشنده شیشه، به آسانی از لحاظ بصری می‌تواند اشخاص را درگیر خود نماید. ویترین‌های شیشه‌ای یکی از محصولات حاصل از شیشه‌ها هستند که امروزه نقش زیادی را در طراحی‌های دکوراسیون داخلی منازل، فروشگاه ها و حتی ادارات ایفا می‌کنند. استفاده از ویترین‌های شیشه‌ای به منظور به نمایش گذاشتن وسایل ارزشمند در منازل، اجناس قابل فروش و وسایل دکوراتیو در ادارات استفاده می‌شوند.

ویترین شیشه‌ای برای مغازه‌ها علاوه بر زیبایی باید از استحکام و امنیت خوبی برخوردار باشد. دکور شیشه‌ای مغازه نقش مهمی در نمایش محصولات، معرفی مغازه و زیبایی مغازه دارد. این نوع دکوراسیون چه در نمای خارجی مغازه و چه در داخل همراه با قفسه‌های شیشه‌ای بسیار مناسب نمایش محصول مخصوصا در جواهرات فروشی‌ها است. در این ویترین‌ها می‌توان از ال ای دی ها برای نمایش واضح تر و جذاب تر محصولات استفاده کرد.

علاوه بر این در نمای خارجی مغازه‌ها استفاده از دکور یا ویترین شیشه‌ای بسیار مناسب است زیرا این دکور‌ها ضد ضربه و امن هستند و در مقابل تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم‌اند و در اثر شکستن خرده شیشه نداشته و پراکنده نمی‌شوند. ویترین های شیشه در فروشگاه ها از اهمیت بالایی برخوردارند چرا که اگر این ویترین ها نبودند فروش محصولات در فروشگاه‌ها نیز به کمترین میزان خود می رسید. در فروشگاه‌ها از انواع ویترین‌های شیشه‌ای می‌توان بهره برد ضمن اینکه در ویترین‌ها و طبقات فروشگاه‌ها از لامپ‌های کوچکی استفاده می‌شود که باعث ایجاد جلوه‌ای بهتر و شکیل‌تر از اجناس می‌شود.

انواع شیشه برای دکور مغازه

ویترین شیشه‌ای رنگی

یکی از انواع ویترین شیشه‌ای مغازه‌ای، ویترین‌هایی هستند که از شیشه‌های رنگی تهیه شده‌اند. این نوع از ویترین‌ها اغلب در اسباب‌بازی فروشی‌ها کاربرد دارند و می‌توان رنگ آن را مطابق با سلیقه خود در رنگ‌هایی چون بنفش، برنز، آبی یا سبز انتخاب کرد.

ویترین شیشه‌ای لمینت

در صورتی که ویترین مغازه یا فروشگاه شما در مسیر پر رفت و آمدی است و یا محصولات سنگینی دارید که باید روی آن قرار دهید و یا ابعاد مورد نظرتان برای آن زیاد است، پس بهترین کار آن است که از ویترین شیشه‌ای لمینت استفاده کنید. در ساخت این نوع ویترین از شیشه‌ها از لایه PVB استفاده خواهد شد.

 

ویترین شیشه‌ای حکاکی شده

شما می‌توانید برند خود و یا هر طرح‌های دلخواه خود را بر روی ویترین شیشه‌ای خود حکاکی کنید. در ساخت این نوع از ویترین‌ها ابتدا شیشه تراشیده یا کنده کاری شده و سپس بر روی هم نصب خواهد شد.

ویترین شیشه‌ای هوشمند

یکی دیگر از انواع ویترین شیشه‌ای مغازه، ویترین‌های شیشه‌ای هوشمند است که می‌تواند به راحتی از حالت مات به شفاف و بلعکس تبدیل شود. این ویترین به وسیله الکتریسیته و از راه دور کنترل می‌شود. این نوع از ویترین به‌ تازگی تولید شده و کشورهای اروپایی چون ایتالیا، فرانسه و آلمان نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

ویترین شیشه ای خم

یکی دیگر از انواع ویترین شیشه‌ای نوع خم آن است. این نوع که بیشتر در جواهر فروشی‌های لوکس به کار می‌رود، می‌تواند نمای بسیار زیبایی به محصولات داخل ویترین ببخشد و مشتریان را نیز قادر خواهد ساخت تا به راحتی محصولات را بررسی کنند. این نوع ویترین با استفاده از شیشه‌های خم و چسباندن آن‌ها توسط چسب UV ایجاد می‌شود و می‌تواند نمای بسیار زیبا و منحصر به فردی را ایجاد نماید.

ویترین شیشه‌ای گردان

یکی دیگر از انواع جدید و خلاقانه ویترین شیشه‌ای، نوع گردان آن است. شما می‌توانید بر خلاف اکثر افراد که ویترین خود را در قالب مربع و مستطیل سفارش می‌دهند، ویترین خود را در قالب دایره و با صفحاتی دایره‌ای انتخاب و سفارش دهید. همچنین می‌توانید این صفحات را به صورت گردان و با امکان چرخش نیز انتخاب کنید. از این رو در صورتی که تمایل به استفاده از طرح های مدور برای ایجاد عمق در فضای اطراف خود دارید، این نوع ویترین گزینه ای خاص و مدرن است.

ویترین شیشه‌ای ریلی

یکی دیگر از انواع ویترین شیشه‌ای، نوع ریلی آن است که به آن نوع متحرک نیز می‌گویند. در حقیقت شما می‌توانید در زمان سفارش ویترین شیشه‌ای خود آن را با صفحاتی ثابت و یا متحرک سفارش دهید. ویترین شیشه‌ای ریلی نمایی یکدست دارد و برای اجرای آن نیاز به ریل شیشه ویترین و یراق آلات مناسب است. یکی از مزایای اصلی این ویترین، باز و بسته شدن قفسه‌های آن است. با این حال باید دقت کنید که در تهیه این نوع ویترین از یراق آلات و ریل‌های مناسب استفاده شود. چرا که کیفیت پایین آنها موجب خراب شدن ریل و یا اختلال در آن شده و در نتیجه حرکت کشویی شیشه ویترین را دچار اختلال خواهد کرد.

ویترین شیشه‌ای با یراق استیل

امروزه محبوب‌ترین ویترین شیشه‌ای نوع تمام شیشه‌ای آن است. پس از آن اما ویترین‌های شیشه ای که با یراق آلات استیلی کار شده‌اند از طرفداران بسیاری برخورداند. این نوع ویترین‌ها با پایه های استیل و همچنین فریم های استیل ساخته شده و از نظر زیبایی نیز به دلیل تلفیق شیشه و استیل، بسیار شیک و مدن خواهند شد.

ویترین شیشه ای کریستالی

یکی دیگر از انواع ویترین‌های شیشه‌ای، ویترین شیشه ای کریستالی است که شیشه‌های آن از جنس کریستال می‌باشند. این نوع ویترین‌ها جلوه‌ی بسیار زیبایی ایجاد می‌کنند و به دلیل شفافیت بالایی که دارند امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. با این وجود این نوع شیشه نسبت به شیشه های فلوت از قیمت بیشتری برخوردار بوده و به مراتب ویترین شیک‌تر و مدرن‌تر و گران قیمت‌‌تری را ایجاد خواهد کرد.

بهترین روش جهت اطلاع از میزان قیمت شیشه‌های ویترین تماس با شرکت ایمن جام پیروزان است. اگر از میزان قیمت آن بی‌اطلاع هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم با واحد فروش شرکت ایمن جام پیروزان تماس حاصل نمایید و از میزان قیمت و مشخصات شیشه‌های ویترین در سایت شرکت ایمن جام پیروزان اطلاع یابید.


هزینه ساخت ویترین شیشه‌ای فروشگاه

قیمت ویترین شیشه‌ای وابسته به فاکتورهای مختلفی همچون نوع، رنگ آن، ابعاد، سایز و جنس شیشه است. همچنین میزان یراق آلات مصرف شده در ساخت آن نیز نقش تأثیرگذاری در قیمت آن دارد. از این رو نمی‌توان قسیمت ثابتی برای ویترین شیشه‌ای عنوان کرد چرا که به عوامل مختلفی مرتبط است و قیمت اجزای آن نیز تحت تأثیر نوسانات بازار تغییر خواهد کرد. مطمئنا هر چه اندازه و ابعاد آن بزرگتر باشد و از طرح های پیچیده و جذاب بر روی شیشه‌ها استفاده شده باشد، قیمت آن افزایش خواهد یافت. با این وجود قیمت ویترین‌های مغازه به دلیل ابعاد بزرگتر نسبت به سایر ویترین‌های مورد استفاده در منزل، قیمتی بالاتر داشته و گران‌تر هستند.

مزایای استفاده از ویترین شیشه‌ای در مغازه

شیشه یکی از بهترین متریال برای ساخت ویترین مغازه است چرا که با عبور و انعکاس نور از خود حس آرامش را به افراد القا خواهد کرد. بر اساس تحقیقات انجام شده با استفاده از شیشه و دکوراسیونی جذاب و ساده می‌توان افراد بیشتری را جذب کرد. از مزایای استفاده از ویترین شیشه مغازه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در مصرف انرژی

شیشه به دلیل خاصیت درخشندگی که دارد، باعث پخش نور موجود در فضا شده و باعث افزایش میزان نور محیط خواهد شد. از این رو این ویژگی باعت می‌شود تا نیاز کمتری به برق داشته باشید و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی نمایید.

  • جذب مشتری و افزایش فروش

هر چه که یک مغازه و یا فروشگاه بتواند در نگاه اول جذاب و شیک باشد، همان مقدار نیز در کار فرو‌ش موفق تر خواهد بود. یکی از ویژگی‌ها و مزیت‌های اصلی ویترین شیشه‌ای در مغازه و فروشگاه آن است که می‌تواند فروش را به میزان بسیار بالایی افزایش دهد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− سه = 3