سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

تاثیر مدل آینه روشویی در سرویس بهداشتی

1. روشنایی محیط رو فراهم میکنه

اگه از آینه‌های بک لایت یا هالیوودی استفاده کنین سرویس بهداشتی یا حمومتون نور خیلی زیادی رو خواهد داشت و اینجوری محیطتون شفاف‌تر میشه و حتی میتونه فضا رو بزرگترم نشون بده و این واقعا برای محیطای کوچیک عالیه!

2. محیط سرویس بهداشتی رو بزرگتر میکنه

همونجوری که توی مورد بالا گفتیم روشنایی آینه باعث عوامل زیادی میشه این روشنایی توی محیط انرژی مثبت ایجاد میکنه.
آینه خودش به تنهایی با منعکس کردن نور میتونه فضا رو بزرگتر کنه حالا اگه آینتون نوری باشه که دیگه بهترین توع خودشو میتونه نشون بده.نور این آینه رو سعی کنین با لوازم سرویس بهداشتی یا حمومتون حتما ست کنین که زیبایی رو چندین برابر کنین.

 

انواع مدل آینه روشویی

  • آینه LED
  • آینه آویزی
  • آینه تاچ
  • آینه لمسی
  • آینه گرد
  • آینه بدون قاب
  • آینه شلف دار
  • آینه بک لایت
  • آینه هوشمند
  • آینه ضد بخار
  • آینه قابدار
  • آینه ریموتی

 

پرفروش ترین طرح آینه روشویی کدومه

و اما رسیدیم به بحث شیرین فروش آینه‌های مدرن و امروزی،به نظر شما کدوم آینه پرفروشه؟اصلا بعد دیدن عکسا کدومش بیشتر چشمتونو میگیره و دوست دارین که برای روشویی بخرین؟بی شک انتخاب ۹۹درصدتون آینه بک لایته چون که این آینه ذاتا برای محیط‌های بهداشتی خیلی ظاهر شیک و آپشنای بروزی داره و بغیر از اینا میتونه فضا رو پر نور کنه و زیبایی رو دو چندان کنه.قابلیت ضد بخار چیزیه که واقعا میتونه براتون کاربردی باشه که میتونین این آپشنو روی آینه‌های بک لایت داشته باشین که در ادامه بیشتر راجبش حرف میزنیم.

مشخصات، قیمت و خرید ست روشویی و کابینت مدل رایان کد B119 به همراه آینه |  دیجی‌کالا

انواع آینه بک لایت روشویی

همونطور که اشاره کردیم آینه بک لایت از مدرن‌ترین مدل‌های آینه هست که مخصوص برای سرویس بهداشتی مناسبه. اما خود آینه‌های بک لایت تنوع زیادی دارن. مثلا برای روشن و خاموش کردن نور این آینه‌ها دکمه لمسی و سنسور تشخیص حرکت هم تعبیه میشه! اما به جز این شکل آینه میتونه به جز گرد و مستطیل در هر شکل هندسی دیگه هم باشه. قرار گیری چراغ رو آینه هم با توجه به سلیقه مشتری میتونه به صورت‌های متفاوتی هم اجرا بشه. به عنوان مثال شبیه قاب یا در هر سمت آینه یا با فاصله از لبه.

تنظیم چراغ آینه بک لایت

برای تنظیم چراغ آینه بک لایت دکمه معمولی، دکمه تاچ و سنسور تشخیص حرکت تعبیه میشه. در مدل تاچ با کمک دکمه لمسی تعبیه شده روی آینه می‌شه آینه رو خاموش و روشن کرد یا حتی امکان تغییر رنگ چراغ هم وجود داره. ر مدلی که به سنسور حرکتی مجهزه هم میشه با تکون دادن و اشاره دست به آینه روشویی رو تنظیم کرد.

آینه ضد بخار مدرن به چه صورته

سرویس بهداشتی و حموم جاییه که اکثرا از آینش برای اصلاح صورت یا مو استفاده میکنین و وقتی که آب گرم بعد از چند دقیقه باز باشه بخار خیلی زیادی روی آینه بوجود میاد.
البته که از آینه‌های هوشمند ضد بخار خیلی جاها استفاده میشه مثلا توی استخر و سونا هم کاربرد داره.
ضد بخار شدن این آینه‌ها با المنت و دماسنج انجام میشه و وجود این دو تا باعث میشه تا دمای اون آینه کلا بالا بمونه و اینجوری دیگه هیچ بخاری روی آب ایجاد نمیشه،خلاصه که اگه مشکل بخار روی آینه رو دارین حتما از این آینه‌های مدرن استفاده کنین.

قیمت و خرید ست روشویی کابینت ورتا و آینه مدل آسپن - هوم استایل

قیمت انواع مدل آینه روشویی

قیمت آینه روشویی نسبت به خیلی چیزا بررسی میشه مثلا اینکه آینتون چه شکلی داشته باشه یا اندازش چقدر باشه و یا اینکه چه قابلیتایی داشته باشه .
آینتون اگه قابدار داشته قیمتش نسبت به آینه‌ی بدون قاب بیشتره چون جنس قاب تاثیر زیادی توی قیمت گذاری اون داره.
آینه‌های سرویس بهداشتی امروزه قابلیتای زیادی داره و اینا همش توی ظاهر آینه مشخصه و روشای خیلی راحتی برای تغییر دادن نورش وجود داره که سختیه کارو براتون کم میکنه.توی همه‌ی مدلای آینه که تولید و ساخته میشه آینه‌های هوشمند خیلی پر طرفداره و قیمتش بیشتره چون که متریال ساختش گرونتر و زمان ساختش بیشتره،این آینه نسل جدید آینه‌های مدرنه که با وجودش میتونین از آپشنای زیادی استفاده کنین و فضای سرویس بهداشتیتون رو خیلی زیباتر کنین.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هفت × = 7