سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

آینه تاچ

آینه تاچ چیست ؟

نوع خاصی از آینه هست که در اون به صورت مخفی چراغ ال ای دی نصب شده و نور ال ای دی اون می‌تونه  یه پس زمینه زیبا برای آینه شما ایجاد کنه . هنگامی که می‌خواید کوچکترین لکه های صورت رو ببینید با روشن شدن لامپ اون درخشندگی زیادی ایجاد می‌شه و تصویر بسیار واضحی داره . اگه شما بخواهید تغییر دکوراسیون بدید و فضا رو شیک‌تر کنید بدون اشغال فضای اضافی می‌تونید با نصب یه آینه تاچ روی دیوار یا حتی آینه قدی تاچ اونجارو زیباتر کنید . این یه ایده عالی و مقرون به صرفه هست .

آینه تاچ مدلی آینه چراغ داره که روی اون حسگر لمسی تعبیه می‌شه. در سال‌های گذشته آینه‌های چراغ دار و بک لایت به محبوب‌ترین مدل آینه تبدیل شدن. طوری‌که آینه‌های چراغ دار مخصوص آرایشگاه ، مزون ، دکوراتیو ، سرویس بهداشتی و … تولید شده. در مدل تاچ ، روشن و خاموش کردن و تنظیماتی مثل تغییر رنگ و شدت چراغ‌ها به وسیله این حسگر تاچ امکان پذیر می‌شه. آینه تاچ به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های آینه تبدیل شده. این آینه‌ها از مدرنترین انواع آینه هستن و گزینه‌ای عالی برای هوشمند کردن ساختمان به حساب میان. آینه‌های تاج در مدل‌های قدی مخصوص دکوراتیو و آرایشگاه و همچنین در مدل کوچکتر و مخصوص سرویس بهداشتی تولید می‌شن.استفاده از آینه لمسی فضای شما رو بزرگتر و نورانی‌تر می‌کنه . چرا که آینه نور رو منعکس می‌کنه. و خود آینه هم توسط چراغ ال ای دی نور می‌تابونه که باعث روشنایی بیشتر می‌شه .

آینه های تاچ

در چند سال گذشته فرآیند تولید آینه های نورپردازی شده در اغلب کشورهای دنیا گسترش یافته. به طوری که اغلب طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع آینه ها برای بهبود ظاهر فضای داخلی به ویژه در سرویس بهداشتی ، سالن پذیرایی ، آرایشگاه ، مزون و … استفاده می‌کنن. در ادامه جدیدترین مدل آینه های بک لایت که با نام آینه تاچ یا آینه لمسی شناخته می‌شن رو مورد بررسی قرار میدیم.

لازم به ذکره که آینه تاچ برای اولین بار در کشور آلمان تولید شد. از اون پس طراحان دکوراسیون تمایل زیادی به استفاده از این آینه ها به‌جای آینه‌های ساده پیدا کردن.

اهمیت آینه تاچ در زندگی امروزی

اهمیت آینه در زندگی روزمره و برخی مشاغل رو نمی‌شه به سادگی نادیده گرفت. از همین رو از سال‌ها پیش در این زمینه بسیار کار شده. و باعث شده کیفیت و مقاومت بالایی از اونارو شاهد باشیم. به جز این از اون جا که آینه در زیبایی و طراحی دکوراسیون هم مهمه ، تنوع بالایی هم از آینه وجود داره. یکی از انواع آینه های جذاب و منحصر به فرد آینه تاچ هست. این آینه خودش هم انواع مختلفی داره.

با توجه به اهمیت آینه‌ها ، در این صنعت پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای رخ داده. و به جز آینه های معمولی و دکوراتیو ، مدل‌هایی خاص ، ویژه محیط‌های مختلف مثل آرایشگاه و مزون تولید می‌شه. و هر روز هم با قابلیت‌های جدید و منحصر به فردی رو به رو می‌شیم.

آینه تاچ از آینه های جذاب و به روزیه که کاربردهای مختلفی داره. این آینه ها هم مثل آینه‌های دیگه در زیبایی و بزرگ‌تر نشون دادن فضا موثره. اما به جز قابلیت های عمومی ، آینه تاچ یکسری قابلیت های خاص تر هم دارن. همین قابلیت ها باعث شده تا آینه تاچ تمایز ویژه‌ای نسبت به آینه‌های دیگه داشته باشه.

آینه های تاچ

آینه تاچ آرایشگاهی

اهمیت آینه به عنوان یکی از مهمترین وسایل آرایشگاه بر هیچ کسی پوشیده نیست. با توجه به این ، استفاده از آینه مخصوص آرایشگاهی با آپشن‌های پیشرفته‌تر می‌تونه دکوراسیون سالن آرایشی رو حرفه‌ای‌تر کنه. آینه‌هایی که به سنسور تاچ مجهز هستن گزینه مناسبی برای آرایشگاه‌ها هستن که در مقایسه با انواع دیگه آینه آرایشگاهی مثل آینه چراغ دار ریموتی قیمت مناسب‌تری دارن.

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− هفت = 2