سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

آینه هوشمند

آینه هوشمند به انواع مختلف آینه گفته میشه که روی آن‌ها قابلیت های مدرنتری مثل تایمر ، دماسنج ، ضدبخار و … تعبیه میشه. جالبه بدونید که حتی روی آینه های هوشمند صفحه نمایش و اسپیکر هم نصب می‌کنن و این آینه‌ها قابلیت پخش محتوای دیجیتال مثل فیلم دارن! در بخش های بعدی به معرفی جدیدترین مدل های آینه هوشمند مثل : آینه لمسی ، آینه ضدبخار ، آینه صفحه نمایش دار و … خواهیم پرداخت. از کاربرد های آینه هوشمند میشه به این موارد اشاره کرد :
۱. کاربرد آینه تاچ در صنعت پزشکی
۲. ازین آینه میشه برای پرو مجازی لباس بهره برد.
۳. سرگرمی
۴. گرفتن عکس سلفی
۵ تبلیغات
۶. و همچنین پرو مجازی برخی جواهرات‌.
آینه تاچ صفحه نمایش لمسی داره که عملکردی مشابه تلفن هوشمند داره و به کمکش میشه قابلیت‌های آینه رو تنظیم کرد. آینه لمسی به امکاناتی مثل قابلیت ضد بخار هم تجهیز میشن.

NOVIN TOSE'E SPERLOOS - آینه هوشمند چیست؟

آینه هوشمند راهی برای تشخیص بیماری

آینه تاچ در نگاه اول شبیه آینه های معمولیه. ولی در اصل کاربرد های خیلی بیشتری داره که یکی از اونها شناسایی و تشخیص نشانه های اولیه ی بیماریه.
دانشمندان در چند کشور اروپایی در حال تلاش برای ساختن آینه ای به نام wize mirror هستن.

این آینه ها با نرم افزارهایی که دارن ، میتونن وجود استرس را در چهره ی افراد تشخیص بدن .همینطور بازدم شخص با حسگرهای این آینه مورد بررسی قرار میگیره تا به تشخیص بیماری بپردازد.

همچنین با استفاده از نفس شخص مقدار سیگار مصرف شده را مشخص میکنه . آنالیز چهره هم با اسکنرهای سه بعدی انجام میشه که چاق یا لاغر شدن فرد را نشون میده . آینه هوشمند پس از آنالیز کامل فرد ، به او پیشنهاد میده که چه کارهایی برای بهبود سلامتی خودش انجام بده .

طراحان این آینه هوشمند تلاش می کنن که این آینه ها جزو ارکان جدا نشدنی خانه ها بشن تا بیماران قلبی یا دیابت بتونن با آینه لمسی بیماری خود را چک و کنترل کنن .

آینه هوشمند M1 مستطیلی و صفحه نمایش 21.5 اینچ مدل HDL-M1 - HDL IRAN

آینه هوشمند پرو لباس

آینه تاچ ابتدا حضور شخص را مقابل آن تشخیص می دهد . و سپس متناسب با لباسی که انتخاب کرده است ، سایز مناسب آن شخص را به فرد نشان می دهد .

آینه لمسی ها همچنین دارای دوربین برای فیلم برداری و عکاسی هستند . که با کیفیت بالایی تصاویر گرفته شده را در فلش ثبت می کنند . کاربر با استفاده از صفحه لمسی آینه ، فرمان های مخصوص خود را به آن می دهد.

این آینه ها حتی به مشتری در انتخاب خریدش با مقایسه ی پروها کمک می کند .

در زمانی که کاربری مقابل آینه نباشد ، آینه محصولات فروشگاه ، پیام های تبلیغاتی یا حتی پروهای مشتریان قبلی را نمایش می دهد . با تشخیص کاربر مقابل آینه ، آینه پس از خوش آمد گویی از مشتری میخواهد پرو مجازی انجام داده و عکس بگیرد تا بتواند با مقایسه ی پرو ها بهترین ها را انتخاب کند ‌.

اگر شخص دستان خود را بالا ببرد آینه ۳ ثانیه برای ژست گرفتن به مشتری اجازه می دهد و پس از آن شروع به عکاسی میکند . پس از اتمام عکاسی ، کاربر این امکان را دارد که تا ۴ عکس انتخاب کند تا با دیدن عکس ها کنار هم بتواند مقایسه ی بهتری داشته باشد .

این عکس ها قابلیت اشتراک گذاری از طریق شبکه های اجتماعی و ایمیل را دارند .

این آینه هوشمند با واقعیت افزوده امتحان مدل موهای مختلف را ممکن می‌کند

آینه هوشمند مناسب اتاق خواب

با داشتن یک آینه هوشمند در اتاقتان ، می توانید اخبار مهم روز ، ایمیل ، اخبار آب و هوا ، قیمت سکه و بورس را در آن مشاهده کنید .

پس با داشتن آینه تاچ شما هنگام مشاهده ی چهره خود میتوانید همه ی این امکانات را داشته باشید . تا از خرید روزنامه یا چک کردن ایمیل خود بی نیاز شوید . و به راحتی این اطلاعات را در آینه خود مشاهده کنید .

یک تلویزیون نامرئی در پشت آینه لمسی ها تعبیه شده است ، زمانی که صفحه هوشمند فعال می شود این امکانات در دسترس شما قرار میگیرد .

نصب آن نیز به سادگی و بی دردسر ، همانند آینه ای معمولی است . تصاویری که نمایش می دهد بسیار با کیفیت و واضح است که دلیل آن وجود یک صفحه FULL HD می باشد . در بعضی موارد این آینه ها شامل درجه حفاظتی IPX۶ و ضد آب طراحی شده اند.

آینه هوشمند ایرانی در راه بازار | کالاسودا

موارد مصرف

آینه هوشمند را در هر محیطی که دلخواهتان باشد می توانید نصب کنید . با نصب آن میتوان هتل ها ، سالن های انتظار ، مزون های لباس ، استخر ها و منازل را به محیطی دلپذیرتر و جالب تر تبدیل کرد .

میتوانید از قابلیت نور پردازی پشت آینه توجه کاربران را به درون آن جلب کنید . و مطالب دلخواهتان را برایشان به نمایش بگذارید . که میتواند شامل تبلیغات خاص محصولات ، نمایش کالاهای داخل فروشگاه ، برنامه و ساعت کاری پزشکان در سالن های مراکز درمانی و… باشد .

در سالن های آرایش ، مشتری می تواند مراحل آرایشِ چهره ی خود یا حتی اصلاح پشت سر خود را در آینه تاچ مشاهده کند ‌.

همچنین با دیدن فیلم دلخواهش محیط برایش جداب تر و دلنشین تر گردد . در فضاهای عمومی شهر آینه لمسی می تواند شما را به اهداف تبلیغاتی خود برساند .

 

امکانات جانبی

آینه ای که سفارش می دهید به ابعاد شکل دلخواه شما خواهد بود . شما می توانید برای نور پردازی پشت آن از رنگ های متنوع استفاده کنید .

و اگر مایل باشید دوربین های مدار بسته به سیستم آینه هوشمند اضافه می شود .

در مکان هایی که دارای رطوبت باشد ، شما می توانیدآینه بک لایت ضد بخار و ضد مه گرفتگی آن را سفارش دهید . یا قاب آن را به سلیقه و پسند خود انتخاب کنید .

انتخاب نوع نصب نیز با شما می باشد که پیچی یا مغناطیسی آن مد نظر شما باشد .

این آینه ها همچنین دارای سیستم اندوید با کیبورد هستند . و گیرنده ی مادون قرمز و ریموت کنترل دارند . از امکانات دیگر آن بلند گوی استریو میباشد .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت − = 1