سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
تفاوت شیشه های لمینیت امنیتی ؛ قسمت اول

تفاوت شیشه های لمینیت امنیتی ؛ قسمت اول

شیشه های لمینیت:با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان و همچنین اهمیت امنیت شیشه های مصرفی در ساختمان و عدم آسیب رسانی شدید شیشه های موجود در هنگام شکست به افراد مصرف کننده ، این صنعت رو به استفاده از شیشه های لمینیت امنیتی آورده است.

حال با هم در چند قسمت از این مقاله به تشریح انواع شیشه لمینیت امنیتی میپردازیم. حال انواع لمینیت شیشه را معرفی میکنیم تا بتوانیم راحت تر به تشریح بپردازیم. به دلیل متنوع بودن نوع شیشه‌ها و اطلاع از قیمت انواع دیوارپوش شیشه ای شما می ‌توانید با کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان تماس بگیرید.

-لمینیت امنیتی روکار

شیشه های لمینیت:(ویندوفیلم امنیتی و رفلکتیو)، طلق PVB ،طلق EVA ، طلق Super safe ، لمینیت رزین مایع.

-لمینیت روی کار

شیشه های لمینیت:( ویندوفیلم امنیتی و رفلکتیو) یکی از پرکاربرد ترین نوع ایمنی سازی شیشه های تولید و مصرف شده میباشند، یعنی زمانی که شیشه مصرف شده در ساختمان یا مراکز اداری تجاری از نوع غیر لمینیت یعنی سکوریت تک جداره یا چند جداره و یا حتی شیشه خام ساده تک جداره یا چند جداره ، تهیه و نصب میشود، از لحاظ امنیتی مورد تایید سازمان آتش نشانی و شهرداری نمیباشد.

لمینیت روی کار(ویندو فیلم امنیتی و رفلکتیو ) پس از آنکه شیشه های غیر لمینیت استفاده شده اند، نمیتوان آنها را بدون تخریب و تعویض شیشه آنها را لمینیت و ایمن سازی کرد که پس از شکست حداقل آسیب رسانی و تخریب صورت گیرد .مزیت دیگر این محصول این است که توانایی کنترل کردن حرارت ، UV ، و نور آسیب رسان خورشید را دارد و نور مفید را عبور میدهد و همچنین مدل رفلکس این محصول علاوه بر تمام قابلیت های فوق تصویر مقابل هم از ٪۳۰ الی ۹۰٪ رفلکس میکند.

مدل های فوق امنیتی این محصول به صورت شفاف و با قابلیت آنتی یو وی بودن و کنترل حرارت مضر نور خورشید توانایی مهار گلوله ی کلت کمری سبک را تنها روی یک لایه شیشه ۱۰ میلیمتری (خام یا سکوریت) دارد و استفاده تخصصی از این محصول در شیشه ضدگلوله باعث می شود که پس از اثابت گلوله و خرد شدن نقطه برخورد گلوله در شیشه ضد گلوله انرژی زیاد گلوله مقداری از لایه آخر شیشه را مانند ترکش پخش میکند را کنترل میکند و آسیب ترکش های شیشه را به صفر میرساند.

ضخامت های این نوع فیلم های فوق امنیتی از ۲۰۰ میکرون الی ۳۷۵ میکرون متغییر است . این محصول در دید اول هر شخصی یک لایه به نظر می آید اما ، این محصول که ایده ی اولیه تولید و اختراع آن توسط مهندسان متالوژی کشور آمریکا و متخصصان آشنا به علم پلیمر، با روش استحکام دهی با بافت تیتانیومی از چند لایه مجزا با خاصیت های متفاوت و مکمل هم تولید میشوند.

به زبان ساده تر این محصول شبیه به کاه گِل تولید میشوند در هر لایه ، مواد پلیمری مانند گِل و ضرات نانومتری فلز تیتانیوم مانند کاه بافت یک دست و مستحکم این محصول را به وجود می آورد و هنگامی که ضربه یا گلوله به شیشه ضد گلوله یا شیشه معمولی اثابت میکند، این محصول انرژی وارده را در بافت چند لایه خود پخش میکند و باعث عدم عبور گلوله یا ترکش های شیشه در هنگام برخورد جسم یا گلوله با شیشه معمولی یا شیشه ضدگلوله، میشود. این محصول را میتوان برای ایمنی بخشی شیشه های اتوموبیل های ساده

و یا اتوموبیل های شخصیت استفاده کرد. که آن هم شامل چند بخش گسترده در این زمینه می باشد و به صورت تخصصی به آن خواهیم پرداخت.

برای اطلاع از قیمت انواع شیشه های لمینت امنیتی و مشاهده نمونه کارها تنها کافی است به سایت   شرکت ایمن جام پیروزان  به آدرس    www.piroozanshop.com مراجعه نمایید

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 × = نُه