سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
خرید درب اتوماتیک

خرید درب اتوماتیک با کیفیت و قیمت مناسب

خرید درب اتوماتیک:یکی از انواع تجهیزات شیشه ای که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند و کارایی زیادی دارد درب اتوماتیک می باشد. این درب ها در انواع مختلفی تولید و طراحی می شوند که هر یک ویژگی های متنوعی دارند. شما زمان خرید هر یک از آنها باید به خوبی با ویژگی ها و مشخصاتی که دارند آشنایی لازم را داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه آنها را بر اساس نیاز خود خریداری کنید. در این صورت سال های سال از آنها می توانید استفاده کنید. در واقع هر یک از انواع ساختمان ها به درب های اتوماتیک خاصی نیاز دارند که شما باید در این مورد با کارشناسان شرکت مشورت کنید.
اگر می خواهید بهترین نمونه درب اتوماتیک را برای ورودی ساختمان های خود انتخاب کنید می توانید اندازه و یا عکس ورودی ساختمان خود را به کارشناسان شرکت ایمن جام پیروزان نشان دهید. آنها با توجه به ابعاد و کارایی یکی از بهترین نمونه های درب های اتوماتیک را به شما نشان می دهند و می توانید آن را خریداری نمایید. قیمت یکی از مهمترین نکاتی است که شما زمان خرید به آن توجه می کنید و برایتان اهمیت دارد. در ادامه برخی از مهمترین عوامل که روی قیمت تاثیر می گذارد را برای شما بیان می کنیم.

 

خرید درب اتوماتیک با بهترین کیفیت و قیمت

به طور کلی باید بدانید که شرکت این در از مشتریان خود هزینه بسیار مناسبی را جهت خرید انواع درب اتوماتیک دریافت می کند. شما می توانید انواع درب های اتوماتیک را به شرکت سفارش دهید تا با بهترین قیمت هر یک از انواع این درب ها را به شما ارائه دهد. با این وجود شما زمان خرید و سفارش درب های اتوماتیک بهتر است به خوبی با عواملی که روی قیمت آن تاثیر دارد آشنایی داشته باشید. در این صورت می توانید بهترین نمونه آنها را خریداری کنید.

مهمترین عوامل در تعیین قیمت درب اتوماتیک

مدل های متنوع

درب اتوماتیک در مدل ها و طرح های متنوعی تولید می شود، هر یک از آنها با استفاده از یراق آلات متنوع طراحی می شوند و طراحی آنها هم بر اساس استانداردهای مشخص شده ای است. بنابراین باید بدانید یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید باید به آن دقت داشته باشید مدل های درب های اتوماتیک می باشد. برخی از آنها هزینه بالاتری برای خرید دارند ولی برای ورودی ساختمان شما گزینه مناسبی نمی باشند. بر همین اساس زمان انتخاب هر یک از آنها بهتر است که به نیازهای ورودی ساختمان خود هم دقت داشته باشید. در این زمینه تنها کارشناسان شرکت می توانند به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهند تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

نوع فریم

نوع فریم در شیشه هایی که زمان نصب درب های اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد اهمیت بسیار زیادی دارد. هر یک از آنها بر اساس استانداردهای خاصی طراحی شده اند و شما باید به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید. قیمت هر یک از آنها متفاوت است و بر اساس نوع مدل درب ها باید انتخاب گردد. در واقع باید بدانید شما از دیگر نکاتی که زمان خرید و سفارش درب های اتوماتیک باید به آن دقت داشته باشید نوع فریم آنها می باشد. قیمت هر یک از آنها با دیگری متفاوت است و شما زمان خرید باید به خوبی از این مسئله آگاهی داشته باشید.

ابعاد شیشه ها

میزان و ابعاد شیشه ها یکی دیگر از نکاتی می باشد که شما زمان خرید درب های اتوماتیک باید به آن دقت داشته باشید. هرچه که ابعاد بیشتری داشته باشد بدون شک هزینه خریداری بالاتری هم دارد. همچنین شما باید به خوبی بدانید منحنی بودن و یا صاف بودن شیشه ها هم زمان خرید روی قیمت آنها تاثیر دارد. شما باید به خوبی اندازه آنها را بگیرید تا هیچ اشتباهی در اندازه گیری آنها انجام نشود. در صورتی که به اشتباه اندازه گیری آنها را انجام دهید امکان دارد که به طور کلی شیشه ها به درستی نصب نشوند. بنابراین از دیگر نکاتی که زمان خرید و سفارش درب اتوماتیک باید به آن دقت داشته باشید ابعاد شیشه های سفارش شما می باشد.

نوع موتور و قدرت آن

از دیگر عوامل بسیار مهم که روی قیمت دربهای اتوماتیک تاثیر دارد نوع موتور آنها می باشد. برخی از آنها که موتور پیشرفته تری دارند سرعت باز و بسته شدن بالاتری هم دارند. بنابراین باید بدانید قیمت آنها هم بیشتر از نمونه های دیگر می باشد.برخی از موتورها قدرت زیادی ندارند ک روی انواع درب های اتوماتیک نصب می شوند، آنها قیمت پایین تری هم خواهند داشت. بنابراین شما زمان خرید باید به خوبی این ویژگی آنها را هم در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه آنها را خریداری کنید.

ایجاد طرح روی شیشه ها

برخی از ساختمان ها تمایل دارند که روی شیشه های ورودی لوگوی شرکت و یا ساختمان مورد نظر خود را بزنند. این مودر بدون شک زمان می برد و بر همین اساس هزینه ای هم برای شما خواهد داشت. بنابراین باید بدانید که اگر می خواهید از این ویژگی استفاده کنید باید هزینه ای را به شرکت ارائه دهید. بر اساس نوع طرح و لوگوی به کار رفته شده روی شیشه شما باید هزینه مشخص شده ای را پرداخت کنید. شرکت ایمن جام پیروزان در این مورد هزینه زیادی از مشتریان خود دریافت نمی کند و همین مورد یکی از مهمترین ویژگی های و خدمات شرکت می باشد.

رنگ های شیشه ها

از دیگر عوامل بسیار مهمی که روی قیمت درب اتوماتیک تاثیر می گذارد رنگ شیشه های به کار رفته شده روی درب ها می باشد. هر یک از این شیشه ها سکوریت هستند و همین مورد یکی از ویژگی هایی می باشد که همه آنها دارند. اما رنگ بندی آنها را شما خودتان مشخص می کنید تا یکی از بهترین نمونه های آن را خریداری کنید. شما در صورتی که با کارشناسان شرکت زمان خرید درب های اتوماتیک مشورت کنید آنها بر اساس نوع فضایی که دارید بهترین رنگ شیشه ها را به شما معرفی می کنند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− یک = 4