سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
درب اتوماتیک گردان چیست

درب اتوماتیک گردان چیست؟

درب اتوماتیک گردان:امروزه بدون شک شما در قسمت ورودی هر یک از انواع ساختمان درب اتوماتیک را مشاهده نموده اید که کاربرد بسیار آسانی دارد. این درب ها در انواع متفاوتی تولید می شوند که هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی می باشد. شما بر اساس نوع ساختمان خود می توانید یکی از انواع آنها را نصب کرده و از مزیت های آنها بهره مند شوید. البته که باید بدانید زمان خرید هر یک از آنها قیمت متفاوتی را هم نیاز است که پرداخت کنید. عوامل بسیار زیادی روی قیمت آنها تاثیر دارد که کارشناسان در این مورد شما را راهنمایی می کنند.

شرکت ایمن جام پیروزان به عنوان یکی از شرکت هایی که در زمینه تولید انواع تجهیزات شیشه ای تخصص دارد می تواند به شما مشورت های لازم را برای خرید انواع درب اتوماتیک ارائه دهد. شرکت در زمینه تولید انواع شیشه بالکن، کرکره برقی، پارتیشن اداری، پارتیشن شیشه ای و … تخصص دارد. برای خرید هر یک از آنها شما باید در ابتدا متراژ فضای مورد نظر خود را در نظر داشته باشید.

سیستم کارکرد درب اتوماتیک گردان

همانطور که بیان نمودیم برای خرید درب اتوماتیک انواع متفاوتی از آنها را مشاهده می کنید که هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی هستند. برای خریداری هر یک از آنها بهتر است به خوبی به محیط خود دقت داشته باشید تا بتوانید یکی از آنها را که با محیط و فضای شما مطابقت بیشتری دارند را خریداری نمایید. در این مورد که نصب کدام یک از انواع درب های اتوماتیک برای شما مناسب تر است، کارشناسان می توانند به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

در این صورت شما بر اساس بودجه و نیاز ساختمان خود بهترین درب اتوماتیک را برای ورودی ساختمان خود نصب خواهید کرد. یکی از انواع درب های اتوماتیک که بسیار لوکس است و افراد زیادی آنها را در ساختمان خود نصب می کنند درب های اتوماتیک گردان می باشد.

مزیت های نصب درب اتوماتیک بسیار زیاد است و به همین دلیل افراد زیادی آنها را در قسمت ورودی ساختمان خود نصب می کنند. اگر شما نمی خواهید انرژی زیادی را هدر بدهید باید بدانید که این نمونه از درب ها بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید. فرمت کاری این نمونه از درب ها همیشه باز و همیشه بسته است، همین مورد یکی از مهمترین ویژگی های آنها می باشد که افراد از آن استفاده می کنند.

شما برای باز کردن آن نیازی به استفاده از دست ندارید، بلکه درب به صورت خودکار در 4 لنگه قرار می گیرد و شما درون یکی از آنها قرار می گیرید. بسیاری از ساختمان هایی که لوکس هستند ترجیح می دهند از این نمونه درب ها استفاده بیشتری داشته باشند. انواع این درب ها متنوع است که عبارت می باشد از :

– یکی از آنها سیستم کارکرد اصلی اش روی این است که بر اساس وزن کار می کند. وزن آنها یکی از مهمترین فاکتورهایی است که زمان ساخت به آن توجه زیادی نشان داده اند.

– یکی دیگر از نمونه های آنها بر اساس حسگرهای متداولی است که روی درهای اتوماتیک نصب نموده اند. پنل های آن شیشه ای می باشد و به خوبی می تواند روی این حسگرها پاسخ دهید. در این صورت شما به راحتی آن را باز و بسته می کنید که این یکی از ویژگی های مهم و اصلی آنها می باشد. شما می توانید هر یک از آنها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و یکی از آنها را که بیشتر نیاز دارید خریداری کنید و سفارش دهید.

تفاوت درب اتوماتیک با نوع دستی در چیست؟

بسیاری از افراد شاید این پرسش برایشان به وجود آید که تفاوت درب اتوماتیک گردان با نمونه های دستی در چیست. در واقع شما باید بدانید درب های اتوماتیک گردان به واحدهای درایو متصل هستند و همین مورد یکی از مهمترین ویژگی های آنها می باشد. واحدهای سنسور درون آنها موجب می شود که به راحتی و بدون هیچ اشکالی کار کنند. از نظر هزینه باید بدانید که این نمونه از درب ها بسیار مقرون به صرفه می باشند و ویژگی های بسیار زیادی دارند.

شما در بسیاری از ساختمان ها می توانید این نمونه از درب ها را مشاهده کنید که وارد آنها شدن هم بسیار آسان است. اگر شما در ساختمانی هستید که کنترل کردن شرایط آب و هوای آن برایتان اهمیت بسیار دارد باید بدانید که نصب درب اتوماتیک گردان بهترین انتخابی  است که می توانید داشته باشید.

امنیت در درب اتوماتیک گردان چقدر است؟

از آنجایی که بین درب های قرار داده شده در این نمونه از درب های اتوماتیک فاصله بسیار کمی وجود دارد باید بدانید امنیت بالایی دارد. در واقع بهتر است بدانید که همین مورد یکی از مهمترین عوامل امنیتی آن شناخته می شود. این ویژگی کمک می کند که در هر زمان تنها یک فرد بتواند وارد و یا خارج شود. یکی از ویژگی های این نوع از درب ها در این است که نفر دوم می تواند هم زمان با نفر اول وارد ساختمان شود و همین مورد یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های آن می باشد.

این مسئله را به عنوان یکی از قابلیت های امنیتی این نوع از درب ها می شناسند و به آن اهمیت بسیار زیادی می دهند. شما برای اینکه امنیت این شیشه ها را تا حد بسیار زیادی بالاتر ببرید می توانید سفارش دهید تا از شیشه های ضد گلوله استفاده کنند.

علاوه بر استفاده آسان از درب اتوماتیک باید بدانید که ایمنی و امنیت بسیار بالایی هم در این نمونه از درب ها وجود دارد آرامش بیشتری برای ساکنین ساختمان با استفاده از این درب ها فراهم می شود. به همین دلیل است که بسیاری از هتل ها اقدام به نصب این نمونه از درب ها می نمایند. شما می توانید با خیالی آسوده آنها را در ساختمان خود نصب کنید و از مزیت های آنها بهره مند شوید.

یکی از ویژگی های جالبی که در این نمونه از درب های اتوماتیک وجود دارد این است که شما می توانید رنگ شیشه های آنها را هم بر اساس درخواست خود سفارش دهید. در این صورت با خیالی راحت قادر خواهید بود که زیبایی دکوراسیون ساختمان خود را هم فراهم سازید. شما هر ایده ای داشته باشید را می توانید به کارشناسان اعلام کنید تا برای شما آن ایده را عملی سازند.

حرکت بی صدا و روان و سریع درب اتوماتیک گردان یکی از ویژگی های مهم آنها به شمار می رود که بسیاری از افراد به آن اهمیت بسیار زیادی می دهند. یکی از نکاتی که اهمیت بسیار زیادی دارد قیمت درب اتوماتیک می باشد که شرکت از شما هزینه بسیار مناسب و به صرفه ای را دریافت می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 × = هشت