سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

راهنمای انتخاب یک آینه مناسب!

داشتن یک آینه در اتاق نشیمن شما هر دو هدف را دارد – کاربردی و زیبایی شناختی. مانند هنر دیوار، یک آینه تزئینی می تواند اتاق را متمرکز کند و پیتزای اضافی مورد نیاز را به فضای داخلی شما بدهد. در اتاق های نشیمن با شومینه، آینه بالای شومینه تقریباً اجباری است! می توان آن را به دیوار نصب کرد یا روی شومینه نشسته و به دیوار تکیه داد. در طرح‌های خانه‌ای که دارای شومینه نیستند، آینه‌های برجسته اغلب بر روی دیواری در مرکز اتاق، بالا یا مجاور یک سالن یا محل نشستن در نمای مشترک قرار می‌گیرند. برای ایجاد تمرکز بیشتر بر روی قسمت دیگری از اتاق نشیمن، یک قطعه خاص یا آینه های دوقلو بر روی دیوار بالای میز کنسول یا میز بوفه ظاهری شیک به فضای داخلی شما می بخشد.

 

راهنمای خرید آینه منزل: ناهارخوری

اگر تا به حال فکر کرده اید که چرا از آینه های بزرگ در فضاهای غذاخوری بالای میز یا بوفه استفاده می شود، به این دلیل است که استفاده از آینه فضا را باز می کند و نور بیشتری را منعکس می کند و در نتیجه اتاق را روشن می کند. اغلب در خانه‌های کوچک‌تر یا آپارتمان‌نشینی، اتاق غذاخوری مستقیماً در کنار آشپزخانه قرار دارد و می‌تواند تا حدودی محصور و تنگ به نظر برسد، بدون هیچ خط‌کشی. به خصوص در این اتاق های ناهارخوری باریک یا فضاهای کوچکتر، اضافه کردن یک یا چند آینه می تواند کل اتاق را متحول کند و به آن نور، فضا و ابعاد بیشتری ببخشد.

 

راهنمای خرید آینه منزل: اتاق خواب

اینجا جایی است که شما لباس‌ها را امتحان می‌کنید، لباس می‌پوشید، مو و آرایش خود را انجام می‌دهید. بنابراین، نیاز به یک آینه کاربردی در هر اتاق خواب ضروری است. بسته به ترجیح شخصی خود، می‌توانید از بین آینه‌های روشویی هالیوودی روشن، آینه‌های تمام قد (دیواری یا لاغر)، آینه‌های رخت‌کن و موارد دیگر انتخاب کنید. آینه های روشویی هالیوودی یک افزودنی رایج به دکوراسیون اتاق خواب هستند و اغلب با صفحه رومیزی مناسب برای تمام لوازم آرایش و لوازم جانبی شما همراه می شوند.

 

راهنمای خرید آینه منزل: حمام

آینه های روشویی حمام که روی سینک متمرکز شده اند، در طرح های متنوع و خلاقانه موجود هستند. در واقع انواع و سبک‌های مختلف آینه حمام، اندازه‌های مناسب برای روشویی و لگن، و اشکال عملکردی که هنگام خرید آینه حمام باید در نظر گرفته شود، وجود دارد. امروزه می‌توانید آینه‌های روشنایی حمام، آینه‌های هوشمند، کابینت‌های ذخیره‌سازی، آینه‌های بدون مس که به‌طور خاص برای مناطق مرطوب طراحی شده‌اند، و همچنین آینه‌هایی با پدهای دمیستر برای اینکه شیشه‌ها مه نشود، داشته باشید. به عنوان بخش اساسی حمام، آینه(هایی) که انتخاب می کنید، به طور پیش فرض، جذابیت بصری و فضایی را به اتاق می بخشد. بنابراین، خوب است که آن را با انتخاب یکی که ساده و در عین حال درجه یک است، حساب کنید.

 

راهنمای خرید آینه منزل: ورودی / سرسرا

مهمانان از همان اولین نگاهشان به بیرون از درب ورودی اولین تصور از خانه شما را ایجاد می کنند. این فضا ورودی/سرسرا شماست که آینه ها به طور خاص برای تزئین آن طراحی شده اند. همراه با جذابیت بصری یک آینه بالای میز کنسول در ورودی شما، همچنین حس خوشامدگویی خوبی به خانه شما می بخشد و هنگام خروج مکان مناسبی برای آن «بررسی سریع» است که برای شروع روز خود به بیرون می روید.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هفت − = 3