سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
سفارش نصب شیشه سکوریت مغازه

سفارش نصب شیشه سکوریت مغازه

نصب شیشه سکوریت

امروزه استفاده از شیشه سکوریت در بخش های مختلف ساختمان به دلیل ویژگی های منحصر بفردی که دارد، بسیار پرکاربرد شده است. در نصب شیشه سکوریت لازم است به موارد مختلفی دقت شود تا بهترین نتیجه از نصب آن حاصل گردد. برخی از این فاکتورها عبارتند از: قبل از نصب شیشه سکوریت حتما باید از ابعاد و اندازه های شیشه مطمئن باشید زیرا پس تولید شیشه سکوریت امکان برش روی این نوع ز شیشه ها وجود ندارد. در هنگام نصب شیشه سکوریت باید از برخورد ضربه به گوشه های شیشه اجتناب نمایید زیرا شیشه های سکوریت از این نقاط بسیار آسیب پذیرند. به دلیل بزرگ بودن ابعاد شیشه های سکوریت مورد استفاده برای مغازه ها و ساختمان ها، برای حمل این شیشه ها به محل نصب باید از ماشین های مخصوص حمل شیشه که در آن ها موارد ایمنی رعایت شده، استفاده گردد. برای نصب شیشه های سکوریت به دلیل حساسیت بالا در اندازه گیری و نصب یراق آلات، باید انجام این پروژه ها به دست افراد خبره و دوره دیده سپرده شود. شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش نصب شیشه سکوریت به سایت شرکت ایمن جام پیروزان مراجعه نمایید و پس از مشاهده لیست قیمت ها در صورت داشتن هرگونه سوالی در این زمینه با مشاورین شرکت ایمن جام پیروزان در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.

نصب شیشه سکوریت در مغازه

ویترین مغازه یکی از عوامل بسیار تأثیر گذار در جلب توجه مشتری است. تا جایی که اگر از شیشه های مناسب استفاده نشود، جلوه ای بد به مغازه شما می دهد. از همین رو شیشه سکوریت به علت زیبایی و مقاوت بالایی که دارد در ویترین مغازه ها و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. هرچند این شیشه از مقاوت بالایی برخوردار است اما در صورت بروز مشکل و همچنین عدم رعایت نکات ایمنی امکان شکست آن وجود دارد. پس در انتخاب شیشه با کیفیت، اندازه گیری درست، استفاده از فریم های مناسب و … باید توجه کافی داشت. به علاوه این که در هنگام نصب شیشه میرال نبایستی به گوشه و لبه های آن ضربه ای بخورد از این رو نصب آن باید توسط افراد حرفه ای انجام پذیرد.

نصب شیشه سکوریت در مغازه

نحوه نصب شیشه سکوریت ریلی

مراحل نصب شیشه سکوریت ریلی به شرح زیر است:

  • ابتدا ابعاد شیشه سکوریت ها اندازه گیری می شوند.
  • پس از اندازه گیری نوبت به برش شیشه می رسد.
  • در مرحله بعد زیرسازی انجام می گیرد.
  • در صورت عدم اندازه گیری دقیق تکنیسین از کتیبه استفاده می کند.
  • در مرحله بعد نصب غلطک و هنگر ها صورت می گیرد.
  • اکنون هدایت کننده ها یا ریل کفی که وظیفه حرکت شیشه در یک مسیر را دارند نصب می شوند.
  • در انتها پرزه جات همانند قفل ، دستگیره و … نصب می گردند.

نحوه نصب شیشه سکوریت ثابت

در نصب این نوع از شیشه همانند نوع ریلی باید تمامی نکات ایمنی به همراه دستورالعمل های توصیه شده را رعایت کنیم. البته نصب این نوع از شیشه با نوع ریلی آن تفاوت هایی دارد و بهتر است نصب آن را بر عهده نصابان حرفه ای قرار دهید.
ازجمله مواردی که در هنگام خرید شیشه و یا در زمان محاسبه قیمت باید به آن توجه نمایید یراق آلات و فریم است ؛ چرا که در صورت استفاده از یراق آلات بی‌کیفیت احتمال بروز خسارات مالی وجود دارد .گاهی به همین علت کارشناسان شرکت ایمن جام پیروزان پیشنهاد می کنند قبل از اجرای پروژه، یراق آلات شیشه سکوریت را به خوبی بررسی کنید.
هزینه های شیشه بسته به نوع پروژه و درخواست کارفرما، متغیر است. قیمت شیشه سکوریت یا همان میرال با توجه به کیفیت آن نسبت به نمونه های معمولی تعیین می شود. اما با توجه به نوع تک لنگه یا دو لنگه و مدل لولایی یا کشویی قیمت های متفاوتی دارد که مهمترین فاکتور در تعیین قیمت ها می باشند.

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سه − 3 =