سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
صادرات ۶۲۰ میلیون دلاری شیشه از آذربایجان‌شرقی

صادرات ۶۲۰ میلیون دلاری شیشه از آذربایجان‌شرقی

حبیب امین زاده روز شنبه در جمع مدیران یک شرکت تولیدی شیشه اظهار کرد: با توجه به برنامه‌های مورد نظر در راستای افزایش ۲۵ درصدی صادرات غیرنفتی و رسیدن به رقم چهار میلیارد دلار، شرکت‌هایی نظیر این واحد صنعتی می‌توانند از حامیان تحقق این هدف و در نهایت جهش تولید در استان باشند.

وی افزود: طی سال گذشته ۲ واحد تولیدی بزرگ شیشه استان، حدود ۶۰ درصد از محصولات تولیدی خود اعم از شیشه، آینه و شیشه‌های رفلکس به میزان ۳۰۰ هزار تن و به ارزش ۶۲۰ میلیون دلار صادر کرده‌اند و این صنعت از ظرفیت‌های مهم اشتغالزا و ارزآور در استان است.

صادرات ۶۲۰ میلیون دلاری شیشه از آذربایجان‌شرقی

امین زاده با تبیین بخشی از اقدامات حمایتی وزارت صمت از صنعتگران و تولیدکنندگان در سال جهش تولید، گفت: از تمام ظرفیت و اختیارات سازمانی برای کمک به جهش تولید بهره خواهیم برد و انتظار داریم بخش خصوصی و مدیران صنایع تولیدی نیز نقطه نظرات خود را منعکس کنند.

امین زاده با تبیین بخشی از اقدامات حمایتی وزارت صمت از صنعتگران و تولیدکنندگان در سال جهش تولید، گفت: از تمام ظرفیت و اختیارات سازمانی برای کمک به جهش تولید بهره خواهیم برد و انتظار داریم بخش خصوصی و مدیران صنایع تولیدی نیز نقطه نظرات خود را منعکس کنند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت اذربایجان شرقی تاکید کرد: در جنگ اقتصادی همه باید پای کار باشند؛ چرا که تحقق شعار سال تنها بر عهده یک سازمان نهاد و یا بخش خصوصی نیست.

وی تداوم تولید و سرمایه گذاری را در گرو ایجاد یک بستر مناسب و امینت تولید دانست و گفت: مشکلات کوچک و بزرگ برای تولیدکنندگان یک موضوع همیشگی است با این تفاوت که می‌توانیم با اتخاذ یکسری تصمیم‌های مناسب، منطقی و قانونی، برای افزایش ظرفیت فعلی تولید و در نهایت اشتغالزایی چاره اندیشی کنیم.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× هفت = 28