سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
قاپک شیشه

قاپک شیشه چیست؟

شیشه گیر

جابجایی شیشه بین ایستگاه‌های مختلف خط تولید کارخانه‌های صنعت شیشه، بارگیری محصولات شیشه از انبار کارخانه، تخلیه در محل و نصب شیشه خصوصاً در ارتفاع و همچنین تغذیه دستگاه‌های CNC برش شیشه از مخازن قرارگیری شیشه‌های جام و خواباندن جام شیشه با پیچیدگی‌هایی همراه بوده و ضمن خطراتی که برای نیروی انسانی وجود دارد. بعضاً امکان جابجایی و نصب به‌وسیله شخص میسر نیست، لذا کارخانه‌های مطرح در دنیا با استفاده از تجهیزات مخصوص حمل و جابجایی شیشه تحت خلأ و بعضاً ایجاد سیستم رباتیک این مهم را به‌سادگی انجام می‌دهند. در ایران نیز طی سالیان گذشته انواع مختلفی از سیستم‌های حمل و جابجایی شیشه (شیشه گیر) خصوصاً نمونه‌های خارجی ارائه‌شده است.

قاپک شیشه سکوریت

شیشه سکوریت به دلیل این‌که در اندازه‌های مختلف تولید می‌گردد، در حمل آن باید توجه صورت گیرد و بااحتیاط توسط تجهیزات مخصوصی انجام گردد. لازم به ذکر است با توجه به کیفیت ساخت قاپک ها، از کلیه دستگاه‌های طراحی‌شده برای حمل و جابجایی سنگ دارای سطح صیقلی استفاده نمود، بدیهی است در صورت سفارش دستگاه برای جابجایی سنگ وزن موردنظر بایستی دقیقاً پیش‌بینی و مطابق نیاز از دستگاه مطلوب استفاده نمود.

مشخصات، قیمت و خرید قاپک شیشه لیکوتا مدل ATG-6092 | دیجی‌کالا

مشخصات قاپک شیشه سکوریت

  • قاپک شیشه سکوریت در مدل‌های ساده و انعطاف‌پذیر موجود می‌باشد.
  • قابلیت استفاده در تمامی سطوح صاف و صیقلی و کمی منحنی را دارد.
  • جنس بدنه این قاپک از فولاد ضدزنگ و آلومینیوم می‌باشد.
  • جنس دسته این قاپک از لاستیک یا آهن می‌باشد.
  • قابلیت حمل این قاپک در وزن‌های کیلوگرم می‌باشد.
  • دارای یک دیسک لاستیکی یدکی می‌باشد.

بغل کش شیشه سکوریت

دستگاه بغل کش شیشه سکوریت نه تنها برای شیشه، بلکه برای تمامی اجسام دارای سطح صاف مناسب می‌باشد. این دستگاه بغل کش شیشه سکوریت با استفاده از قاپک های لاستیکی و پمپ وکیوم به سطح جسم مورد نظر می‌چسبد و امکان حمل و جابجایی را بسیار راحت‌تر از سایر روش‌ها (استفاده از تسمه و یا استفاده از قاپک های دستی) فراهم می‌کند. از ویژگی‌های دیگر این بغل کش شیشه سکوریت می‌توان به ظرفیت حمل بسیار انعطاف‌پذیر همراه با امنیت بالای آن اشاره کرد. بغل کش شیشه سکوریت متناسب با نیاز شما طراحی و ساخته می‌شود و به ازاء هر قاپک ظرفیت استاندارد 90 کیلوگرم را انتظار داشت. این وزن با ظریب امنیت بالا محاسبه‌شده است که در صورت افزایش وزن ضریب اطمینان آن پایین می‌آید.

انواع قاپک شیشه

  • قاپک حمل شیشه تکی
  • ​قاپک حمل شیشه 3 تایی
اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت + = 12