سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

مزایای کرکره برقی

کرکره برقی یکی از بهترین دستاوردهای بشر است. این وسیله زندگی انسان را به خوبی تحت تاثیر قرار داده. کرکره برقی نوعی درب می باشد که به صورت خودکار و عمودی باز و بسته می شود. این درب امکان تردد آسان را برای افراد و وسایل نقلیه فراهم می سازد.

اصلی ترین و بارزترین ویژگی این کرکره ها این می باشد که تنها با فشردن دکمه ای باز و بسته شده و علاوه بر تسهیل حرکت، سرعت آن را نیز افزایش می دهد.

در گذشته تنها از کرکره های دستی برای حفاظت از مغازه ها و فروشگاه ها استفاده می شد. این کرکره ها از آهن تولید می شدند. به تدریج در اثر برخورد باد، باران و نور خورشید ظاهری نا زیبا به خود می گرفتند. در نتیجه نیاز به رنگ مجدد داشتند.

علاوه بر این کرکره های قدیمی نیاز به نیروی بسیار زیادی برای حرکت داشت. هر فردی نمی توانست که به تنهایی آن را حرکت دهد.

اما با پیشرفت تکنولوژی و ساخت کرکره برقی هوشمند این مشکل تا حد زیادی حل شد. همان گونه که اشاره نمودیم این درب ها تنها با فشردن دکمه ای باز و بسته می شوند. از این رو هر فردی می تواند به سادگی آن را باز یا بسته نماید.

کرکره های برقی اولیه با کرکره های امروزی تفاوت بسیاری داشت. در واقع موتوری که برای حرکت بر روی آن نصب شده بود صدای بسیار بلندی داشت. همچنین این کرکره ها از تیغه های ضعیفی تولید می شدند. از این رو مقاوت بسیار کمی داشته و به راحتی و تنها با کمی زور می شکستند.

اما کرکره های برقی امروزی بسیار متفاوت بوده و دارای مزایای بسیاری می باشند که در ادامه به بررسی بیشتر آن ها خواهیم پرداخت.

 

مزیت های کرکره برقی

همان گونه که اشاره نمودیم کرکره های برقی دارای مزیت بسیاری می باشند. برخی از این مزیت ها عبارتند از:

  • افزایش امنیت ساختمان

اطمینان از امنیت محل کار و یا سکونت امری بسیار مهم می باشد. یکی از دلایل اصلی استفاده از کرکره برقی، برقراری امنیت و افزایش آن در ساختمان های مسکونی و تجاری می باشد.

این کرکره ها برای برقراری امنیت در محل های مختلفی همچون پارکینگ، بانک، فروشگاه و… مورد استفاده قرار می گیرد. البته ضریب امنیت در هر کدام از این محل ها متفاوت بوده و در واقع با توجه به محل مورد نظر ضریب امینت آن انتخاب می شود.

به عنوان نمونه ضریب ایمنی و امینت پارکینگ و بانک متفاوت از یکدیگر می باشد.

به طور کلی این کرکره ها از ورق های آلومینیوم بسیار محکم و با کیفیتی تولید می شوند. از این رو دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی می باشند. در واقع استفاده از ورق های آلومینیوم برای ساخت این کرکره ها باعث می شود تا در برابر انواع ضربه ها فشار ها مقاوم شوند. به نوعی غیر قابل نفوذ باشد.

از طرفی باز کردن کرکره برقی با استفاده از دست بسیار دشوار بوده و تا حد زیادی غیر ممکن به نظر می آید. در نتیجه احتمال سرقت را حدالامکان کاهش می دهد. در نهایت امنیت را نیز افزایش می دهد.

از این رو می توانید با استفاده از این کرکره ها از جان و مال خود تا حد زیادی حفاظت نمایید.

شما می توانید این کرکره ها را با قیمتی عالی از شرکت ایمن جام پیروزان تهیه نمایید.

  • کاهش سر و صدا

تا کنون با صدای زیاد کرکره های قدیمی در هنگام حرکت کردن آن ها مواجه شده اید؟

از بهترین مزیت های نصب کرکره برقی این می باشد که حرکت آن صدای بسیار کمی تولید می کند. به نوعی بی صدا محسوب می شود. در واقع این کرکره ها مانند کرکره های قدیمی و دستی موجب بهم ریختن آرامش دیگر افراد در محیط کار و یا سکونت در ساعات مختلف شبانه روز نخواهد شد.

به نوعی می توان گفت که کرکره های برقی در مسیر آسایش و آرامش افراد پیشرفت بسیار بزرگی می باشد.

علاوه بر اینکه این کرکره ها صدایی ایجاد نمی کنند، مانع از ورود سر و صدای اضافی به فضای داخلی نیز می شوند.

  • قابل استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف

این کرکره ها از بهترین متریال تولید می شوند. یعنی مناسب برای تمامی شرایط آب و هوایی بوده و نسبت به سرما، گرما، باد و باران بسیار مقاوم می باشد. از این رو هیچ مشکلی در آن ایجاد نخواهد شد.

  • عایق حرارتی

همان طور که به آن اشاره شد این کرکره ها نسبت به سرما و گرما دارای مقاومت بوده و به نوعی عایق حرارتی محسوب می شوند. به این صورت که هوای سرد و یا گرم داخل را به خارج منتقل نکرده و از طرفی هوای بیرون را وارد فضای داخلی نمی کند. از این رو برای تمامی فصول انتخابی کاملا مناسب می باشد.

  • تنظیم نور محیط

این کرکره ها را با توجه به سلیقه و نیاز مشتری می توان در طرح های مختلفی تولید نمود. به صورتی که به راحتی بتوان میزان نور دلخواه را در محیط ایجاد نمود.

  • افزایش سرعت

همان طور که در بالا اشاره نمودیم این کرکره ها تا حد زیادی باعث افزایش سرعت تردد می شود. چرا که کرکره به صورت اتوماتیک و بدون نیروی دست و تنها با فشردن دکمه ای به راحتی بالا و پایین رفته و تردد را برای شما آسان می سازد.

بدون شک سرعت حرکن این کرکره ها چندین برابر کرکره های دستی و قدیمی می باشد.

  • عدم نیاز به نیروی دست

این کرکره ها تنها با فشردن دکمه ای باز می شوند. در واقع نیازی به نیروی فیزیکی دست ندارند. از این رو تمامی افراد بدون کوچک ترین زحمتی می توانند با فشردن دکمه ریموت درب را باز نمایند.

خرید کرکره برقی

همان گونه که متوجه شده اید، خرید کرکره برقی از بهترین راه ها برای محافظت از محل کار و سکونت می باشد. شما می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی عالی از شرکت ایمن جام پیروزان تهیه نمایید. جهت اطلاع از قیمت کرکره برقی و دریافت مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− یک = 2