سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

مزایا و معایب کانکس شیشه ای

مزایای استفاده از کانکس شیشه‌ای

استفاده از کانکس شیشه ای در نقاط مختلف دارای مزایای بسیار زیادی است برای مثال برخی از مزایای استفاده از این محصول را می توان موارد زیر دانست:

  • نورگیری مناسب: یکی از مهمترین مزایای استفاده از این محصول این است که محصول مورد نظر دارای میزان نورگیری مناسبی است به همین دلیل استفاده از آن در محل‌های مختلف باعث می‌شود در طول روز نیاز به روشن کردن لامپ و یا چراغ های مصنوعی نداشته باشید و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد.
  • فضای دلباز: یکی دیگر از مزایای استفاده از این محصول را می توان به دارا بودن فضای کاملاً دلباز و درجه یک عنوان نموده به گونه‌ای که استفاده از آن برای درست کردن اتاق داخل باغ رونق و رواج بسیار زیادی پیدا کرده است.
  • مقاومت بالا: در برخی از موارد افراد مختلف میزان مقاومت کانکس شیشه‌ای را مورد سوال قرار داده‌اند و آن را محصول مقاوم نمی‌دانند این در حالی است که محصول مورد نظر می‌تواند با تشکیل شدن ازشیشه های کاملاً نشکن به عنوان یکی از محصولات مقاوم به شمار برود و از کیفیت بالایی برخوردار است.

معایب استفاده از کانکس شیشه ای

استفاده از هر محصولی در کنار دارا بودن مزایای بی شمار ممکن است دارای معایبی نیز باشد و کانکس شیشه ای نیز از این قاعده مستثنا نیست و برخی از معایب استفاده از کانکس شیشه ای را می توان موارد زیر دانست:

  • گرمای زیاد در فصل تابستان: این محصول به دلیل جذب بسیار بالایی نور خورشید در فصل تابستان بسیار گرم است و میزان بسیار زیادی از نور خورشید را به خود جذب می نماید که باعث می شود استفاده از آن در محل هایی که در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارند، کاربرد چندانی نداشته باشد به همین دلیل بهتر است از این محصول در فضاهای سرپوشیده و یا محل هایی که دور از نور مستقیم خورشید هستند، استفاده شود.
  • سرمای زیاد در فصل زمستان: بدنه این محصول به صورت کاملا عایق بندی نشده است به همین دلیل در فصل زمستان تا حدود زیادی فضای داخلی آن سرد می باشد و اگر سعی کنید از یک وسیله گرم کننده برای گرم کردن آن استفاده کنید، ممکن است با هدر رفت انرژی زیادی رو به رو شوید که از نظر مصرف انرژی گرمایی به صرفه نیست.
  • عدم امکان استفاده برای موارد عمرانی: اگر به دنبال کانکسی هستید که برای موارد عمرانی و یا ساختمان سازی مورد استفاده قرار گیرد، استفاده از کانکس شیشه ای چندان مناسب نمی باشد زیرا در صورت برخورد مصالح با آن به راحتی امکان شکستن آن وجود دارد. در بعضی از موارد آن عکس ها را با استفاده از شیشه های دوجداره و با کیفیت تولید می‌کنند اما این مسئله نیز باعث می شود در برخی از موارد برخی از مصالحی که بیش از اندازه سنگین هستند به راحتی کانکس را خراب کنند و به همین دلیل به صورت کلی می توان گفت استفاده از آن برای موارد عمرانی مناسبت چندانی ندارد

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + = پانزده