سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
معرفي ويژگي هاي درب آلومینیومی و سفارش درب آلومينيومي

معرفی ویژگی های درب آلومینیومی و سفارش درب آلومینیومی

معرفی ویژگی های درب آلومینیومی:هنگامی که برای درهای جدید خانه خود برنامه ریزی می کنید، چه نوع هایی را برای خانه، اداره و مکان های عمومی ترجیح می دهید؟

شاید بهترین انتخاب برای شما درب آلومینیومی باشد. با انتخاب این نوع درب می توانید به دلیل ویژگی های امنیتی، زیبایی شناسی و عایق بندی شدن آن از گذشته محبوب ترین گزینه برای معماری معاصر بوده است.

از این نظر، آلومینیوم یک ماده با دوام و محکم است که نیازی به نگهداری بیش از حد ندارد.کیفیت درب آلومینیومی قبلاً آزمایش شده است،

گرچه کمی گران است اما در واقع یکی از بهترین انتخاب ها در بازار است. درب آلومینیومی برای مقاصد مسکونی و تجاری و فضاهای های شیشه ای مناسب است

و یک قاب باکیفیت در معماری داخلی و خارجی را در اختیار شما قرار می دهد. فن آوری جدید درب آلومینیومی که در حال حاضر ارائه شده است،

سبک اما قوی، آسان از نظر نگهداری و براق و ایده آل برای هر نوع طراحی مدرن است. اما استفاده از درب آلومینیومی در ساخت و طراحی ساختمان چه فایده ای برای شما خواهد داشت؟

شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه و یراق آلات به همراه با کیفیت ترین انواع درب می باشد.

مزایای‌ استفاده از درب آلومینیومی

معرفی ویژگی های درب آلومینیومی• فریم های بزرگ شیشه ای و باریک
از آنجایی که مواد بکار رفته در ساخت درب آلومینیومی به اندازه کافی بادوام است، نیازی به قرار دادن قاب زیاد روی شیشه نیست.

بنابراین به شما نمای بهتر و تطبیق پذیری بهتری را در طراحی ساختمان داده می شود.
• آسان برای نگهداری
آلومینیوم در برابر آسیب های اشعه ماوراء بنفش ایمن است و حتی شرایط جوی شدید نیز نمی تواند زنگ زدگی،

خم شدگی و پوسیدگی را برای پارتیشن اداری آلومینیومی  به دنبال داشته باشد. همچنین شما در تمیز کردن و نگهداری آن نیز دچار مشکل نخواهید شد، زیرا نیازی به نگهداری و رسیدگی مداوم آن ندارید. درب آلومینیومی بیش از حد فرسوده نمی شود و باعث پیچ خوردگی، تغییر رنگ و ترک خوردگی نیز نمی شود.
• داوم و ماندگاری بالا
درب آلومینیومی با رده بالا تضمین می شود که دوام زیادی داشته باشد. خرید و استفاده از این درب در ساختمان می تواند به عنوان یک پایان دادن به مشکلات قبلی است که به ماندگاری آن کمک می کند. برخی از پودرهای روکش در طراحی آن استفاده شده است که از نظر سازگاری با محیط زیست نیز قابل اطمینان است.
• کارآمد در مصرف انرژی
یکی از اصلی ترین خصوصیات، خواص عایق بندی آن است. گذشته از این واقعیت که آسایش بهتری در خانه های شما ایجاد می کند، علاوه بر این به هزینه های بالاتر انرژی نیز کمک می کند و از آنجایی که نگهداری آن آسان است، دیگر نیازی به صرف هزینه های بیشتر برای حفظ و نگهداری آن ندارید.

• جوانب مثبت و منفی درب آلومینیومی بیرونی
در قرن نوزدهم، به دلیل اینکه استخراج این فلز از سنگ بسیار دشوار است، آلومینیوم به عنوان یک فلز گرانبها به همراه نقره و طلا در نظر گرفته شد اما امروزه آلومینیوم به راحتی در دسترس است. آلومینیوم برای تولید تمام محصولات و سازه های ساختمانی، از کلوپ های گلف گرفته تا قطعات خودرو استفاده می شود. یک ماده همه کاره و قوی است که به عنوان یک انتخاب عالی برای درب آلومینیومی خارجی به حساب می آید. آلومینیوم به دلیل دوام و قابلیت سفارشی سازی آسان برای درب های خارجی یک گزینه محبوب است. همچنین آلومینیوم یک سوم فلز وزن دارد که این ماده را بسیار سبک می کند. به همین دلیل این نوع درب  یک جزء متداول در پروژه های مختلف ساختمانی است. همچنین این مواد نسبتاً ساده برای تمام پروژه های ساختمانی است که باعث می شود، صاحبان ملک به راحتی ظاهر درب خانه خود را به روز کنند.
• هزینه
درب آلومینیومی خارجی گزینه ای نسبتاً ارزان است و از ۳۰۰ دلار تا ۵۰۰ دلار به بالا هزینه دارد. این امر عمدتاً به دلیل در دسترس بودن گسترده مواد و سهولت بازیافت آلومینیوم است.

بازیافت فلز تنها به پنج درصد از انرژی مورد نیاز برای جمع آوری آلومینیوم جدید نیاز دارد و باعث می شود درب آلومینیومی خارجی گزینه ای عالی برای صاحبان ملک با نگرانی های زیست محیطی باشد.
• دوام
علیرغم اینکه آلومینیوم یکی از فلزات نرمتر محسوب می شود، با این وجود آلومینیوم ماده ای بسیار قوی به حساب می آید. برخلاف بسیاری از فلزات دیگر، آلومینیوم با کاهش دما ضعیف تر نمی شود و این یک انتخاب عالی برای درب آلومینیومی خارجی است. با این حال، هنگامی که با دمای بالاتر مواجه می شوید، این ماده ضعیف تر دیده می شود و این به دلیل خاصیت رسانایی زیاد در گرما است که باعث می شود در اثر گرما در معرض حرارت قرار گیرد. درب آلومینیومی حتی پیش از اینکه تحت نگهداری و مراقبت قرار گیرند، به طور طبیعی در برابر خوردگی مقاوم هستند.
• بهره وری انرژی و اعتبار مالیاتی
درب آلومینیومی به دلیل هدایت حرارتی، گزینه ای با مصرب انرژی کمتر نسبت به سار درها از جنس های مختلف می باشد.

درب آلومینیومی خارجی به طور کلی دارای مقادیر R بین R-1 و R-2 است.

نگهداری از درب آلومینیومی ورودی

معرفی ویژگی های درب آلومینیومی:در حالی که بسیاری از مالکان خانه از ظاهر اصلی درب آلومینیومی ورودی خود راضی هستند، ممکن است

برخی از مالکان خانه ترجیح دهنده رنگ ورودی را تغییر داده و از این طریق، دوام درب را افزایش دهند. از آنجایی که این ماده در برابر خوردگی بسیار مقاوم است،

نیازی به نگهداری و مراقبت دوره ای از اغلب نیست.

با این حال پاکسازی و رنگ کردن سطح برای استحکام اضافه تر و عایق الکتریکی توصیه می شود.

در حالی که ابزارهای زیادی برای بهبود کیفیت سطح وجود دارد، متداول ترین روش ها، سنگ زنی یا پردازش، آنودایز کردن و اتمام کار با رنگ هستند.

در حالی که درب آلومینیومی در برابر خوردگی و ساییدگی در هنگام اتمام مقاوم است، با این وجود اغلب تعمیرات اضافه تر مورد نیاز است.

یکی از معایب  این نوع درب خراش های کوچک و علائمی است که می توان آنها را به راحتی روی آن ایجاد کرد.

پیش از نقاشی، یک پد ساینده کوچک یا سمباده برای از بین بردن علائم و خطوط کوچک توصیه می شود.

انتخاب درب آلومینیومی، یک انتخاب ارزان

درب آلومینیومی از جنس قوی و ارزان قیمت ساخته شده است و گزینه ای عالی برای درب های بیرونی محسوب می شود.

در حالی که این ماده فاقد راندمان انرژی نسبت به بسیاری از اجزای دیگر است که برای درب فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه نگهداری و تعمیر آن بسیار آسان است.

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.​

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ دو = 11