سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
معرفی شیشه شفاف وین وایت | قسمت اول

معرفی شیشه شفاف وین وایت | قسمت اول

شیشه شفاف وین وایت

شیشه شفاف وین وایت، ساخت ایران بوده و رقیبی سرسخت برای سایر انواع شیشه های کریستال باکیفیت از جمله شیشه های بلژیکی به شمار می آید. به علاوه در مقایسه با سایر همتایانش، از قیمتی بسیار مناسب برخوردار است. بنابراین هر چند که تنها چندسالی است این گزینه ها مطرح شده و بکار گرفته می شوند، اما توانسته اند طرفداران بی شماری در میان معماران و طراحان دکوراسیون به سوی خود جلب کنند. در واقع این شیشه های فوق شفاف، ماندگار و جذاب نیاز به واردات شیشه های خارجی نظیر شیشه های کریستال بلژیکی را کاهش داده اند.

شیشه وین وایت | شیشه کریستال | شیشه اکسترا کلیر | شیشه 10 میل وین وایت |  شیشه 6 میل وین وایت

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.​

شیشه فوق شفاف ایرانی چیست؟

شیشه شفاف وین وایت، نوعی شیشه کریستال سربی فوق شفاف هستند که به دو دسته مغز آبی و مغز سبز تقسیم بندی می شوند. هر چه گرایش مغز شیشه به رنگ سبز بیشتر متمایل باشد، آن شیشه بیشتر به خواص شیشه های معمولی نزدیک می شود. به هر حال نوع آبی رنگ آنها، از شفافیت بسیار بالاتری برخوردار بوده و خلوص و وضوح زیادی دارد. برای درک بهتر خلوص در این گونه شیشه های کریستال، لازم است که با نقش سرب در فرآیند ساخت شیشه آشنا شوید
برای ساخت شیشه های کریستال از سرب استفاده می شود. این عنصر اگر بالای 24 درصد در مواد شیشه معمولی بکار گرفته شود، آن شیشه کریستالی می شود. شیشه های فاقد سرب، هرگز کریستالی محسوب نمی شونند. در ضمن درصدهای بالاتر سرب نیز شیشه های کریستال سربی بی نظیر، مقاوم و زیبایی خلق می کنند.
در واقع زمانی که اکسید سرب در مرحله تولید به جای اکسید کلسیم به کار گرفته می شود، شیشه های سربی شکل می گیرند. این عنصر باعث کاهش دمای مواد مذاب شده و بنابراین دوام و طول عمر شیشه را افزایش می دهد. به علاوه این عنصر قادر است که ضریب شکست و چگالی شیشه را افزایش دهد، در نتیجه محصول بسیار کاربردی شیشه های وین وایت را به ارمغان می آورد

شیشه وین وایت یا شیشه کریستال - فناوری داده پویشگر

کاربرد شیشه وین وایت

در مورد ضخامت در کاربردهای مختلف شیشه وین وایت باید گفت این عدد بین 4 تا 20 است و طبیعتا در مواردی که بار و فشار زیادی به شیشه وارد می شود، باید از ضخامت های بالا کمک گرفت. این المان ها بهترین گزینه برای طراحی دکوراسیون لابی، ویترین مغازه، شوروم و هتل ها هستند و سادگی و درخشندگی منحصر به فردی به فضا می بخشند. شیشه های وین وایت اغلب در مواردی که نیاز به عبور حداکثر نور طبیعی است، طرفداران بیشتری دارد. در ادامه، به برخی از کاربردهای این نوع شیشه ها اشاره خواهیم کرد:

شیشه وین وایت | شیشه کریستال | شیشه اکسترا کلیر | شیشه 10 میل وین وایت |  شیشه 6 میل وین وایت

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.​

آکواریوم شیشه ای با وین وایت

از آنجا که میزان شفافیت یکی از مهمترین پارامترها در ساخت آکواریوم های شیشه ای به شمار می آید، باید گفت شیشه های وین وایت بهترین گزینه در این رابطه محسوب می شوند. این شفافیت وقتی با عناصر نورپردازی در آکواریوم ترکیب می شود، جلوه ای خیره کننده و شگفت انگیز به فضا می بخشد و به عنوان یک نقطه کانونی قدرتمند در طراحی دکوراسیون خودنمایی می کند.

آکواریوم شیشه ای وین وایت، راهی عالی برای ایجاد فضای بسیار زیبا، روشن و مدرن است. به علاوه از تنش و استرس محیط می کاهد و بهترین گزینه برای مکان هایی نظیر دفاتر کاری و یا منازلی است که افراد به لحاظ فکری و روحی ممکن است تحت تنش قرار گیرند. در ساخت این المانها می توان از شیشه های فوق شفاف وین وایت استفاده کرد و بدین نحو، تمام قابلیت ها و مزایای آکواریوم شیشه ای را چندین برابر کرد

جالب است بدانید که این شیشه ها به نگهداری چندانی نیاز ندارند و از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. استفاده از شیشه وین وایت ایرانی نه تنها باعث کاهش هزینه های ساخت و راه اندازی آکواریوم شیشه ای می شود، بلکه از نظر ظاهری نیز تفاوت چندانی با نمونه های خارجی نخواهد داشت.

گفتنی است شیشه های وین وایت در آکواریوم شیشه ای، در ضخامت های مختلفی عرضه می شوند که معمولا این عدد 10 میل به بالاست. به علاوه در صورتی که تمایل دارید از رنگ نهایت استفاده را ببرید، می توانید از وین وایت های رنگی در ساخت آکواریوم بهره ببرید و شادابی و سرزندگی بیشتری به فضایتان ببخشید.

شیشه وین وایت یا کریستال ایرانی"
برای تشخیص این شیشه های وین وایت کریستالی در مقایسه با شیشه های شناور متداول در ساخت آکواریوم شیشه ای، باید گفت رنگ لبه های شیشه های وین وایت متمایل به آبی فیروزه ای بسیار زیبا و باکیفیت هستند، در حالی که شیشه های شناور معمولی دارای لبه هایی به رنگ سبز می باشند

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.​

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شش + 6 =