سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
معرفی آینه پنجره ای و کاربرد آن

معرفی آینه پنجره ای و کاربرد آن

معرفی آینه پنجره ای

این روزها توجه به دکوراسیون داخلی سبب شده است از وسایل متفاوتی برای دیزاین کردن فضا بهره گرفته شود. به عنوان مثال با استفاده از سقف های گنبدی شکل شیشه ای به راحتی می توان اتاق نشیمن خانه های ویلایی را با یک سبک متفاوت دیزاین کرد. از سوی دیگر با کمک شیشه های رنگی می توان ستون و دیوارهای منزل را با سبکی متفاوت دکور زد. در مقاله پیش رو سعی برآن داریم تا شما را با دکوراسیون منزل با آینه های پنجره ای بیشتر آشنا کنیم. این سبک از طراحی منزل شما را شبیه به یک دکوراسوین کلاسیک طراحی می کند. شکی در این نیست که برای متفاوت جلوه دادن باید از وسایل متفاوت بهره گرفت . شیشه های رنگی بسیار به شما در رسیدن به یک دکوراسیون متفاوت کمک می کند. حال می خواهد این امر در سقف یا دیوار به چشم آید. با ما همراه باشید تا متفاوت ترین ها تنها از آن شما باشد.

 

آینه های پنجره ای

آینه های پنجره ای برای دکوراسیون کردن فضای داخلی منزل شما بسیار گزینه مناسبی است. به شکلی که شما با استفاده از این آینه زیبا و خوش طرح می توانید قسمتی از منزل را شبیه به یک تابلو دکور بزنید. شکل این گونه از آینه ها درست شبیه به یک پنجره است به همین خاطر  به این آینه های آینه پنجره ای می گویند که برای دکور کردن هر قسمت از منزل استفاده می شود.

10 نکته ای که برای استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی باید به آن ...

آینه دکوراتیو پنجره ای

آینه دکوراتیو پنجره ای همان طور که از نامش مشخص است برای دکور کردن منزل بسیار انتخاب مناسبی است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید از یک آینه پنجره ای برای دکور کردن اتاق نشیمن بهره گرفته شده است. ابعاد و اندازه این سبک از آینه ها به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. شما می توانید این آینه را به صورت عمودی در قسمتی از منزل یا پشت یک کاناپه شیک قرار دهید و به یک دکوراسیون مدرن دست پیدا کنید.

آینه پنجره چوبی سنتی 968

آینه پنجره ای دیگر برای دکور کردن

همان طور که در تصویر قبل مشاهده کردید با استفاده از آینه دکوراتیو پنجره ای قسمتی از منزل دکور شده بود. در تصویر زیر مشاهده می کنید که یک آینه پنجره ای چگونه با استفاده از یک میز برای دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار گرفته است. شیارهای که در بین این آینه ها به تصویر سازی پنجره کمک کرده است سبب شده است یک ایده خاص و جدید را شاهد باشید.

10 نکته ای که برای استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی باید به آن ...

آینه های پنجره ای ایستاده

همان طور که می دانید از پنجره های آینه کاری شده در گذشته  برای دکور کردن درب و پنجره بسیار استفاده می شد. این امر سبب می شد یک طراحی متفاوت برای دکوراسیون منزل پدید آید. حال امروز در دنیای مدرن و پیشرفته بار دیگر با استفاده از آینه های پنجره ای می توان یک طراحی و دکوراسیون متفاوت را پدید آورد. ما به  شما توصیه می کنیم همانند تصویر زیر به ایده پردازی پیرامون این طراحی دست بزنید. با یک آینه قدی به راحتی می توانید بخش از راهرود ورودی منزل خود را دکور کنید و دیگران را شگفت زده کنید.

10 ایده خیره کننده برای آینه دکوری | استفاده از آینه دکوری برای ...


بیشتر بخوانیم:

نحوه ساخت آینه وانواع آن


آینه دوقلو پنجره ای

آینه های دکوراتیو پنجره ای را به هر شکلی که دوست دارید سفارش دهید و در دکوراسیون منزل خود  استفاده کنید. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید از دو آینه قدی برای دیزاین کردن بخشی از فضا استفاده شده است. شما می توانید با قرار دادن دو یا سه آینه به صورت عمودی تصویر زیبا تری را به نمایش بگذارید. می توانید با توجه به مساحت منزل خود تعداد این سری از آینه ها را تغییر دهید. با قابی که در اطراف آینه دکوراتیو پنجره ای است هیچ محدودیتی برای جایگذاری آن در منزل برای شما حاصل نمی شود زیرا شبیه به یک قاب عکس در هر قسمتی از منزل امکان قرار دادن آن وجود دارد.

7 کاربرد آینه برای بزرگ نشان دادن فضای خانه | مقالات
آینه متفاوت برای دکوراسیون

همان طور که تصویر مشاهده می کنید این سبک از آینه شبیه به یک جور چین یک تصویر از پنجره را در ذهن مخاطب تداعی کرده است. شما به راحتی می توانید با سفارش دادن این آینه های تکی به صورت چهارتاییی بخشی از اتاق خواب خود را با سبکی متفاوت چیدمان کنید. این سبک از آینه های پنجره ای برای میز توالت اتاق خواب گزینه مناسبی محسوب می شود.

▷ @mahaa_gallery - maha_gallery - آینه پنجره ای و سینی مستطیل خاص ...

آینه پنجره ای رو میزی

آینه های رو میزی پنجره ای شما را برای دکوری متفاوت بسیار یاری می کند. زمانی که می خواهید یک آینه رو میزی برای اتاق خواب یا بخشی از دکور اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی استفاده کنید توصیه ما به شما استفاده از آینه های پنجره ای است. همان طور که می دانید آینه های پنجره ای در دنیای مدرن امروز بسیار به متفاوت تر شدن دکوراسیون داخلی منزل شما کمک می کند. با هر تم رنگی که تمایل دارید یک میز انتخاب کنید و در هر قسمتی از منزل که تمایل دارید آن را قرار دهید. آینه های پنجره ای به دلیل طراح  متفاوت سبب شده است در هر قسمتی از منزل کارایی مختص به خود را داشته باشد. در ایده پردازی های تصاویر ارائه شده می توانید نمونه های از این طراحی های متفاوت را مشاهده کنید.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پنج × = 40