سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
معرفی چند ایده جالب برای کاربرد آینه های دکوراتیو (بخش اول)

معرفی چند ایده جالب برای کاربرد آینه های دکوراتیو (بخش اول)

چنانچه شما در حال برنامه ریزی برای بازسازی دکوراسیون و یا طراحی داخلی منزل خود هستید، الهام گرفتن از ایده های آینه های دکوراتیو کمک چشمگیری به فرآیند طراحی و زیبا سازی منزل شما می کند. از آینه های دیواری گرفته تا آینه های دکوری در آشپزخانه و حمام و … به بخش های آشنایی از عناصر دکوری تبدیل شده اند. در سال های اخیر سبک آینه های مدرن به طرز فزاینده ایی منحصر به فرد و پرطرفدار و بسیار پرکاربرد تبدیل شده اند. بخشی از این گرایش مربوط به تکنولوژی و بخشی دیگر به سلایق فردی بستگی دارد.

طراحی به سبک آینه های دکوراتیو
مکان های زیادی در خانه شما وجود دارد که می توانید تزیینات آینه کاری را در آنجا بکار ببرید بطور مثال یکی از مناطق مهم و زیبای منزل شما اتاق نشیمن است و یا بخشی هایی در راهرو ها – امتداد راه پله ها و بخش های ورودی – اگر منزل شما دارای یک باغچه ورودی و یا فضایی است که با گیاهان تزیین شده استفاده از آیینه ایی در دیوار مجار چشم انداز فوق العاده ایی ایجاد می کند.
مکانی که شما برای دکور انتخاب میکنید بسیار حائز است از این جهت که زمانی آینه ها در موقعیتی نصب شوند که نور گیر باشند انعکاس زیباتری خواهند داشتند و جایگاه نصب آن ها با نورگیر بودن محیط رابطه مستقیم دارد.

در فضاهای بزرگتر مثل اتاق نشیمن به این نکته توجه داشته باشید که بکاربردن تعدد آینه ها رقابت در این کار محسوب نمی شود بلکه آینه ها یکدیگر را تکمیل می کنند بطور مثال چیدمان چند آینه با قاب دایره ایی شکل حتی اگر تفاوت اندکی در سایز و قاب داشته باشند همدیگر را تکمیل می کنند .

می توانید یک تعامل هوشمندانه بین آینه ها و سایر اشیای منزل ایجاد کنید تا هارمونی زیبابخشی داشته باشید. بدین ترتیب که شما میتوانید آینه ها را در جایی قرار دهید که انعکاس زیبایی از محیط بیرون به داخل منزل باشد و یا یک ایده جالب اینکه میتوانید قاب آینه ایی به اندازه تلویزیونتان داشته باشید و انعکاس آن را در آینه ببینید. حتی زمانی که دستگاه خاموش است.
نکته دیگری که بهتر است به آن توجه داشته باشید رعایت تم انتخابی برای دیزان اکسسوری های دکوراتیو است. توصیه می شود چنانچه در محیطی از منزل از مدل های مدرن و صنعتی استفاده در سایر فضا ها و اتاق های دیگر نیز همان تم رعایت شود – برای مثال اگر در اتاق نشیمن از آینه ها با فریم های فلزی استفاده میکنید بهتر است در اتاق های خواب و آشپزخانه – حمام و راهروهای ورودی و … بجای فریم چوبی و.. از این همین مدل استفاده نمایید.

امروزه کاشی های آینه ایی بسیار مورد استفاده قرار گرفته و محبوب هستند. از این کاشی ها در محیط هایی مثل حمام و سرویس های بهداشتی و اتاق خواب میتوان استفاده کرد. نگهداری آسانی نیز دارند. کاشی های آینه ایی موزاییکی تنوع گسترده ایی در الگوها و مدل ها دارند که حتی می تواند یکی از دیوارها با آن ها پوشش دهید.

در ذیل به چند ایده برای الهام گرفتن از آینه های دکوراتیو میپردازیم – امیدواریم از این ایده ها استفاده نمایید.

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 × یک =