سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
معرفی آینه های دکوراتیو و کاربرد آن ها در دکوراسیون منزل

معرفی آینه های دکوراتیو و کاربرد آن ها در دکوراسیون منزل

خانه خود را با آینه‌های دکوراتیو تغییر بده! 

از کاربردهای قدیمی آینه، انعکاس تصویر است که همه ما با این ویژگی تعریف آینه را در ذهن داریم. اما تا به حال به تأثیر جادویی آینه در درخشش خانه فکر کرده‌اید؟ این وسیله به ظاهر ساده، یکی از در دسترس‌ترین لوازم دکوراتیو است که می‌تواند، منزل ما را مثل یک الماس درخشان کند.

یکی از انواع ابزار هنری برای تزیین و دکوراسیون فضای داخلی منزل آینه های تزیینی می باشند که به شکل های مختلف موجود هستند. انواعی از آینه دکوراتیو با ویژگی های متمایز جهت استفاده در انواع فضا و محیط داخلی خانه کاربرد دارند. وجود نقش و نگار مناسب  و تراش های زیبا در طرح های متفاوت عرضه شده برای انواع آینه های تزیینی به شکل مناسب دارای زیبایی چشم نواز می باشد که علاوه بر زیبایی بخشیدن به فضای داخلی خانه به عنوان یک وسیله تزیینی مورد استفاده می باشد.

انواع آینه دکوراتیو

آینه های دکوراتیو به شکل آینه های فانتزی و یا آینه هایی به شکل های گوناگون هندسی با تراش های زیبا و طرح های مختلف عرضه می شوند. انتخاب انواع آینه تزیینی برای استفاده در محیط خانه از جمله اتاق های مختلف، سالن های پذیرایی، سرویس بهداشتی و یا در راهرو به شکلی کاملا سلیقه ای صورت می گیرد. استفاده از متریال باکیفیت و جنس خوب برای ساخت انواع آینه های دکوراتیو زیبایی و شفافیت مناسب را برای این محصول به همراه دارد.

راهنمای خرید و معرفی 23 مدل آینه دکوراتیو زیبا و جذاب با قیمت روز ...

آینه های دکوراتیو دیوارپوش

از آینه میتوان برای پوشش دیوارهای اتاق نشیمن, اتاق پذیرایی, حمام و سرویس بهداشتی در منازل استفاده نمود که اینکار نمای زیباتری به این مکان ها میدهد.

آینه های دکوراتیو گرد

آینه های گرد دکوراتیو از دیگر نمونه آینه هایی هستند که استفاده از آنها در دکوراسیون داخلی منزل نمایی جذاب ایجاد میکند. آینه های گرد در ابعاد متفاوت ساخته میشوند و به صورت تکی یا به شکل مجموعه ای از چند آینه بر روی دیوار نصب میشوند.

آینه های دکوراتیو پازل مانند

استفاده از تکه های آینه در کنار یکدیگر که به صورت پازل مرتب میشوند ایده ای جالب برای تزیین اتاق به شمار میرود. این سبک تزیین در ابعاد و اشکال متفاوت قابل اجرا است و نمایی زیبا در دکوراسیون خانه ایجاد میکند.

آینه های دکوراتیو قدی

گاهی یک آینه بزرگ، تنها چیزی است که برای متحول کردن اتاق و یا هر فضای دیگری مورد نیاز است. آینه هایی با قاب های عریض به طراحی داخلی عمق می دهد و علاوه بر زیبا نمودن دکور فضا باعث بزرگتر جلوه دادن آن نیز میشود.

آینه های دکوراتیو با اشکال متفاوت

آینه ها در اشکال و ابعاد متفاوتی قابل نصب بر روی دیوار هستند. استفاده از این عناصر دکوراتیو به دلیل انعکاس نور محیط باعث زیباتر شدن مکان مورد نظر میشود.

در محیط های گوناگون و انواع خانه های لوکس برای زیبایی بخشیدن به فضا می توان از آینه های دکوراتیو استفاده کرد. انواعی از آینه های دکوراتیو و تزیینی که به صورت پیش ساخته به راحتی قابل نصب در محل مورد نظر می باشند در حجم و اندازه های مختلفی ارائه می گردند. ابعاد متنوع برای آینه های دکوراتیو و همین طور طرح های مختلف با حمل و نصب آسان آینه های تزیینی سبب می شود که این محصول کاربری مناسب خود را داشته باشد. انواع آینه های دکوراتیو برای سرویس بهداشتی منزل و حتی آینه های دکوراتیو سقفی در شکل های مختلف وجود دارند. ارتفاع نصب آینه و همین طورروشنایی مناسبی که با استفاده از آینه های تزیینی در محیط ایجاد می شود محیط را بازتر و فضای داخلی منزل را بزرگتر نشان می دهد از این رو در طراحی و معماری مدرن و انواع دکوراسیون داخلی می توان انواع مناسبی از آینه های دکوراتیو و تزیینی را به عنوان یک نمونه مناسب مورد توجه قرار داد.

آینه کاری دکوراتیو، مدرن باشه یا کلاسیک؟ | چیدانه

استفاده از آینه های دکوراتیو برای تزیین محیط داخلی خانه

استفاده از آینه های دکوراتیو اگرچه برای زینت بخشی به محیط داخلی خانه دارای کاربرد مناسبی می باشد باید همگونی و سازگاری مناسبی با چیدمان داخلی منزل داشته باشد از این رو ارتفاع نصب آینه و همین طور طرح های متفاوت برای قاب آینه های دکوراتیو باید با فضای داخلی مورد نظر هماهنگی داشته باشد.

ایده های جالبی از کاربرد آینه های تزیینی در بازسازی خانه – پروان دکور

کدام یک از آینه‌های دکوراتیو برای منزل شما زیباتر هستند؟

انتخاب اشکال مختلف آینه‌های دکوراتیو بستگی به سلیقه و تناسب آن با دکوراسیون و متراژ خانه‌تان دارد. اگر طرفدار خطوط منظم هستید، تراش‌های مستطیلی و لوزی‌شکل در آینه‌های دکوراتیو مناسب خانه شماست، اما اگر از خطوط شکسته و طرح‌های جسورانه استقبال می‌کنید، سراغ تراش‌های چند ضلعی هندسی بروید که نمایی فوق‌العاده دارد.

اگر ابعاد دیوار مدنظرتان، کوچک است، می‌توانید از قاب‌های خوش‌رنگ‌ولعاب با طرح‌هایی هنرمندانه نیز کمک بگیرید. در غیر این‌صورت، بهتر است برای دیوارهایی با ابعاد بزرگ، از آینه‌های بدون قاب استفاده کنید. همچنین برای ابعاد کوچک، می‌توانید به جای قاب سراغ آینه‌هایی بروید که حاشیه‌ای تراش خورده، با ظاهری شیک و منحصربه‌فرد دارد.

رنگو‌لعاب آینه‌های دکوراتیو متفاوت است و تنوعی از برنزی، شامپاینی و مسی دارد. به لوازم و مبلمان منزل دقت کنید و رنگی متناسب با دکوراسیون و سلیقه خود انتخاب کنید. تاثیر زیبایی آینه‌های دکوراتیو در دکوراسیون منزل، بی‌نظیر است. درواقع در این محصول، ابتدا به وجه زیبایی و دکوراتیو بودن آن توجه شده و از خاصیت انعکاس آن، برای زیبایی خانه استفاده شده است. بهتر است، آینه‌های دکوراتیو در قسمتی نصب شوند که انکاس نور لوسترها با استفاده از این آینه‌ها به درخشان شدن خانه کمک کند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پنج × 7 =