سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

نحوه عملکرد درب اتوماتیک ضد سرقت

درب اتوماتیک ضد سرقت باعث شده سارقان دیگر فرصتی برای ورود به ساختمان شما نداشته باشند. از ابتدای پیدایش بشر تا کنون، امنیت و حفاظت از خود و خانواده و همچنین دارایی یکی از مهم ترین نکاتی بوده است که هر فردی به آن توجه دارد. در واقع هر فرد به طور غریزی سعی در حفظ جان و مال خود دارد. بنابراین این نیاز به حفاظت و امنیت در گذشته وجود داشته و امروزه افزایش یافته است. اما نکته بسیار مهم در حال حاضر این است که فناوری ها ایمنی و در نهایت آرامش را افزایش می دهند.

ما معمولاً فضای ساختمان خود را در برابر سارقان ایمن می کنیم، مثلاً با قرار دادن نرده های محافظ یا نرده های آهنی روی دیوار یا پشت پنجره. اما مهم ترین قسمت ساختمان یعنی درب ورودی ساختمان و درب پارکینگ ها را نادیده می گیریم و فکر می کنیم درب ساختمان هیچ نقشی در جلوگیری از ورود سارقان ندارد. اما توجه به کوچکترین مسئله ایمنی خانه شما را از هر نظر ایمن تر می کند.

درب های اتوماتیک ضد سرقت فقط از چند تکه آهن ساخته نمی شوند. برای افزایش ایمنی و حفاظت از منزل خود باید اصول ایمنی و استانداردهای ایمنی را رعایت کنید. از این رو در این مقاله قصد داریم در مورد درب های اتوماتیک ضد سرقت مهم، محافظت و ایمن سازی ساختمان ها و واحدهای تجاری صحبت کنیم. بنابراین تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

اهمیت استفاده از درب های اتوماتیک ضد سرقت

قبل از بررسی ویژگی ها و مشخصات مورد نیاز برای انواع درب اتوماتیک گاوصندوق باید اهمیت آنها را مشخص کنیم. با دانستن این کاربردها می توانید به صورت خودکار با اهمیت این درب ها آشنا شوید. اگرچه بسیاری از ما حتی با شنیدن این موارد از استفاده از این درب غافل می شویم، اما فراموش نکنید که حادثه خبر نمی کند. این تصور که دزدی و سرقت برای شما اتفاق نمی افتد و به سراغ شما نمی آید یک باور بسیار پوسیده و قدیمی است. اکنون هر ساختمانی می تواند در معرض این خطرات قرار گیرد. امن ترین ساختمان ها بانک ها هستند که همیشه مورد حمله سارقان قرار می گیرند. بنابراین رعایت این نکات می تواند درصد بالایی از ایمنی ساختمان شما را حفظ کند.

اگر به اخبار روزنامه ها و مجلات نگاه کنید و ماجرای سرقت های بزرگ را مرور کنید متوجه می شوید که وجود درب اتوماتیک شیشه ای ضد سرقت چقدر می تواند مهم باشد. هزینه کردن برای امنیت هرگز هزینه اضافی نبوده و نیست. بنابراین صرف هزینه برای تهیه این گونه درها نه تنها امری ضروری بلکه یک ضرورت اجتناب ناپذیر در دنیای امروز است.

فراموش نکنید که دزدهای امروزی دیگر از دیوارها بالا نمی روند و جوراب سر نمی کنند. دزدی نیز مانند تمامی بخش‌های زندگی بشر، دستخوش تحولات چشمگیری شده و ابزارهای مورد استفاده توسط این از خدا بی‌خبران پیشرفت چشمگیری داشته است. بنابراین تنها راه مقابله با آن ها استفاده از فناوری های جدید و به روزی است که به این افراد امکان باز شدن و عبور کمتر می دهد. استفاده از درب های اتوماتیک ضد سرقت را حتما در اولویت قرار دهید تا هیچ نقطه شگرفی در ساختمان و پارکینگ برای آن ها باقی نگذاشته باشید.

نحوه عملکرد درب اتوماتیک ضد سرقت

درب های اتوماتیک ضد سرقت عموماً به گونه ای طراحی می شوند که در مواقع عادی مانند درب اتوماتیک معمولی، زمانی که فرد در خانه یا محل کار است و ویژگی های امنیتی و حفاظتی آن در غیاب شخص عمل می کند. خانه یا محل کار فعال می شود. در واقع درب اتوماتیک ضد سرقت در حالت عادی تمامی عملکردهای درب اتوماتیک معمولی مانند درب اتوماتیک کشویی را دارد اما در مواقع دیگر مانند ساعات غیر اداری از ورود افراد ناشناس جلوگیری می کند. این نوع درب اتوماتیک نوعی حفاظت امنیتی بسیار بالا در برابر سارقان ایجاد می کند که عبور از آن بسیار سخت است.

 نحوه عملکرد درب اتوماتیک ضد سرقت

درب اتوماتیک ضد سرقت به گونه ای برنامه ریزی شده است که در مواقع خاص مانند شب به صورت خودکار قفل می شود و از هرگونه سرقت و خرابکاری جلوگیری می کند. درب‌های اتوماتیک ضد سرقت مدرن‌تر نیز مجهز به سنسورهای هشدار هوشمند هستند که در صورت متوسل شدن سارقان به زور برای شکستن و آسیب رساندن به در و شروع به زدن آلارم و آژیر، فعال می‌شوند. علاوه بر این، سیستم های دزدگیر مدرنی که بر روی درب های اتوماتیک ضد سرقت نصب می شوند، می توانند سیگنال های هشدار دهنده را به سازمان های انتظامی و همچنین مالک ساختمان ارسال کنند.

کاربردهای درب اتوماتیک ضد سرقت

در کجا می توان از درب اتوماتیک ضد سرقت استفاده کرد؟ برای بررسی کاربرد درب های اتوماتیک ضد سرقت باید با تنوع این محصول آشنا باشید.درب های شیشه ای ساخته شده با شیشه سکوریت تنها درب های اتوماتیکی نیستند که با آن روبرو هستید. استفاده از این نوع درب ها در قسمت های مختلف ساختمان ها اعم از اداری، مسکونی و حتی تجاری کاربرد دارد. برخی از مهمترین کاربردهای این نوع درب به شرح زیر است:

درب اتوماتیک شیشه ای ضد سرقت ساختمان های تجاری و اداری

ورودی ساختمان های تجاری از جمله بانک ها، مغازه ها، بازارها، سوپرمارکت های بزرگ و مواردی از این دست نیاز مبرمی به درب اتوماتیک ضد سرقت دارند. بدون استفاده از این نوع درب ها به نظر می رسد چیزی در محیط این ساختمان ها کم شده است. همچنین استفاده از این درب ها در بیمارستان ها و ساختمان های پرتردد کاملا ضروری است.

درب ورودی لابی ساختمان های مسکونی و برج ها

ساختمان هایی با لابی ها و ورودی های شیک نیاز به استفاده از درب های اتوماتیک ضد سرقت دارند تا هم زیبایی و جذابیت محیط را حفظ کنند و هم امنیت فضا را حداکثر کنند. ترکیب زیبایی و سکوریتی باعث می شود استفاده از درب های اتوماتیک معمولی برای چنین فضاهایی مناسب نباشد.

درب پارکینگ ها

یکی از نقاط ضعف عمده در ساختمان های مسکونی، اداری و حتی تجاری درب ورودی پارکینگ می باشد. دو ویژگی اصلی برای درب های مورد استفاده در جلوی پارکینگ ها مورد نیاز است. اولا ایمنی و امنیت و دوم راحتی دو عاملی هستند که بیشترین تاثیر را در انتخاب درب ورودی پارکینگ دارند. عدم توجه به این دو عامل باعث می شود که کاربران این قسمت از ساختمان را به نقطه شعف زیادی تبدیل کنند و دندان طمع دزدان را برای ورود از این درها تیز کنند. اگر فکر می کنید که آنها قادر به تشخیص این نقاط ضعف نیستند، سخت در اشتباه هستید. درب اتوماتیک ضد سرقت تنها نمونه درب است که می تواند امنیت بسیار خوبی را برای ورودی پارکینگ حفظ کند و رفاه ساکنین را نیز در نظر بگیرد.

درب پارکینگ ها

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هفت + 8 =