سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
صنعت شیشه سائوپائولو

نمایشگاه صنعت شیشه سائوپائولو

نمایشگاه صنعت شیشه سائوپائولو از ۰۴ الی ۰۷ فروردین ۱۴۰۰ در شهر سائو پائولو کشور برزیل برگزار می گردد. نمایشگاه صنعت شیشه سائوپائولو از مهمترین رویدادهای این صنعت در آمریکای جنوبی محسوب می شود. هدف اصلی نمایشگاه صنعت شیشه سائوپائولو فراهم نمودن فضایی راهبردی برای ارتباط با دیگران، تبادل تجربیات و ایجاد کسب و کار فعالان مهم در این بازار که در جستجوی راهکارها و کاربردهای جدید برای شیشه هستند، می باشد. ١٣٠٠٠ کارشناس برجسته در این رویداد برتر صنعت شیشه آمریکای لاتین حضور می یابند. این بدان معناست این بازدیدکنندگان همگی مشتریان بالقوه برای شرکت کنندگان نمایشگاه صنعت شیشه سائوپائولو به شمار می آیند. این واقعیت که این رویداد مدت ٢٠ سال در حال برگزاریست نیز خود گویای این مطلب است. همچنین این رویداد قطعا از مزایای نزدیکی به بزرگترین بازارهای آمریکای لاتین از جمله برزیل و آرژانتین نیز بهره مند می باشد.

دلایل شرکت در نمایشگاه صنعت شیشه سائوپائولو ٢٠٢٠:

با نگاهی به رشد بازار این بخش، نمایشگاه صنعت شیشه سائوپائولو به عنوان مکانی برای خلق تجربه ها، ارتباط افراد و تبادل اطلاعات محسوب می گردد و همانند کانال ارتباطی میان شرکت ها و دست اندرکاران این صنعت عمل می نماید.

نمایشگاه دوره پیشین با شرکت حدود ٢٠٠ برند و حضور بیش از ١٣٠٠٠ متخصص برگزار گردیده است.

بخش های نمایشگاه شیشه سائوپائولو ٢٠٢٠:

  • فناوری تولید/ساخت شیشه
  • فرآوری و پرداخت شیشه
  • ابزارها، قطعات یدکی و تعمیر و نگهداری
  • فناوری کنترل فرآیند برای شیشه و ماشین های فرآوری شیشه
  • انرژی خورشیدی، عایق حرارتی شفاف
  • فناوری های شیشه نمایش و لیزر

چرا باید از نمایشگاه شیشه برزیل ٢٠٢٠ بازدید نمود؟

این رویداد بزرگترین نمایشگاه تجاری شیشه، پنجره و تجهیزات مربوطه در آمریکای لاتین است. نمایشگاه صنعت شیشه سائوپائولو بهترین فرصت دیدار با هزاران مشتری احتمالی همراه با محصولات و فناوری جدید در فضای فروش پویا می باشد.

رویداد همزمان با نمایشگاه صنعت شیشه آمریکای جنوبی ٢٠٢٠:

مجموعه جهانی نمایشگاهی R+T برای کرکره، در/ گیت و سیستم های آفتابگیر در برزیل برگزار می گردد. این رویداد برای اولین بار بهترین فناوری ها، اخبار و روند پروژه های کرکره، در، گیت و سیستم های آفتابگیر را برای بازار آمریکای جنوبی ارائه می نماید.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 1 = پنج