سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

نکات مهم پیش از خرید آینه دکوراتیو

قبل از خرید آینه دکوراتیو باید به چه مواردی توجه کنیم؟


  • انتخاب فضای برای نصب آینه دکوراتیو:

طبیعی است که قبل از هر گونه انتخابی، باید فضای مناسب برای نصب آینه دکوراتیو در نظر گرفته شود. این فضا می‌تواند با توجه به نیازها و نوع دکوراسیون محیط شما انتخاب شود. همچنین باید دقت شود که محل انتخاب شده، کمترین چالش و مزاحمت را برای نصب آینه دکوراتیو ایجاد کند.


  • نوع کاربرد آینه دکوراتیو در محیط شما:

طبیعتاً کاربرد آینه دکوراتیو نقش زیادی در انتخاب آن برای محیط مربوطه خواهد داشت. مثلاً اگر این آینه برای اتاق خواب انتخاب می شود، نوع آن با آینه دکوراتیو دیگری که برای پذیرایی منزل انتخاب می شود فرق خواهد داشت. یا به عنوان نمونه اگر آینه دکوراتیوی برای محیط کار انتخاب شود باید با آینه هایی که برای منزل انتخاب می شود، تفاوت داشته باشد.


  • بودجه و قیمت مورد نظر برای انتخاب آینه دکوراتیو:

قبل از هر خریدی همیشه باید به بودجه مربوط برای انتخاب دقت کرد. خوشبختانه آینه های دکوراتیو ما از بازه ‌های قیمتی مختلفی برخوردارند و متناسب با بودجه موردنظر شما میتوانند انتخاب شوند.


  • اندازه آینه دکوراتیو:

اندازه آینه دکوراتیو با توجه به موارد مختلفی تعیین می ‌شود. مثلاً اینکه در محیط، چقدر فضای خالی وجود دارد؟ یا اینکه قرار است آینه عمودی نصب شود یا افقی؟


  • شکل آینه دکوراتیو:

آینه دکوراتیو از انواع و اقسام مختلفی برخوردار است. اَشکالی که با توجه به دکوراسیون شما میتوانند انتخاب شوند.

 


  • رنگ آینه:

امروزه در همه منازل و محیط ها، هارمونی و هماهنگی رنگ بسیار توجه است. آینه های دکوراتیو نیز از این موضوع مستثنی نیستند. بنابراین در انتخاب رنگ آنها بهتر است به هماهنگ بودنش با رنگ محیط توجه شود. این کار یکی از ظریف ترین قسمت های انتخاب آینه دکوراتیو است. چرا که می تواند تاثیر بسیار زیادی در نتیجه کار داشته باشد.

 


  • نصب آینه دکوراتیو:

تمامی آینه های دکوراتیو به صورت چند تکه هستند و دقت در نصب آنها بسیار در نتیجه نهایی موثر است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + نُه =