سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

چند ترفند مهم برای بهره بیشتر از آینه دکوراتیو


  • استفاده از آینه بزرگ برای فضاهای کوچک

آینه های بزرگ می توانند عمق زیادی به فضاهای کوچک بدهند. این کار، گزینه بسیار مناسبی برای مکان هایی هستند که ما می ‌خواهیم آنها را بزرگتر از آنچه که هستند، نشان بدهیم. مثلاً اگر یک آینه بزرگ را در اتاق کوچک نصب کنیم به راحتی می توانیم آن اتاق را بزرگ تر جلوه دهیم. همچنین این کار باعث جذاب تر شدن آن محیط نیز می‌شود.

 


  • کشتن آینه دکوراتیو

ما باید مطمئن شویم که آینه دکوراتیو را در مکانی نصب می کنیم که دیده شود. به معنی ساده تر، آینه را نباید در جایی که نقطه کور محسوب می‌شود نصب کرد. این کار باعث می ‌شود که آینه هیچ کاربردی برای ما نداشته باشد و عملا سودش را از دست بدهد. به بیانی دیگر، آینه کاری ما کشته می شود.

 


  • استفاده از آینه دکوراتیو در نقطه مرکزی

در واقع هر چقدر تلاش کنیم که آینه را در نقطه ثقل محیط یا کانون آن قرار دهیم کارآیی آینه دکوراتیو ما بیشتر خواهد بود. این کار علاوه بر وسعت بخشیدن به محیط، باعث ایجاد حس تازگی نیز در آن محیط می شود.

 


  • استفاده بیش از حد از آینه در اتاق خواب ممنوع!

آیینه همان طور که باعث جلوه بخشیدن و زیبایی می شود، استفاده نابجایش باعث شلوغی و درهم برهم شدن محیط نیز می شود. پیشنهاد ما به شما این است که برای انتخاب آینه دکوراتیو در اتاق خواب تان دقت لازم را به خرج دهید. در این مسیر مشاوران ما می توانند کمک زیادی به شما بکنند.

 


  • رابطه فنگ شویی با نصب آینه دکوراتیو

در تعریف خلاصه فنگ شویی آمده است که فنگ شویی یک فن و فلسفه از چین باستان است که برای پیدا کردن دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیا در مکان‌های مختلف مورد بهره برداری قرار می گیرد. جالب است که یکی از ابزارهایی که برای فنگ شویی استفاده می‌شود آینه می باشد.

در واقع اگر بخواهیم به صورت خلاصه بیان کنیم، باید بگوییم که ما باید به گونه ای طراحی داخلی منزل مان را انجام دهیم که بیشترین هماهنگی و هارمونی را داشته باشد. و بیشترین بهره را به لحاظ فنگ شویی برای ما داشته باشد. در این میان استفاده از آینه دکوراتیو می ‌تواند کمک به سزایی به ما بکند. لازم به ذکر است استفاده نابجا و نادرست از این مدل دکوراسیون نتیجه عکس خواهد داد.


  • استفاده از تکه های کوچک آینه روی وسایل

یکی دیگر از راهکارهایی که می تواند مورد استفاده قرار بگیرد، نصب آینه بر روی وسایل مختلف است. به عنوان مثال نصب آینه روی یک میز کوچک در آشپزخانه یا نصب آینه بر روی درهای کمد و کابینت. البته باید مد نظر باشد که استفاده بیش از حد از این ترفند نمی تواند مطلوب باشد.

 


  • قرار ندادن آینه روبروی پنجره

در هنگام نصب آینه باید به این مورد دقت شود که آینه ما نور کافی را بگیرد. با این کار آینه دکوراتیو می‌تواند بازتاب نور مناسبی داشته باشد، اما قرار دادن آینه، دقیقاً در مقابل پنجره توصیه نمی‌شود. زیرا در آن صورت آینه، بازتاب تصاویر محیط بیرون را در داخل خانه نمایش می دهد. این منعکس شدن همیشگی تصاویر بیرونی، باعث تشویش ذهنی و ورود همه گونه انرژی به داخل منزل می شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 8 = سیزده