کدام درب های اتوماتیک شیشه ای برای برج یا مجتمع مناسب است؟

درب اتوماتیک شیشه ای:اولین چیزی که مشتریان و بازدیدکنندگان دفتر کار یا مرکز تجاری با آن مواجه می شوند چیست؟ طبیعتا درب ورودی! و امروزه این درب ورودی، در بسیاری از فضاهای تجاری از متریال شیشه ساخته می شود تا حداکثر تاثیر مثبت را روی افراد به جای بگذارد. در واقع این المان ها جلوه ای شیک و مدرن به ساختمان شما می بخشند. بنابراین بیایید با ویژگی ها، مزایا و سبک های درب اتوماتیک شیشه ای بیشتر آشنا شویم و بررسی کنیم کدامیک برای برج ها و مجتمع ها مناسبند.

درب های اتوماتیک شیشه ای - متین هوشمند | سازنده سایبان و کرکره برقی

برای اطلاع از قیمت انواع درب اتومات شیشه ای و مشاهده نمونه کارها تنها کافی است به سایت   شرکت ایمن جام پیروزان  به آدرس www.piroozanshop.com مراجعه نمایید.

درب مناسب ساختمان های بزرگ

تحقیقات نشان می دهد که مصرف کنندگان درب های اتوماتیک شیشه ای، ارزش زیادی برای این المان ها قائل هستند. تقریبا 99 درصد مصرف کنندگان، درب های اتوماتیک را نسبت به درب های دستی ترجیح می دهند و این گزینه ها به دلیل مزایای فراوانشان، محبوبیت بالایی دارند. از مهمترین مکان هایی که باید درب اتوماتیک شیشه ای داشته باشند می توان به بیمارستان ها، فرودگاه ها، هتل ها، مراکز خرید، مجتمع ها و فروشگاه های خرده فروشی اشاره کرد.

باید گفت درب های اتوماتیک شیشه ای، راحتی را برای مخاطبان فراهم می کنند و بدون نیاز به کلنجار رفتن با دستگیره سنگین درب، به طور خودکار باز و  بسته می شوند. بنابراین استفاده از آنها بسیار آسان است و به خصوص برای افراد مسن یا معلول و همچنین برای کسانی که چمدان سنگین یا کودکشان را حمل می کنند بسیار ایده آل است.

از فواید دیگر این المان ها، می توان به جریان ترافیک و رفت و آمد بی دردسر و آسان اشاره کرد. به خصوص در طول ساعات شلوغی در فروشگاه های خرده فروشی یا مراکز خرید، به عبور و مرور مشتریان کمک کرده و در صورتی که عرض وسیع و مناسبی برای این درب های اتوماتیک شیشه ای در نظر گرفته شده باشد، مانع از ازدحام می شوند.

بسیاری از شرکت های سازنده، درب های اتوماتیک شیشه ای سفارشی تولید می کنند که به ویژگی های ایمنی مجهز هستند. این ویژگی ها شامل سنسورها، تایمرها و کنترل از راه دور بی سیم است که به شما امکان می دهد درب ها را بدون حضور فیزیکی تان در محل، نظارت و یا قفل کنید. آنها خیال شما را راحت می کنند که دفتر کار یا بیزینس شما در امنیت کامل قرار دارد.

جالب است بدانید این درب های اتوماتیک شیشه ای، از بسیاری جهات در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند و هزینه های گرمایش و سرمایش ساختمان را کاهش می دهند. زیرا درب ها فقط در زمانی باز می شوند که کسی وارد می شود و بعد از عبور او نیز بسته می شوند. بنابراین احتمال باز ماندن درب ها و هدر رفتن تهویه هوا یا اثرات سیستم های گرمایش و سرمایش ساختمان را از بین می برند.

درب های اتوماتیک شیشه ای ساختمان و اجزای آنها فروش درب اتوماتیک

علاوه بر تمام این مزایا، درب های اتوماتیک شیشه ای تصویری بهتر از تجارت شما ارائه می دهند. این المان ها، این تصور را ایجاد می کند که شما به مشتریان خود اهمیت داده و خدماتی عالی و باکیفیتی به آنها ارائه می دهید. درب اتوماتیک شیشه ای با موارد زیر آشناست و می توان به موارد زیر آشنا کرد.

اصول ساخت انواع درب اتوماتیک شیشه ای

به طور کلی درب های اتوماتیک شیشه ای در سبک های مختلفی ارائه می شوند. ماهیت کاربرد، مهمترین عامل در تعیین نوع سبک درب اتوماتیک شیشه ای است و انواع درب اتوماتیک برای هر کاربردی مناسب نیستند. در واقع باید جریان ترافیک مورد نظر، انواع معمول کاربران، فضای موجود و نیازها یا موارد زیبایی شناسانه ای که در اولویت قرار دارند را باید در این رابطه مدنظر داشت.
به علاوه از لحاظ ساختار، درب های اتوماتیک شیشه ای دارای اجزای مکانیکی و الکتریکی متنوعی هستند که از مهمترین آنها می توان به اپراتور درب شیشه ای، کنترل باکس، کلید تعیین وضعیت، چشمی، سنسور، ریل و کاور، تسمه و تسمه گیر، موتور، قفل مگنتی درب، پانل های شیشه ای و فریم ها اشاره کرد.

درب اتوماتیک شیشه‌ای

نوع شیشه ای که برای اجرای درب های اتوماتیک شیشه ای انتخاب می کنید می تواند در تعیین هزینه این پروژه نقشی تعیین کننده داشته باشد. چنین شیشه ای باید در برابر ضربه و حرارت مقاوم بوده، عناصر و افراد در فضای داخلی ساختمان را از اشعه مضر فرابنفش خورشید محافظت کند، به بالا رفتن بهره وری انرژی کمک کرده و در عین حال قابلیت عبور کامل و ایده آل نور طبیعی را به محیط درون داشته باشد.

حتی توصیه می کنیم در صورت امکان از شیشه های دوجداره برای این کار استفاده شود تا بتوانید به نحوی مطلوب در هزینه های سرمایش و گرمایش صرفه جویی کنید. و اما باید گفت معمولا از شیشه سکوریت برای ساخت درب های اتوماتیک شیشه ای استفاده می شود زیرا این نوع شیشه، تمام قابلیت های ذکر شده را همراه با امنیت بسیار بالا برای مالکین و ساکنین به ارمغان می آورد.

رای ثبت سفارش انواع مختلف شیشه، یراق آلات و درب شیشه ای و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.