سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
هزینه جابه جایی شیشه

هزینه جابه جایی شیشه در طبقات مختلف یک ساختمان

هزینه جابه جایی شیشه در طبقات مختلف یک ساختمان

در این صفحه از جابه جایی شیشه در راه پله با موارد زیر آشنا می شوید:

  • هزینه جابه جایی شیشه در طبقات
  • عوامل تاثیرگذار در هزینه جابه جایی شیشه
  • نکات ایمنی برای برای جابه جایی شیشه در طبقات

هزینه جابه جایی شیشه در طبقات

هزینه جابه جایی شیشه در طبقات ساختمان به عوامل مختلفی بستگی دارد. همه می دانیم که شیشه المانی است شکستنی، بنابراین هر وقت یک جسم شیشه ای را حرکت می دهیم و جابجا می کنیم این احتمال وجود دارد که بشکند و یا دچار خراش شود. در واقع ریسک جابجایی شیشه بسیار بالاست.

گفتنی است که شیشه در طرح ها و انواع و جنس های مختلفی عرضه می شود که از قیمت های متفاوتی برخوردارند. برخی از این انواع، آسیب پذیرتر از سایرین هستند و یا وزن بیشتری دارند و لازم است که با دقت و هوشمندی بالاتری جابجا شوند. آنچه مسلم است این است که برای قیمت گذاری و تعیین هزینه جابه جایی شیشه در طبقات ساختمان، نمی توان عوامل موثر در این جابجایی را نادیده گرفت. پس بیایید عمیق تر با این مساله برخورد کنیم و با مهمترین این عوامل آشنا شویم.

عوامل موثر در تعیین هزینه جابه جایی شیشه در طبقات 

تعیین هزینه جابه جایی شیشه در طبقات، یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان و شرکت های ارائه دهنده خدمات شیشه ای است. به هر حال در پروژه های ساختمانی، خواه شیشه های پنجره را بخواهید جابجا کنید و یا شیشه بالکن و پرده شیشه ای و یا تصمیم بگیرید نرده های شیشه ای یا درب دوش حمام و آیینه هایی را در بین طبقات یک ساختمان حرکت دهید و جابجا کنید، این امر کاری ُپرزحمت به شمار می آید.

به علاوه در صورت شکسته شدن و آسیب دیدن شیشه، ممکن است شرکتی که خدمات شیشه ای به شما ارائه داده، متعهد به بازسازی آن باشد و این کار بسیار زمانبر است. این بازسازی و حمل مجدد، هزینه جابه جایی شیشه در طبقات ساختمان را افزایش می دهند.
وزن یک شیشه در تعیین مشخصه های حمل و نقل، یک مولفه اساسی محسوب می شود. البته این وزن، به پارامترهای دیگری نظیر ابعاد و حجم شیشه نیز بستگی دارد و این پارامترها هر کدام روی هزینه جابه جایی شیشه در طبقات یک ساختمان تاثیر گذار هستند. همچنین متراژ پروژه شما نیز، در این امر در نظر گرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است چنانچه ابعاد و وزن شیشه بالا باشد، نیاز است که بیش از یک نفر به جابجایی آن کمک کنند، بنابراین تعداد حمل کنندگان نیز روی هزینه جابجایی شیشه در طبقات تاثیر می گذارد و آن را افزایش می دهد.

عامل مهم دیگر در تعیین هزینه، این است که ساختمان چند طبقه است و شیشه قرار است به کدام طبقه انتقال پیدا کند؟ آیا برای جابجایی می توان از آسانسور استفاده کرد و یا این که ابعاد و حجم شیشه این اجازه را نمی دهند و لازم است آن را از پلکان بالا برد؟ به هر حال برخی شرکت ها، فرمول مشخصی برای محاسبه هزینه جابجایی شیشه در طبقات ساختمان دارند و یکسری از عوامل ذکر شده را در نظر می گیرند و برخی را نیز لحاظ نمی کنند.

شرکت ایمن جام پیروزان، ارائه دهنده انواع خدمات شیشه ای از جمله شیشه بالکن، پارتیشن تاشو و جمع شو، پارتیشن شیشه ای اداری و درب شیشه ای، ضمن ساخت و نصب المان های مربوطه، پشتیبانی قابل توجهی از خدماتش به عمل می آورد و شما را در این امر تنها نخواهد گذاشت. تجربه و رضایت مشتریان از ارائه انواع شیشه ها نظیر شیشه سکوریت، شیشه میرال، شیشه سندبلاست شده با کیفیتی بسیار بالا از سوی شرکت ایمن جام پیروزان گواهی بر این مدعاست. خصوصا اینکه تعیین هزینه جابه جایی شیشه در طبقات از سوی این شرکت، به نحوی کاملا مسئولانه و منصفانه صورت می گیرد.

 

نکات ایمنی برای جابجایی شیشه در طبقات ساختمان

رعایت نکات ایمنی برای حمل و نقل شیشه، می تواند به موفقیت در این کار و عدم نیاز به بازسازی خرابی ها کمک کند و در نتیجه تاثیر مطلوبی در تعیین هزینه جابجایی شیشه در طبقات ساختمان خواهد داشت تا هم رضایت مشتریان و هم کارفرما تامین شود.

برای جابجایی شیشه لازم است در ابتدا برای مسیر، برنامه ریزی شود و مشخص شود که دقیقا چگونه شیشه از کامیون به محل نصب رسانده خواهد شد. در داخل ساختمان، باید دقت شود که شیشه به هیچ وجه با زمین برخورد نکند. این کار باید با دقت و حوصله و بدون عجله و دویدن انجام شود و هر المانی که ممکن است به شیشه برخورد کند، از مسیر جابجایی برداشته شود. هیچ چیز مهمتر از این نیست که شرایط احتمالی شکستن، قبل از وقوع در نظر گرفته شوند و از مسیر حذف شوند. رعایت این اصول و انتقال هوشمندانه شیشه است که می تواند هزینه جابه جایی شیشه در طبقات را مشخص کند.

حمل شیشه معمولا به صورت عمودی صورت می گیرد و در صورت لزوم از دستکش های پلاستیکی استفاده می شود که احتمال سُر خوردن شیشه را ضمن حمل و جابجایی کاهش می دهد و به حفظ تعادل در طول مسیر کمک می کند. به علاوه برای افزایش سطح ایمنی شیشه و محافظت در برابر خراش، بهتر است سطح آن  با پارچه یا ورق های بسته بندی فوم نازک پوشانده شوند.

ترجیحا در صورت امکان و برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و کاهش هزینه جابه جایی شیشه در طبقات، بهتر است کل مسیر با عناصر نرم و انعطاف پذیر نظیر پارچه و پنبه و پوشال پوشانده شود. به علاوه کودکان و حیوانات خانگی باید از مسیر جابجایی شیشه در طبقات دور شوند. در غیر این صورت آنها در معرض خطراتی قرار خواهند گرفت و همچنین کیفیت کار جابجایی کاهش می یابد، زیرا حمل کنندگان باید علاوه بر شیشه و مسیر به این موارد نیز تمرکز داشته باشند.

منابع:
https://www.remodeling.hw.net/business/tips-for-moving-glass-staging-glass-storing-glass-installing-glass

The trick to transporting glass


https://askinglot.com/how-do-you-lift-a-heavy-glass-table-top

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− سه = 5