سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

پیشرفت در فناوری ایمنی درب اتوماتیک

پیشرفت روزافزون تکنولوژی و فناوری باعث شده تا تمامی عناصر پیرامون انسان با تکنولوژی همراه شوند. فناوری ها نه تنها در تلفن های همراه و یا در سیستم ماشین لباسشویی و سیستم های اتوماتیک در کارخانه ها برای راحتی و آسایش کار شما تعبیه شده است، بلکه برای افزایش ایمنی و آرامش خاطر شما نیز استفاده شده است. یکی از خدماتی که تکنولوژی به بشریت ارائه کرده است، ارائه درب اتوماتیک ضد سرقت است. وجود برد الکترونیکی و سنسور در این نوع درب اتوماتیک باعث شده است که درب ورودی ساختمان با چند تکه تخته آهنی که با پیچ و لولا به هم متصل شده و تعویض می شود از حالت قدیم خارج شود و درب اتوماتیک ریموت دار جایگزین آن شود.

اما نکته ای که بسیار مهم است این است که اکثر خانه ها و ساختمان ها از همان درهای قدیمی استفاده می کنند. بنابراین وقتی سارق وارد خانه آنها می شود، سوالی که به ذهنشان خطور می کند این است که با وجود تدابیر امنیتی که بر روی دیوار یا استفاده از درب آکاردئونی یا حتی گاوصندوق انجام داده ایم، سارق چگونه وارد خانه شده است. آنها یک نکته بسیار مهم را فراموش کرده اند. این نکته مهم امنیت درب ورودی ساختمان و درب پارکینگ می باشد. شما درهای خانه خود را قفل نکرده اید، پس چرا انتظار دارید دزد وارد خانه شما نشود؟

مزایای استفاده از درب اتوماتیک ضد سرقت

در استفاده از انواع درب اتوماتیک ضد سرقت می توانید انتظار مزایای زیر را داشته باشید.

• طرح های زیبای درب اتوماتیک ضد سرقت

درب اتوماتیک ضد سرقت تنها امنیت و حفاظت از ساختمان و منزل شما را تامین می کند. بلکه با طرح ها و مدل های جذاب و جالبی که در بازار موجود است نمای ساختمان شما را منحصر به فرد و زیبا جلوه می دهد. بنابراین استفاده از درب های اتوماتیک ضد سرقت، حفاظت و زیبایی را در عین حال برای ساختمان شما به ارمغان می آورد.

از آنجایی که درب ورودی ساختمان اولین عنصری است که فرد با آن مواجه می شود، پس باید به جنبه های زیبایی نیز توجه کرد. درب های اتوماتیک ضد سرقت در رنگ ها و مدل های مختلف موجود می باشد که می تواند پاسخگوی هر سلیقه ای باشد.

•    امنیت بالا

شرط اساسی صلح امنیت است. بنابراین برای اینکه شما امنیت را به خانه خود بیاورید و در نهایت آرامش داشته باشید، کافی است از فناوری های امنیتی برای خانه خود استفاده کنید. مطمئناً هیچ کس نمی خواهد منابع خود را در چند ساعت به دست سوء استفاده کنندگان هدر دهد. دستاوردی که باید سال ها روی آن کار کرد تا نیازهای اولیه زندگی برآورده شود.

بنابراین، شما باید حفاظت و ایمنی ساختمان خانه خود را جدی بگیرید. اما در نظر داشته باشید که هر فناوری که وارد بازار می شود به معنای ایمنی 100 درصدی ساختمان شما نیست، بلکه باید استانداردهای لازم را داشته باشد. همانطور که از قدیم گفته اند هر دور گردو نیست. همچنین باید به این نکته توجه کنید که هر بست و هر قفلی به معنای امنیت ساختمان شما نیست.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک ضد سرقت

• دوام و طول عمر

یکی از مهمترین مزیت های درب اتوماتیک ضد سرقت عمر طولانی این درب ها می باشد. از آنجایی که دوام و ماندگاری یک محصول در هنگام خرید بسیار مهم است، بنابراین برای خرید درب اتوماتیک ضد سرقت باید به کیفیت و دوام بالای آن نیز توجه کرد. برای اینکه درب اتوماتیک ضد سرقت شعار ایمنی خود را تثبیت کند باید بتواند ویژگی های اولیه هر محصول را داشته باشد.

• رفاه

همچنین کاربران می توانند به راحتی از این نوع درب عبور کنند.

امنیت درب اتوماتیک پارکینگ ضد سرقت

با توجه به اینکه برای دستیابی به ایمنی استاندارد باید به تک تک جزئیات ساختمان توجه شود، بنابراین درب اتوماتیک پارکینگ نیز باید دارای تدابیر شدید امنیتی باشد. چرا که سارقان معمولا برای ورود به خانه از گیت های پارکینگ استفاده می کنند، حتی اگر قصد ورود به خانه را نداشته باشند، می توانند نقشه شوم خود را با سرقت از انبار یا وسایل داخل خودرو اجرا کنند. بنابراین می توانید با خرید درب ضد سرقت اتوماتیک پارکینگی، سارقان را ناامید کنید.

 


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


نکات برجسته درب اتوماتیک پارکینگ ضد سرقت

• با توجه به اینکه پارک با استفاده از ریموت کنترل می شود، بنابراین این سارقان نمی توانند به راحتی از درب پارکینگ عبور کنند، زیرا هیچ دستگیره مکانیکی برای ورود و خروج آنها وجود ندارد و تنها راهی که می توان از درب پارکینگ عبور کرد ریموت است در جیب شماست.
• استفاده از کدهای مخصوص برای برقراری ارتباط بین ریموت و همچنین درب اتوماتیک پارکینگ: زبان ارتباط ریموت با درب پارکینگ از طریق کد می باشد. در واقع درب پارکینگ از طریق کدی که از قبل روی آن تنظیم شده است، کد را دریافت کرده و سپس باز می شود.
در طراحی های جدید درب های ضد سرقت اتوماتیک پارکینگی از سیستم کدگذاری پیشرفته تری استفاده شده است. در سیستم های جدید درب اتوماتیک پارکینگی هر بار کد خاصی به درب اتوماتیک ارسال می شود و سپس درب طبق آن کد باز و بسته می شود.

جمع بندی درب اتوماتیک ضد سرقت

هدف از اعمال تدابیر امنیتی و استفاده از حفاظ دیواری یا درب ضد سرقت و همچنین درب اتوماتیک ضد سرقت این است که منزل، محل کار و اموالتان را از دست سارقان فرصت طلب در امان نگه دارید. بنابراین باید به فاکتورها و معیارهای خرید خوب درب ضد سرقت اتوماتیک توجه کنید.

درب اتوماتیک ضد سرقت

برای اینکه بتوانید با خیال راحت از خانه خود خارج شوید و به مسافرت و یا حتی سر کار بروید باید بتوانید با کمک این تجهیزات امنیتی خانه خود را ایمن کنید. اما اگر قرار است در هنگام مسافرت یا محل کار نگران ایمنی خانه یا فرزندان کوچک خود باشید، آن تجهیزات امنیتی هیچ فایده ای ندارند. زیرا هدف از محافظت از درب ورودی ساختمان شما این است که دیگر نگران ورود افراد غیرمجاز به خانه نباشید.

 


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


منبع:​mrsmartco

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سه + = 5