سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

تاثیرات پارتیشن اداری بر محیط

پارتیشن از محبوب ترین دستاوردهای سال های اخیر می باشد. این سازه ها در صنعت ساخت و ساز و دکوراسیون داخلی بسیار تاثیرگذار واقع شده است. پارتیشن نوعی سازه کاربردی به منظور تفکیک فضا می باشد که در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از اصلی ترین کاربردهای پارتیشن، در شرکت ها و ادارات می باشد. به این صورت که پارتیشن اداری علاوه بر تفکیک فضا باعث زیباسازی دکوراسیون داخلی فضای داخلی می شود.

پارتیشن اداری نوعی پارتیشن از جنس شیشه و یا ترکیب دیگر متریال با شیشه می باشد که در طرح ها، رنگ ها و ابعاد مختلفی قابل ساخت و اجرا می باشد. این پارتیشن ها دارای خصوصیات ومزایای متفاوتی بوده و از این رو می توان آن را در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار داد.

پارتیشن ها این امکان را برای شما فراهم می سازند که بدون اینکه دیواری تخریب شود، فضا را به بخش های مختلفی تبدیل کرده و در زمان دلخواه نیز تغییر دکوراسیون داده و بخش ها را بزرگ یا کوچک تر کنید. از این رو برای ادارات که در مواقع زیادی نیاز به تغییر دکوراسیون دارند، انتخابی عالی می باشد.

بسیاری از شرکت ها و دفاتر کاری دارای فضایی بزرگ می باشند که تمامی کارکنان در کنار هم مشغول به کار هستند. برای این که برای هر فرد فضایی خصوصی و جداگانه ایجاد نمود، می توان از پارتیشن های اداری استفاده نمود.

شما می توایند انواع پارتیشن های اداری و شیشه ای را در طرح ها و ابعاد مختلفی، از شرکت ایمن جام پیروزان سفارش دهید.

تاثیر پارتیشن اداری بر محیط

این پارتیشن ها به سبب مزایای بسیاری که دارند، در ادارات مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین باعث ایجاد تغییراتی در محیط می شوند. برخی از این تغییرات عبارتند از:

  • تفکیک فضا

از اصلی ترین دلایل استفاده از پارتیشن اداری و تغییراتی که در محیط اداری ایجاد می نماید، تفکیک و جداسازی فضای محیط کار می باشد. این پارتیشن ها که جایگزینی عالی برای دیوارهای گچی و آجری می باشند، بدون این که دیوار و یا سقفی تخریب شود و یا آسیبی به آن وارد شود، فضا به بخش های مختلفی با ابعاد دلخواه تقسیم می کنند.

با استفاده از این پارتیشن ها می توان برای هر فرد بخشی جداگانه و خصوصی ایجاد نمود.

یکی از مزیت های این گونه جداسازی فضا این می باشد که مانع از کار افراد در هنگام نصب و اجرا نخواهد شد. به این صورت که در ابتدا اندازه گیری های دقیق انجام می شود. سپس پارتیشن ها در خارج از محیط شما تولید می شوند. در نهایت پس از آماده شدن کامل آن برای نصب به محل کار شما آورده می شود. زمان نصب آن بسته به متراژ کار شما متفاوت می باشد. اما به طور کلی زمان کمی برده و همچون ساخت دیوارهای گچی و آجری مانع از کار شما نمی شود.

  • زیباسازی دکوراسیون فضای داخلی

از دیگر تاثیرات اصلی پارتیشن اداری، تاثیر آن در دکوراسیون فضای داخلی می باشد. این پارتیشن ها که اصولا از جنس شیشه بوده و به صورت ظریفی ساخته می شوند، باعث زیبایی ئکوراسیون شده و فضایی مدرن و شیک را در اختیار شما عزیزان قزار می دهد.

این پارتیشن ها همچون دیگر پارتیشن های شیشه ای با فریم های مختلفی با رنگ های متنوعی طراحی و تولید می شوند. از این رو مناسب برای انواع دکوراسیون ها بوده هماهنگی زیبایی ایجاد می نماید.

شما می توانید با توجه به دکوراسیون فضای شرکت خود، رنگ فریم ها و شیشه ها را انتخاب نمایید. تا بر زیبایی فضای خود بیافزایید.

همچنین لازم به ذکر است که این پارتیشن ها دارای محدودیتی در طرح ها نداشته و شما می توانید هر نوع طرحی را بر روی آن به اجرا در بیاورید. به عنوان مثال اغلب شرکت ها اقدام به اجرای طرح لوگو خود بر روی پارتیشن ها و یا استفاده از رنگ های لوگو در پارتیشن ها می کنند.

  • ایجاد فضای خصوصی

همان طور که اشاره نمودیم با استفاده از این پارتیشن ها می توانید فضایی خصوصی برای هر فرد در محیط کار ایجاد نمایید. حتی با توجه به درخواست مشتری می توان شیشه ها را از حالت شفاف به مات تبدیل نمود تا مانع از دید به فضا شد.

  • فضایی ساکت

پارتیشن های اداری معمولا به صورتی طراحی و تولید می شوند که نسبت به صدا عایق بوده و از این رو مانع از ورود و خروج صدا خواهند شد. در واقع این پارتیشن ها به شما کمک می کنند که محیطی نسبتا آرام و ساکت را ایجاد نموده و از ازدحام و سرو و صدای اضافی جلوگیری فرمایید.

از این رو شما می توانید این پارتیشن ها را برای بخش هایی همچون اتاق مدیریت، اتاق جلسات، اتاق کنفرانس و… نیز بدون اینکه صدایی از این محیط ها به بیرون خروج پیدا کند، استفاده نمایید.

از طرفی نصب پارتیشن اداری باعث جدایی بخش ها از یکدیگر و نظم بخشیدن به محیط می شود. همین موضوع نیز تا حد زیادی محیط را آرام نشان خواهد داد.

  • نور مناسب فضا

یکی از اصلی ترین ویژگی های پارتیشن شیشه ای اداری که باعث محبوبیت آن می شود، نوردهی محیط می باشد.

همان طور که می دانید نور خورشید برای بدن انسان ضروری بوده و منبع اصلی ویتامین D می باشد. از این رو خوب است که در طول روز در فضایی قرار بگیریم که نور کافی برای بدن ما تامین شود.

نور باعث افزایش انرژی و نشاط افراد و در نتیجه بهبود روند کاری آن ها می شود.

از طرفی نور خورشید دارای اشعه فرابنفش است که برای بدن انسان دارای ضررهایی می باشد.

پارتیشن شیشه ای این قابلیت را دارند که مانع از ورود اشعه بنفش شده و نوری مناسب را در اختیار افراد قرار می دهند.

  • طول عمر بالا

این پارتیشن ها دارای استحکام و مقاومت بالایی بوده و از این رو دارای طول عمر و دوام بالایی می باشند. شما می توانید برای سالیان سال از این پارتیشن ها استفاده نمایید.

قیمت پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری با توجه به نوع شیشه مورد استفاده، یراق آلات شیشه، فریم دار و یا فریم لس بودن پارتیشن، طرح روی شیشه، رنگ شیشه، ابعاد شیشه و… متغییر بوده و ثابت نمی باشد. از این رو شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت ها و دریافت راهنمایی با کارشناسان شرکت ایمن جام پیروزان تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + = شانزده