سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

کاربرد آینه گریم

کاربرد این آینه در کجا بیشتر دیده میشود

1.سالن‌های زیبایی زنونه و مردونه از آینه‌ها استفاده‌ی زیادی دارن.چون این فضاها باید نور زیادی را داشته باشه و این آینه از طریق چراغ‌هایی که دور تا دورش کار شده میتونه نور زیادی رو بوجود بیاره و به غیر از اینکه نور زیادی داره زیبایی خاصی هم تو فضا بوجود میاره و دیزاین شیکی رو توی سالن آرایشتون ایجاد میکنه.وجود نور میتونه فضای شما رو خیلی مثبت و پر انرژی کنه و شکل خاصی رو برای خونه یا محیط سالن آرایشیتون بسازه آینه هالیوودی محبوب ترین نوع آینه محسوب میشه و واقعا جذابه.

خرید اینه در طرح های مختلف با تخفیف ویژه تا 20% | فروشگاه اینترنتی اینه مدا

2.خرید این آینه برای خونه بهترین گزینه هست و وقتی که توی اتاق خواب و پذیرایی خونه باشه میتونه جلوه‌ی زیبایی رو به محیط بده. این آینه توی اتاق خواب طرفدارای بیشتری داره چون موقع چک کردن لباس حین ورود و خروج و حتی آرایش کردن استفاده‌ی زیادی میشه.برای خونه از آینه بک لایت هم میتونین استفاده کنین.

خرید + قیمت لامپ آینه ای (هالیودی، لامپ آینه گریم) VANITY MIRROR LIGHT ⭐ نورنگار

3.مزون‌ها به خودی خود بخاطر روش کاری که دارن نیاز واجبی به آینه دارن و به غیر از وجود آینه‌ به نور خوب و زیادی نیاز دارن چون اگه نور باشه درخشندگی خاصی رو میتونه به محیط مزون و لباس‌ها بده.وقتی که نور توی مزون وجود داشته باشه انتخاب راحت‌تری را می‌تونین داشته باشین و انتخاب رنگ‌ها براتون آسون میشه.آینه به جز قابلیتایی که توی محیط داره زیبایی خیلی خاصی هم میتونه به فضای کاری شما بده.

بایگانی‌های آینه گریم - آکا صنعت

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 − = چهار