سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

انواع شیشه میز ناهارخوری 4 نفره

میز ناهار خوری ۴ نفره، برای خانواده‌های 2 تا 4 نفره مناسبه. این میز‌های کوچیک فضای کمی رو اشغال می‌کنن. با وجود کوچیک بودن کارایی لازم رو دارن و وجود اون‌ها باعث زیباتر شدن فضای خونه می‌شه. این میزها در جنس‌های چوبی، فلزی، رزین و تمام شیشه‌ای ساخته می‌شن. در مجموعه‌ی فرکو شیشه میز ناهارخوری 4 نفره و میزهای شیشه‌ای ناهارخوری و اداری تولید می‌شه.

در این مقاله قصد داریم به طور کامل در مورد شیشه میز ناهارخوری 4 نفره صحبت کنیم و به شما در انتخاب بهتر کمک کنیم. با ما همراه باشین.

انواع شیشه میز ناهارخوری 4 نفره از نظر شکل

گرد

میزهای گرد نسبت به شکل‌های دیگه مثل مستطیل، فضای بیشتری رو اشغال می‌کنن، از این جهت مناسب برای اتاق پذیرایی‌های بزرگ هستن. اما در میزهای گرد صمیمیت بیشتری بین افرادی که دور اون نشستن ایجاد می‌شه. ضمن اینکه دسترسی به غذاهای روی میز هم آسون‌تر هست. میزهای گرد به دلیل گوشه نداشتن بی‌خطر هستن و مناسب برای خانواده‌های با بچه‌ی کوچیک هستن.

این شکل از میز مناسب برای 4 نفر هست. برای تولید شیشه میز گرد با اطلاع از قطر میز می‌شه شیشه رومیزی رو تولید کرد.

انواع مدل میز ناهارخوری گرد شیک، از کلاسیک تا مدرن | ستاره

مربع

میز ناهارخوری مربع شکل برای اتاق پذیرایی‌ باریک و بلند مناسبه. باعث می‌شه شکل کلی اتاق متعادل‌تر به ‌نظر برسه و حس باریک و تنگ بودن اتاق رو از بین می‌بره. میز مربع هم مثل میز دایره باعث ایجاد فضای صمیمی بین افراد می‌شه. میزهای مربع نسبت به میزهای مستطیل فضای بیشتری رو اشغال می‌کنن. برای تولید شیشه میز مربع اندازه‌گیری یک ضلع میز کافیه.

خرید و قیمت میز ناهار خوری شیشه ای | ایران میز

مستطیلی

میزهای ناهارخوری مستطیل یکی از محبوب‌ترین شکل‌های میز هست. چون نسبت به میز دایره و مربع فضای کمتری اشغال می‌کنه و صرف نظر از این که میز چند نفره هست می‌شه تعداد صندلی‌ها رو در طول میز اضافه کرد و تعداد نفرات بیشتری دور میز بشینن. برای تولید شیشه میز مستطیل باید طول و عرض میز اندازه‌گیری بشه.

مدل میز ناهارخوری چهار نفره + تصاویری از طرح های خاص و جذاب میز 4 نفره

بیضی

میز بیضی هم‌زمان ویژگی‌های هر دو نوع میز گرد و مستطیل رو داره. طول میزهای مستطیل رو داره باضافه‌ی این ویژگی مثبت که مثل میز دایره گوشه نداره و بی‌خطره. برای تولید شیشه میز مستطیل باید طول قطر اصلی و فرعی میز رو داشته باشیم.

خرید و قیمت میز نهار خوری بزرگ بیضی شکل با شیشه محکم بدون صندلی از غرفه حسین برخورداری | باسلام

شکل‌های دیگه شیشه میز ناهارخوری 4 نفره

میزهای ناهارخوری 4 نفره در شکل‌های دیگه هم وجود دارن. در این نوع میزها باید الگوی دقیق صفحه‌ی میز برداشته بشه. شیشه‌ی میز رو طبق این الگو برش می‌دن.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نُه − 6 =