سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
لولا شیشه سکوریت

انواع لولا شیشه سکوریت

در این صفحه از لولای شیشه سکوریت با موارد زیر آشنا شوید:

  • لولا شیشه سکوریت
  • لولای درب شیشه ای
  • لولا شیشه به دیوار
  • قیمت لولا شیشه سکوریت

 

لولا یراقی مفصل دار است برای اتصال دو قطعه از شیشه و یا دیوار، که یکی یا هر دو قطعه بتوانند چند درجه حول محور لولا دوران کنند. انواع لولا در دستگاه‌ها و وسایل گوناگون و بسیار متفاوتی بکار می‌روند. رایج‌ترین لولاها برای اتصال لنگرهای درب به چهارچوب یا پنجره خانه‌ها به چهارچوب و قاب بکار می‌رود.
استفاده از یراق‌آلات شیشه سکوریت ارزان‌قیمت نه‌تنها عملکرد درب را با اختلال مواجه می‌کند بلکه به‌جای این که ارزانی آن باعث صرفه اقتصادی باشد باعث دوباره ‌کاری و تحمیل هزینه اضافی نیز می‌شود، درصورتی‌که اگر از یراق‌آلات با کیفیت بالا استفاده کنید تردد به ‌آرامی و راحتی انجام می‌گیرد زیرا درب‌ها به‌راحتی و نرمی باز و بسته می‌شوند.

شیشه سکوریت از مقاوم‌ترین شیشه‌هاست که تحت شرایط خاصی تولید می‌شود و بسیار کاربردی است. شیشه سکوریت مانند سایر انواع درب و شیشه برای نصب نیاز به یراق دارد. شیشه سکوریت دارای تنوع بسیاری در کیفیت‌های گوناگون است. جابه‌جا شدن و اتصالات در شیشه سکوریت توسط یراق لولا می باشد. از مهم‌ترین یراق شیشه سکوریت اتصال‌دهنده‌ها، قفل و دستگیره‌ها و… می‌باشد. و از کاربردی‌ترین و پرفروش‌ترین یراق‌ها، فروش لولای درب شیشه ای است.

 

لولای شیشه سکوریت | لولا شیشه سکوریت

همه ی ما با لولا شیشه سکوریت آشنایی داریم . لولا قطعه ای مفصل دار است که دو طرف وسیله را به یکدیگر متصل می کند. این اتصال به گونه ای است که دو طرف وسیله حول محور لولا می توانند تا چندین درجه چرخش داشته باشند. مصارف لولا شیشه سکوریت بسیار زیاد است ولی رایج ترین نوع آن برای اتصال لنگه های درب و پنجره به چهارچوب و قاب ها به کار می رود . تمامی درب ها ی شیشه ای برای باز و بسته شدن نیاز به لولا دارند. به دلیل مصارف خاص و گسترده ی شیشه های سکوریت لولاهای متنوعی هم برای آن در بازار موجود است که هر یک کاربردهای مختص خود را دارد. لولای شیشه سکوریت علاوه بر تنوع در مصرف در نوع جنس و متریال هم با یکدیگر بسیار متفاوتند . از جمله استیل 201، استیل 304، آهنی با روکش کروم، استیل طلایی، استیل نقره ای.

امروزه کاربردها و مصارف شیشه سکوریت به قدری گسترده و بالاست که قطعات همراه آن هم باید خود را با این تنوع و گستردگی وفق دهند. امروزه کاربردهای قطعات شیشه سکوریت در معماری و طراحی داخلی به قدری گسترش یافته است که هروز سبک و طرح خاصی به این مجموعه اضافه می شود. لولای شیشه سکوریت انواع گوناگون و مختلفی دارد . بسته به این که شیشه سکوریت برای چه فضایی اجرا می شود و کاربرد آن در چه زمینه ای است لولای خاصی هم برای آن به کار می رود.

در این بخش می خواهیم شما را با چند نمونه از لولا شیشه سکوریت با برندهای متفاوت آشنا کنیم.

 

لولا شیشه به دیوار

ممکن است از ظاهر یکنواخت لولاهای استفاده‌ شده در اکثر کارهای اجراشده شیشه سکوریت راضی نباشید یا برای تردد به فضای بیشتری نیاز داشته باشید و یا ورودی شما نیازی به حالت خود برگردان یا استوپ نداشته باشد. در اصل شیشه متحرک روی دیوار نصب‌شده و با زوایای مختلف باز و بسته می‌شود .جنس این لولا شیشه سکوریت از استیل ۳۰۴ بوده که در برابر رطوبت هوا مقاوم است و نوع طراحی وآبکاری در نظر گرفته شده در تولید آن موجب تمایز آن از دیگر یراق‌آلات مشابه شده است. لولای شیشه به دیوار شیشه سکوریت دارای واشر چوب‌پنبه‌ای بوده که این واشرها در برابر آب خوردگی و رطوبت مقاوم می‌باشند.

 

قیمت لولا شیشه سکوریت

  • لولا وسیله مفصل داری برای اتصال دو قطعه است، که یکی یا هر دو قطعه بتوانند چند درجه حول محور لولا دوران کنند.
  • انواع لولا در دستگاه‌ها و وسایل گوناگون و بسیار متفاوتی بکار می‌رود. رایج‌ترین لولاها برای اتصال لنگرهای در به چهارچوب یا پنجره خانه‌ها به چهارچوب و قاب بکار می‌رود.
  • استفاده از یراق‌آلات شیشه سکوریت ارزان‌قیمت نه‌تنها عملکرد درب را با اختلال مواجه می‌کند بلکه به‌جای این که ارزانی آن باعث صرفه اقتصادی باشد باعث دوباره‌کاری و تحمیل هزینه اضافی نیز می‌شود، درصورتی‌که اگر از یراق‌آلات باکیفیت بالا استفاده کنید تردد به‌آرامی و راحتی انجام می‌گیرد زیرا درب‌ها به‌راحتی و نرمی باز و بسته می‌شوند.

 

لولا مرونی

در هنگام خرید یراق الات نیاز به استعلام قیمت به همراه مقایسه مشخصات فنی لولا مرونی برای شما فراهم شده است که مشتری هنگام خرید دچار استرس و تهیه لیست قیمت باشد. و مشتری با مقایسه قیمت لولا مرونی در سایت های مختلف به بهترین انتخاب دست پیدا کند.

  • استفاده از یراق الاتی چون لولای پارتیشن گزینه ای مناسبی برای پارتیشن از شیشه است.
  • جهت استفاده یراق‌آلات و لولای مرونی معمولا انتخاب سایز برای دستگیره سلیقه ای است.
  • دستگیره ی لازم برای پارتیشن شیشه ای لولا مرونی کافی است.

 

انواع لولای شیشه سکوریت

همان‌طور که می‌دانید درها برای باز و بسته شدن به لولا نیاز دارند، درب‌های شیشه سکوریت نیز از این قانون مستثنی نیستند و برای باز و بسته شدن نیاز به لولای شیشه سکوریت دارند.

  • لولاها دارای تنوع بسیار بالایی بوده و هر کدام کارایی مختص و وظیفه منحصربه‌فردی را انجام می‌دهند.
  • لولا شیشه سکوریت علاوه بر تنوع کاربردی دارای تنوع متریال می‌باشند ازجمله متریال های به‌کاررفته می‌توان به استیل و آهنی با روکش کروم و … اشاره نمود.

از انواع لولای شیشه سکوریت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  لولاهای درب استوپی از لولاهای درب استوپی، لولا 101، 102، 103، 104 با طرح آلمانی و فرانسه تقسیم می‌کنیم که این لولاها دارای تنوع برند وارداتی و تولید داخل می‌باشند
  2.  لولای حمام، معمولاً از لولاهای شیشه به شیشه یا شیشه به دیوار را شامل می‌شوند 3. لولای پارتیشن، برای اتصال درب شیشه‌ای به فریم یا اتصال درب شیشه‌ای به دیوار استفاده می‌شود.

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + هفت =