سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

ایده های خلاقانه برای آینه کاری دیوار (قسمت اول)

 

آینه کاری دیوار یکی از قدیمی‌ترین تزئینات معماری داخلی ساختمان است. با کمی دقت به دکوراسیون مساجد، کاخ‌‌‌ها، کلیسا‌‌‌ها و خانه‌‌‌های اشرافی، ساخته شده می‌توان به قدمت و زیبایی این معماری بسیار زیبا پی برد.

امروزه بسیاری از افراد برای داشتن خانه لوکس و جذاب از آینه کاری دیوار در قسمت‌‌‌های مختلف خانه خود استفاده می‌کنند، که علاوه بر زیبایی با خلاقیت در نحوه پیاده‌سازی آن می‌توان از مزایای دیگر آن نظیر جذب نور بیشتر و ایجاد محیطی دل‌انگیز و لوکس بهره‌مند شد.

انواع آینه کاری دیوار وجود دارد که براساس کاربرد می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. ما در این مقاله می‌خواهیم ایده‌‌های جالب و شگفت‌انگیز برای انتخاب آینه کاری دیوار و نحوه پیاده‌سازی آن را معرفی کنیم. اگر می‌خواهید برای قسمتی از خانه خود آینه کاری دیوار انتخاب کنید و محیط زیبا و دل‌انگیزی را به وجود آورید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

از آنجایی که این مطلب در مورد معرفی مفهوم دیوار آینه‌ای است، نمی‌توانستم تصویر ایده آل‌تر و بهتر از این عکس را برای نمایش انتخاب کنم. این حمام مینیمالیستی از معماران Ian Moore Architects، نمونه‌ای از سبک تمیز و لوکس است، که در آن آینه‌‌های دیواری نور و فضا را افزایش می‌دهند.

آینه کاری دیوار دستشویی و حمام

آینه کاری روی دیوار گزینه‌ای عالی برای فضا‌هایی با جزئیات جالب است. این دستشویی زنانه دارای دیواری ساخته شده از 126 کاشی شش اینچی است. توجه کنید که چگونه درجه‌بندی رنگ آن‌ها به صورت هوشمند انجام شده است. به جای استفاده از دیوار‌های رنگ آمیزی شده که باعث کاهش جذابیت طراحی می‌شود، از آینه‌‌ها برای باز کردن فضا و بازتاب دیوار بی‌نظیر کاشی کاری استفاده شده است.

آینه کاری دیوار حمام

دیوار‌های آینه‌ای از کف تا سقف قطعاً یک مکان را مشخص می‌کنند، اما نگه داشتن آینه‌‌ها با ظرفیت نیم جداره می‌تواند به همان اندازه جذاب باشد. این حمام مدرن قدرت انعکاسی آینه‌‌هایی را که در گوشه قرار می‌گیرند نشان می‌دهد.

آینه کاری دیوار حمام

صحبت از قدرت انعکاسی است، وقتی منظره‌ای خیره‌کننده در خارج از پنجره وجود دارد، آینه‌‌ها یک انتخاب واضح است. این آپارتمان مدرن با منظره اقیانوس با افزودن دیواری آینه کاری شده که رنگ آبی اقیانوس را به داخل خانه می‌آورد، از اتاق ناهار خوری نهایت استفاده را می‌برد.

آینه کاری دیوار اتاق نشیمن
آینه‌‌ها می‌توانند فضا‌های کوچک و کم نور را درخشان و بزرگ نشان‌دهند، نتایج اغلب کاملاً روشن، و زیبا است. به عنوان مثال، رنگ‌‌های خنثی به لطف دیوار آینه‌ای در اتاق نشیمن معاصر و قدیمی در زیر زنده می‌شوند.
آینه کاری دیوار در اتاق نشیمن
برای افزایش زیبایی و دل‌انگیزی در فضای خواب خود، سعی کنید آینه‌‌ها را به دیوار پشت تخت اضافه کنید. پس زمینه انعکاسی به طور چشمگیری بستر مناسب خواب‌های شبانه شما را فراهم می‌کند، می‌توانید با انتخاب وسایل تمیز و شیک بر زیبایی آن بیفزایید.
اتاق خواب مدرن با دیوار آینه دار
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− شش = 3