سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

ایده های خلاقانه برای آینه کاری دیوار (قسمت دوم)

در حالی که اتاق‌‌های مدرنی که از آینه کاری دیوار استفاده کرده‌اند نمای بسیار زیبا و جذابی دارند. گاهی اوقات استفاده از نوع آینه کاری دیوار لوکس نیز بسیار حائز اهمیت است و زیبایی خیره‌کننده‌ای را دارد. همیشه سبک آینه‌‌ها مهم نیستند اما اینکه چگونه دکوراسیون را طراحی کنید، تا با آنچه در دیوار قرار داده شده بازتابانده شود اهمیت دارد. این اتاق Hollywood Regency از بوتیک هتل Maison 140 قطعاً همه چیز در مورد سبک لوکس را در خود جای داده است، اگرچه آینه تزئینی نیست، اما هر یک از جزئیات انحطاطی را منعکس می‌کند.

دیوار آینه ای در اتاق هتل

اتاق ناهار خوری مکانی عالی برای یک دیوار آینه‌ای زیبا است و این فضای زیبا و جذاب چیزی دیدنی و جذاب از زیبایی‌‌ها کم ندارد. توجه داشته باشید که چگونه دیوار وسایل خاصی مانند نور آویز، مواد رویه و طاووس را منعکس می‌کند! شاید آینه فقط به اندازه آنچه روی سطح آن می‌درخشد افسانه است.

آینه کاری دیوار اتاق غذاخوری

آیا تا به حال فکر کرده‌اید برای تنوع، دیوار‌‌های خود را به صورت سطح‌بندی از آینه و دیوار تقسیم‌بندی کنید. تصویری که مشاهده می‌کنید شامل یک‌بخش دیوار با چوب و ‌بخش دیگر آینه کاری دیوار است که با طرح MDF تلفیق شده و یک طراحی بسیار زیبا را به ارمغان آورده است. نتیجه بسیار لوکس و در عین حال شامل ظریف‌ترین ریزه کاری‌‌های تزئینات داخلی با آینه کاری روی دیوار است.

آینه کاری دیوار دکوراتیو اتاق ناهارخوری
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


چهار − 4 =