سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

درب اتوماتیک از چه جنسی تولید می شود؟

درب اتوماتیک که از جمله تکنولوژی ‌های برتر محسوب می‌شود. شما می‌توانید برای بسیاری از مکان‌ها و مراکز مورد استفاده قرار دهید. هر کدام از این درب ها می تواند به خاطر جنس متفاوت و نوع قطعاتی که دارد، یک انتخاب مقرون به صرفه با قابلیت‌ های متفاوت محسوب شود. ما به شما توصیه می‌کنیم قبل از خرید، اجزای آن را به خوبی مورد بررسی قرار دهید، تا بتوانید یک جنس با کیفیت را برای خرید انتخاب کنید. چرا که تنوع بالایی برای انواع درب های اتوماتیک وجود دارد که در هر صورت شما بهتر است کیفیت و تنوع را در کنار قیمت جزء موارد مهم وکلیدی در نظر بگیرید.

جنس درب اتوماتیک کشویی چیست؟

هر کدام از اجزای درب اتوماتیک باعث می شود تا شما بتوانید کیفیت خاصی را در کنار کاربرد متفاوت در نظر بگیرید؛ چرا که چشمی های حساس به نور در کنار شیشه و همچنین با جنس بدنه که از آلیاژ آلومینیوم است. شما می توانید ویژگی خاصی مانند انعطاف ‌پذیری را یکی از مزایای بسیار عالی برای جنس بدنه این درب در نظر بگیرید.

شما می توانید با استفاده از شیشه های سکوریت به صورت دو جداره به ایمنی هرچه بیشتر این درب پی ببرید. عمدتا درب های اتوماتیک کشویی با این جنس خاص و همچنین شیشه های ضد گلوله می تواند قابل قبول ترین فضای ایمنی را با امنیت کامل در فضا به وجود آورد. از دیگر مزایای این درب ها به رنگ بندی های متفاوت مانند فریم های طلایی، طرح های چوب، سفید و قهوه ای که هرکدام زیبای قابل قبولی را به نمایش می گذارد.

 


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


بیشتر بخوانید:

دربهای اتوماتیک منحنی (کرو) شیشه ای | دورال در تولید کننده دربهای اتوماتیک منحنی

چه نوع جنس هایی برای انواع درب اتوماتیک وجود دارد؟

در مورد جنس انواع درب اتوماتیک شما می توانید جنس درب های اتوماتیک شیشه را از شیشه های سکوریت نشکن در نظر بگیرید. این شیشه می تواند بهترین انتخاب برای درب های اتوماتیک محسوب شود. از طرفی جنس آلومینیوم این قدرت را دارد که در مقابل انواع سرما وگرما استقامت اصلی خود را حفظ کند.  همان گونه که می دانید قطعات آلومینیومی از جنس های بسیار منعطف ساخته می شود که شما در برخی از درب های اتوماتیک نیز ممکن است جنس آهن را یکی از اجزای اصلی در نظر بگیرید، که می‌تواند ایمنی، امنیت و دوام قابل توجهی را به صورت قابل قبول به وجود آورد.

هر فضایی می‌تواند از جنس آهن به بهترین شکل ممکن امنیت فضا را تامین کند. مانند درب های پارکینگ و درب های اتوماتیک برای انواع تعمیرگاه که با جنس آهن به فروش می‌رسد. اما فلز های ترکیبی نیز در بین انواع درب اتوماتیک مورد کاربرد قرار می گیرد که این فلز ها می تواند مانند ترکیب آلومینیوم، مس، آهن و.. ترکیب مناسبی را فراهم آورد که هر کدام با نسبت های گوناگون با یکدیگر ترکیب و باعث دوام و استقامت بالاتری می شوند.

چرا درب اتوماتیک شیشه ای کاربرد بیشتری دارد؟

درب اتوماتیک شیشه ای همانطور که گفته شد با جنس شیشه ای خود می تواند بدون هیچ گونه تغییر و کدری انتخابی مقرون به صرفه باشد؛ چرا که این شیشه ها می تواند زیبایی قابل قبولی را برای محیط به وجود بیاورد. شما امروزه در بسیاری از دکوراسیون های داخلی به واسطه طرح قابل قبول شیشه می تواند زیبایی و امنیت را در کنار یکدیگر مشاهده کنید.

قسمت های دیگری مانند تابلو فرمان و اجزای مختلف دیگر نیز می تواند به شکل جدی به کیفیت درب اتوماتیک اشاره واضحی داشته باشد. البته درب های اتوماتیک شیشه ای به واسطه سنسور و چشمی قابل قبول خود می توانند صددرصد برای مکان ها و محیط های پر رفت و آمد گزینه قابل قبولی محسوب شوند. شما از درب هایی مانند تلسکوپ، لولایی، کشویی، نیم دایره و.. با جنس شیشه می توانید زیبایی محیط خود را تامین کنید، بدون هیچ اغراقی امروزه این درب ها جزء درب های بسیار خاص محسوب می شوند.

برای خرید درب اتوماتیک قیمت یا کیفیت مهم است ؟

با توجه به جنس های گفته شده شما می توانید انواع درب اتوماتیک را در محیط های مختلفی مانند فروشگاه‌ها، پارکینگ و یا حداقل فضاهای مسکونی مورد استفاده قرار دهید. اما بهتر است بدانید که این درب ها هر کدام می تواند جلوه ای شیک زیبا و مدرن را به نمایش بگذارد که در این بین، شما بهتر است نسبت به فضا و حجم و جنس های گوناگون شیشه‌ای، آهنی آلومینیوم و ترکیبی استفاده کنید. که صددرصد هر کدام از آن ها می توانند برای طرح های متفاوت کاربرد ویژه داشته باشند، ولی چنانچه به دنبال قیمت درب اتوماتیک مناسب هستید سعی کنید جنس درب را نیز مورد بررسی قرار دهید؛ چرا که خود می‌تواند در اشکال متفاوت به بهترین شکل ممکن خدمات قابل قبولی را ارائه دهد.

 


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


درب اتوماتیک دورال در | تولید کننده انواع درب اتوماتیک ،درب اتوماتیک شیشه‌ای و شیشه سکوریتی

سخن پایانی

ما در این مقاله جنس های گوناگون و متفاوت انواع درب اتوماتیک را به شما معرفی کردیم؛ چرا که هرکدام از جنس ها باعث می شود تا شما انتخابی مقرون به صرفه، خوش قیمت و البته با کیفیت را تجربه کنید. که هر کدام از جنس ها می تواند مزیت و ویژگی خاصی داشته باشد. مانند آهن که صددرصد ایمنی آن نسبت به آلومینیوم بسیار بیشتر است. یا حتی شما برای فضای بسته مانند اتاق نشیمن چنانچه از درب های اتوماتیک شیشه های استفاده کنید زیبایی آن به مراتب بیشتر از جنس آهن به چشم می آید. خرید هر کالایی از یک وب سایت اینترنتی را می توان با قیمت مناسب تری انجام داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات کافی است به سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی www.piroozanshop.com مراجعه نمایید

منبع: footofan

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 3 = دوازده