سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
شيشه سکوريت رنگي ؛​ سفارش شيشه سکوريت رنگي

شیشه سکوریت رنگی ؛​ سفارش شیشه سکوریت رنگی

شیشه سکوریت رنگی:کاربرد نمای شیشه ای در معماری نوین و  طراحی دکوراسیون موجب تولید انواع شیشه های رنگی شده از همین رو با توجه به اینکه شیشه های سکوریت مقاومت  زیادی در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد پرکاربردترین شیشه در صنعت شیشه محسوب می شود ، شیشه های سکوریت رنگی به دو دسته تقسیم بندی می شود .برای ثبت سفارش انواع مختلف شیشه، یراق آلات و درب شیشه ای و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

 

۱- شیشه های سکوریت رنگی ساده

۲- شیشه های سکوریت رنگی لاکوبل

 

نحوه تولید شیشه سکوریت همانطور که در مقاله های دیگر ذکر شد ابتدا باید شیشه را در ابعاد مورد نظر برش دارد سپس شیشه را وارد کوره کرد و در پس از چند دقیقه شیشه را از کوره در می آوریم و عملیات سرد کردن شیشه انجام می شود بدین شکل شیشه سکوریت رنگی تولید می شود .

در کشورهای اروپایی هر روز شاهد استفاده بیشتر شیشه در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها هستیم چرا که شیشه موجب شفافیت و وضوح و نمای مدرن و جذابی را در دکوراسیون ایجاد می کند ، در کشور ایران هم حدود ۵ سال است که مهندسان عمرانی و طراحان دکوراسیون استفاده هرچه بیشتر از شیشه سکوریت رنگی را در دستور کار قرار داده اند .

شاید مهمترین دلیل استفاده از شیشه در نمای داخلی و خارجی ایجاد نمای کرتین وال (curtain wall) می باشد در این بین شیشه سکوریت رنگی از پرکاربردترین انواع شیشه در صنعت عمرانی و ساختمان سازی است زیرا علاوه بر زیبایی درای مقاومت بسیاری بالایی هم نسبت به شیشه های خام معمولی دارد .  به دلیل متنوع بودن نوع شیشه‌ها و اطلاع از قیمت انواع شیشه شما می ‌توانید با کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان تماس بگیرید.

انواع شیشه سکوریت رنگی

  •  شیشه میرال رنگی سندبلاست
  • شیشه میرال رنگی ساتینا
  • شیشه میرال رنگی حکاکی شده (Engraving)
  • شیشه میرال رنگی چاپی

لازم به ذکر است که شیشه سکویت رنگی به دو دسته تقسیم بندی می شود ۱- شیشه های سکوریت رنگی ساده    ۲- شیشه سکوریت رنگی لاکوبل

شیشه های سکوریت رنگی ساده دو رو نما هستند و بیشتر به عنوان درب های شیشه ای استفاده می شوند اما شیشه های سکوریت رنگی لاکوبل به صورت یک رو است و در پروزه هایی مانند دیوارپوش شیشه ای رنگی بکار می رود .

برای شیشه های رومیزی هم از شیشه سکوریت رنگی استفاده می شود که ابتدا شیشه توسط دستگاه CNC برش داده می شود سپس دور شیشه ابزار زده می شود در انتها شیشه را وارد دستگاه لاکوبل می کنیم و رنگ مورد نظر را روی آن پیاده سازی خواهیم کرد .

قیمت شیشه سکوریت رنگی نسبت به شیشه های سکوریت شفاف حدود ۳۰ درصد بیشتر می باشد که دلیل این افزایش قیمت هم اضافه کردن ترکیبات شیمیایی در ساخت شیشه سکوریت است ، شیشه سکوریت رنگی در ضخامت های ۶ میل ، ۸ میل ، ۱۰ میل ، ۱۲ میل ، ۱۵ میل و ۲۰ میل تولید می شود که در این بین شیشه سکوریت ۱۰ میل در اغلب پروژه ها کاربرد دارد .

برای اطلاع از قیمت انواع لمینت شیشه ای و مشاهده نمونه کارها تنها کافی است به سایت   شرکت ایمن جام پیروزان  به آدرس    www.piroozanshop.com مراجعه نمایید.

کاربردهای شیشه سکوریت رنگی

  • ساخت میز شیشه ای
  • اجرای نرده شیشه ای
  • اجرای سقف شیشه ای
  • اجرای کف شیشه ای
  • اجرای درب شیشه ای
  • استفاده به عنوان شیشه دکوراتیو پنجره های دوجداره
  • اجرای پارتیشن شیشه ای

در اجرای پارتیشن شیشه ای مدرن شیشه سکوریت رنگی کاربرد فراوانی دارد لذا در اکثر شرکت ها و خانه هایی که طراحی دکوراسیون داخلی شیشه ای پیاده سازی می شود نیاز به شیشه های طرح دار و رنگیست ، در طرح های جدید پارتیشن شیشه ای از شیشه سکوریت رنگی سه بعدی استفاده می شود و با استفاده از دستگاه چاپ روی شیشه تصاویر سه بعدی روی شیشه چاپ خواهد شد .

 

شیشه سکوریت رنگی دوجداره

شیشه های سکوریت دوجداره در اجرای پروژه هایی مانند پنجره دوجداره آلومنیومی و upvc نمای ساختمان کاربرد دارد ، برای تولید این نوع شیشه ها می توان از شیشه های سکوریت رنگی رفلکس و ساده استفاده کرد .

 

شیشه سکوریت رنگی طرح دار

شیشه سکوریت طرح دار رنگی اغلب به عنوان شیشه های بین کابینتی استفاده می شود ،  امکان چاپ طرح های دو بعدی و سه بعدی روی شیشه های سکوریت با استفاده از دستگاه چاپ روی شیشه وجود دارد ، به طور مثال در برخی از شرکت ها لوگوی مجوعه روی شیشه سکوریت رنگی پارتیشن به صورت سندبلاست ایجاد می شود بدین شکل تبلیغات هم صورت می گیرد .

 شیشه سکوریت رنگی

شیشه سکوریت رنگی لمینت

تولید شیشه لمینت رنگی با استفاده از دو شیشه شیشه سکوریت رنگی صورت می گیرد به طوری که ابتدا دو شیشه رنگی با ابعاد یکسان برش داده شده سپس جهت سکوریت شدن وارد کوره خواهند شد در نهایت شیشه ها توسط لایه PVB به هم چسبیده می شوند ، شیشه سکوریت رنگی در ضخامت های ۶ میل الی ۲۰ میل تولید می شود که هرچه ضخامت شیشه بیشتر باشد مدت زمان بیشتری باید داخل کوره بماند .

 

شیشه سکوریت رنگی خم 

شیشه های خم رنگی در در پروزه های مختلفی نظیر اجرای پارتیشن شیشه ای و ساخت میز شیشه ای کاربرد دارد ، برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه رنگی به حالت خم تبدیل شده سپس جهت سکوریت شدن  وارد کوره خواهد شد .

 

شیشه سکوریت رنگی رفلکس

نوع خاصی از شیشه های سکوریت که خاصیت رفلکتیو داشته و اغلب به عنوان شیشه های پنجره و درب نمای ساختمان کاربرد دارد ، شیشه سکوریت رفلکس در رنگ های دودی ، برنز ، طلایی و آبی تولید می شود ، شیشه سکوریت رنگی رفلکس به دلیل خاصیت آینه ای که داراست از حریم شخصی افراد داخل ساختمان حفاظت می کند به همین دلیل نمای ساختمان های مسکونی با استفاده از این نوع شیشه ها اجرا می شود .

 

شیشه سکوریت رنگی کریستال

از نظر شفافیت شیشه های سکوریت رنگی به سه دسته فلوت ، سوپر کلیر و کریستال یا اکسترا کلیر تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال رنگی دارای بیشترین میزان شفافیت می باشد ، شیشه سکوریت کریستال دارای مغز آبی رنگی است و وضوح بسیار بالایی دارد برخلاف شیشه های سکوریت فلوت و سوپر کلیر که دارای مغز سبز رنگ است .

 

شیشه سکوریت رنگی بالکن

با توجه به ساخت ساخمان های با فضای محدود استفاده یهینه از فضای موجود بسیار حائز اهمیت است لذا با اجرای شیشه سکوریت بالکن می توان فضای داخل ساختمان را به نوعی گسترش داد ، به طور مثال برای اجرای بالکن شیشه ای ساختمانی که دارای سنگ نمای کرم است باید از شیشه سکوریت رنگی برنز استفاده کرد در این صورت اصول طراحی دکوراسیون داخلی نیز اجرا خواهد شد .

شیشه سکوریت رنگی

شیشه سکوریت رنگی میز شیشه ای

با توجه به فراگیر شدن نمای شیشه ای در ساختمان ها هر روز شاهد تولید وسایل خانگی شیشه ای هستیم که یکی از آن ها میز شیشه ای محسوب می شود و می توان با شیشه های سکوریت رنگی آن را تولید کرد .

 

شیشه سکوریت رنگی وایت برد شیشه ای

برای تولید وایت بردهای شیشه ای رنگی نیز از شیشه های سکوریت استفاده می شود به طوری که ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس توسط دستگاه چاپ روی شیشه رنگ خواهد شد .

 

شیشه سکوریت رنگی اسیدکاری شده

طرح جدیدی از شیشه های سکوریت رنگی که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری می شود برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه ، دستگاه کاتر پلاتر جهت ایجاد الگو و پمپ فشار قوی استفاده می شود .

 

شیشه سکوریت رنگی گرد

برای تولید شیشه های گرد رنگی با قطر کمتر از ۱۰۰ سانتی متر از روش دستی ( گرد بر ) و برای تولید شیشه های گرد با قطر بیش از ۱۰۰ سانتی متر از دستگاه CNC و MASTER استفاده می شود .

 

شیشه سکوریت رنگی هوشمند 

طرح خاصی از شیشه های سکوریت که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسته عمل کرده و با قطع جریان برق ار کار خواهد افتاد لازم به ذکر است شیشه سکوریت هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

شیشه سکوریت رنگی هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه سکورین معرفی شده است .

 

شیشه سکوریت رنگی اکریلیک

در این طرح از شیشه های سکوریت با استفاده از رنگ اکریلیک و قلم های نقاشی حروف الفبا در قالب خاصی روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع شیشه ها در واقع یک اثر هنری مدرن به شمار می رود .

 

شیشه سکوریت رنگی اکلیلی 

طرح دیگری از شیشه های سکوریت رنگی که رنگ به صورت اکلیلی روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع شیشه ها با نام شیشه سکوریت رنگی لاکچری معرفی شده است و در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد .

 

شیشه سکوریت رنگی

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 × = پنجاه چهار