سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
شیشه سکوریت

شیشه سکوریت دست دوم

در این صفحه از شیشه سکوریت دست دوم با موارد زیر آشنا شوید:

  • شیشه سکوریت دست دوم
  • شیشه میرال دست دوم
  • خرید شیشه دست دوم

 

شیشه سکوریت دارای استحکام، مقاومت در برابر حرارت و ایمنی بالاست و شیشه از اهمیت بالایی برخوردار است. در مکان‌های عمومی از شیشه سکوریت به خاطر امنیت بالا استفاده می‌شود، زیرا در صورت شکستن و خرد شدن شیشه پرت نمی‌شود و در جا به صورت خرد شده ریزش می‌کند و صدمه‌ای وارد نمی‌کند. کاربرد شیشه سکوریت ها روز به روز بیشتر و مدرن‌تر می‌شود و حتی کارفرمایان از شیشه سکوریت دست ‌دوم هم استفاده می‌کنند و تا به کنون مشکلی پیش نیامده است. شیشه سکوریت دست ‌دوم که اغلب مورد استفاده برای گرفتن پایان کار مورد استفاده قرار می‌گیرد، شیشه‌های تولیدشده و بلااستفاده کارخانه تولید شیشه میرال می‌باشند. شیشه سکوریت دست‌ دوم قابل تغییر ابعاد و اندازه نیست و سایز تولید شده ثابت می‌باشد.
شیشه میرال دست دوم به‌عنوان یک شیشه پرکاربرد در بین انواع شیشه‌ها است که به دلیل مقاومت بالای مکانیکی که دارد در بسیاری از موارد از جمله درب شیشه‌ای، انواع پارتیشن، انواع کابین حمام مستر و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل مقاومت بالای شیشه سکوریت در برابر ضربه و فشار و همچنین تغییرات دمایی این شیشه‌ها را می‌توان طول مدت ‌زمانی زیادی مورد استفاده قرار داد. شیشه سکوریت به ‌صورت شیشه‌های نو و هم‌چنین شیشه میرال دست ‌دوم نیز در بازار خرید و فروش شیشه موجود است.

شیشه میرال دست دوم

در اغلب موارد، مشتریان به علت قیمت بالای شیشه میرال یا شیشه سکوریت از خرید آن خوداری می کنند، غافل از این که شاید این نوع شیشه از شیشه های ساده قدیمی، قیمت بالاتری داشته باشند اما با استفاده از آن ها تا حد زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی می شود که قیمت بالای آن را جبران کند و همینطور می توان از شیشه میرال دست دوم استفاده کرد. شیشه میرال دست دوم از لحاظ هزینه ای هم به صرفه است و می توان درخواست مدل های سندبلاست شده هم داشت.
شیشه میرال دست ‌دوم نسبت به شیشه‌های نو از قیمت کمتری برخوردار است و تنها تفاوتی که با شیشه سکوریت نو دارد این امر است که امکان دارد با ابعاد مورد نظر شما یکسان نباشد و چون نمی‌توان شیشه میرال دست ‌دوم را برش داد نمی‌توان از آن شیشه استفاده کرد. دلیل آن این است که شیشه سکوریت را قبل از تولید برش می‌دهند تا کیفیت خود را از دست ندهد و در زمان برش شکسته نشود.

خرید شیشه دست دوم

شیشه به عنوان یک ماده شکننده باید در نگهداری از آن توجه ویژه ای شود در این صورت می توان از آن سالیان متمادی استفاده کرد بدون اینکه آسیب جدی به آن وارد گردد. برخی از افراد برای اینکه قیمت تمام شده برای شیشه مورد نیاز خود را کاهش دهند اقدام به خرید شیشه دست دوم می نمایند. اما باید گفت که خرید شیشه دست دوم از نظر کارکرد شیشه اصولی و منطقی نمی باشد، شاید رد نظر اولیه خریدن شیشه دست دوم مقرون به صرفه تر باشد اما در مدت زمان کوتاهی خریداران متوجه این اشتباه خود می شوند زیرا شیشه به دلیل خاصیت شکنندگی که دارد امکان دارد در زمان حمل و جابه جایی نصب مجدد شیشه دچار آسیب شود که بعد ها این آسیب احتمال شکستگی شیشه را به بیشترین حد خود می رساند. از این رو توصیه می شود که شیشه را با ابعاد اندازه های متناسب با ابعاد محل نصب خود تولید و استفاده نمایید.

نصب شیشه میرال دست دوم

در نصب شیشه میرال دست دوم رعایت نکات مختلفی حائز اهمیت است، بر این اساس نصابان حرفه‌ای ما، مطمئناً خبره بوده و از تجربه‌ی بالایی در نصب انواع شیشه برخوردارند. قبل از اینکه نصاب، آموزشی یاد بگیرد باید نسبت به یکسری مسائل، دانشی گسترده را به دست آورد. یک نصاب شیشه میرال دست دوم، باید بداند که نصب شیشه میرال دست دوم چیست؟ چقدر دارای امنیت است؟ باید با انواع فریم و یراق‌آلات آن آشنایی کاملی پیدا کند و باید بتواند دهانه‌ی آن را به‌دقت اندازه‌گیری کند و باید ابعاد استاندارد در نصب را بداند.

نکات مهم در خرید شیشه میرال دست دوم

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در نصب حائز اهمیت است، آگاه بودن از لبه‌های فوق‌العاده حساس شیشه میرال دست دوم است. بر این اساس باید حتماً هنگام جاگذاری و نصب بر روی فریم، از چسب و یا لاستیک در لبه‌ها استفاده شود تا دچار آسیب نشوند و لبه‌ی شیشه مستقیماً با سطح سخت، فلز و یا پیچ در تماس نباشد.
اولین گام در آموزش نصب ، طراحی و ساخت زیر کار است، یعنی طراحی سازه فلزی کاملاً تراز و شاقول که زیرسازی نصب است و باید در مرحله‌ی اول این سازه‌ی فلزی نصب شود. بعدازاین مرحله، یراق آلات بر روی سنگ یا سرامیک و یا قوطی زیرسازی شده، به‌صورت ایرانی و کاملاً دقیق، تراز و نصب می‌شوند. یکی از نکات اصلی در آموزش، آشنایی با انواع فریم و آگاهی از محل مناسب برای کاربرد آن‌ها می‌باشد؛ دانستن این نکات در نصب بسیار حائز اهمیت است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت × = 8